Snel geleverd naar tevredenheid

Desinfectie besteld voor je handen. Zeer snel geleverd.

Perfecte service

Snelle levering, goede kwaliteit en vriendelijk

Betrouwbaar bedrijf, goede melding wanneer in behandeling, verstuurd enz enz.

Goede service, eerlijke prijzen

Als Acupuncturist gebruik ik Sterillium. Dit was bijna nergens op voorraad en uitsluitend tegen woekerprijzen te krijgen. Behalve bij ZUIVER ZORG. Voorradig. De normale prijs. En een dag na de bestelling werd het al bezorgd, ondanks de drukte wegens Covid-19. Ik ben bijzonder tevreden.

Duidelijke procedure, goede afhandeling kon levering volgen

Goed ervaring. Levering was op tijd ondanks corona perikelen.

Leuke aanbieding, snelle levering

Ik ben heel blij met de aankoop en dienst. De bestelling is snel en soepel verlopen, de kolf is binnen enkele dagen geleverd. Een paar artikels ontbraken, maar die heb ik na mijn melding binnen een werkdag ontvangen. Prijs is ook aantrekkelijk en het bewaardoosje die geleverd word is prima. Zeker een aanrader.

Snelle levering. Normale prijs/kwaliteit verhouding.

Ik hoop dat mondkapjes weer uit het straatbeeld verdwijnen. Maar mocht het blijven, dan klop ik zeker weer bij "Zuiver Hulpmiddelen" aan.

Prima product, marktconforme prijs en snelle levering.

Ondanks alle berichten over schaarste makkelijk en snel verkrijgbaar. Simpele uitvoering en snel op te zetten, met name nodig in het openbaar vervoer.

vlotte afhandeling

snelle afhandeling en goede corrigering middels de website, wanneer iets niet goed gaat

Duidelijke site en snelle levering.

Betrouwbaar en snelle levering.

Bij ontbrekend onderdeel snel Passende oplossing

efficiente afwerking van mijn bestelling

aangename en leuke site met veel keuze's

super snelle levering

Ik bestelde maandag mondkapjes. Dinsdagochtend werden deze al bezorgd. Voor de bestelling heb ik een tiental mailtjes ontvangen. Dat mag voor mij zeker verminderd worden!!!!!!!

Snelle respons en houdt je goed op de hoogte totdat het pakket gearriveerd is.

Snelle respons en houdt je goed op de hoogte totdat het bestelde is gearriveerd.

Zeer snelle levering

Goede ervaring

geweldig

snel, accuraat, klantvriendelijk

correcte afhandeling

Men houd u goed op de hoogte tijdens de bestelling. Snelle levering.

Groot assortiment en overzichtelijke website. Snelle en accurate levering.

Top service!

Vriendelijke personeel, denken met je mee en zeer snelle levering!

Ruim product keuzen, goed personeel en je wordt vriendelijk geholpen.

Vriendelijke geholpen door de medewerkers

Ze helpen je de juiste product te kiezen zijn aardig jongens met juiste kennis

Geachte mevrouw Vinkeveen, Ons wel gemeende excuses voor het ongemak. Alleen helaas i.v.m. enorme drukte bij PostNL is u zending zo te zien vertraagd. Nadat u bij ons u bestelling heeft geplaatst hebben wij deze de volgende dag geleverd bij PostNL voor verzending. Deze kunt u ook zien via u track en trace code. Helaas hebben wij hier geen controle over. Ik zie dat u zending vandaag bij u afgeleverd gaat worden. Hopend voor u begrip. Met vriendelijke groeten, Zuiverhulpmiddelen.nl

Michelle

Zeer goed geholpen in winkel. Vriendelijke medewerkers! Blij met onze aankoop voor onze oma!

Gildensrtraat 1

3861RG Nijkerk