Bloemist waar de klant op 1 staat

Wordt hier altijd goed geholpen. Vorige keer was ik na sluitingstijd en hebben ze op mij gewacht en de laatste keer kon ik al ruim vóór openingstijd terecht. Doen hun uiterste best om een prachtig en passend boeket te maken.

Gewoon TOP

Zeer vriendelijk geholpen en de bloemen die zijn bezorgd waren blijkbaar erg mooi gezien de reactie van de ontvanger.

Goede afhandeling

Hartelijke dank voor de geweldige afhandeling van het boeket bloemen

Prachtig plukboeket voor mijn vriendin!

Snelle klantenservice, goed en vriendelijk geholpen zowel telefonisch als per e-mail, dank!

vakwerk

Goede service, iets extra voor de klant, meedenken, vertrouwen wekken, vakwerk leveren afspraken nakomen

Topkwaliteit bloemen en prachtig uitgevoerd!

Zowel ik (gever) en de klant zijn zeer tevreden! De bestelling was perfect uitgevoerd en is super goed ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten voor deze uitzonderlijke bloemist.

Betrouwbare en goede bloemist

Boeket via internet besteld. Wij waren niet bekend met deze bloemist Besteld met de vraag of het in andere, door ons aangegeven, kleuren gemaakt kon worden. Boeket is helemaal naar onze wens gemaakt en bezorgd. Top!

Prachtig boeket

alles naar wens: bloemen, levering, afhandeling etc

Mooie bloemen en goede bezorging

De bloemen kwamen op tijd en zagen er top uit

Prachtig om mijn vriendinnetje te verrassen

Het bosje bloemen was mooi en exact zoals ik me had voorgesteld. Hartstikke mooi was ook de blijdschap die mijn vriendin had van het ontvangen.

Vriendelijk te woord gestaan, uitstekende service.

Had bij bestelling niet het juiste e-mail-adres opgegeven, dus geen responsie ontvangen. Op dag van bezorging nageteld, maar alles was prima bezorgd en afgehandeld! Eigenlijk niets te verbeteren.

Pluspunten

Werd erg goed meegedacht toen ik online een rouwboeket wilde bestellen. Erg goede service

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Hele mooie rouwstukken, prachtige rozen. Eigenaar vriendelijk en meedenkend. Snelle levering.

Online bestelwebsite werkt goed, mist een paar punten (de maten in cm ontbreken voor de rouwstukken, waardoor een extra telefonische navraag nodig is)

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heel fijn geholpen aan de telefoon, snelle service en erg klantvriendelijk. Prachtig veldboeket geleverd!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Was helemaal top en ook de ontvanger van de bloemen was zeer tevreden!

Pluspunten

'k ben heel tevreden met het mooie boeket bloemen welke ik heb besteld en de service betr. levertijd

• Snelheid/Levertijd

Je kunt alleen maar kiezen tussen België en Nederland voor de gene die besteld. Je moet in dit geval kiezen voor het zelfde adres als de gene die de bloemen krijgt.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik ben heel tevreden! mijn bestelling was perfect en is super goed ontvangen en ik ga hier zeker vaker bestellen. Complimenten!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Volgens de ontvanger was het een heel mooi boeket! En daar gaat het om!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

makkelijk bestellen,

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super vriendelijk en top kwaliteit