mooi aanbod van verse bloemen en een goed advies.

het is fijn binnenkomen in een winkel met heerlijk ruikende en een mooi assortiment van verse bloemen. een goed advies en een schappelijke prijs maken een bezoek zo tot een feestje.

Digitaal besteld en een net boeket afgeleverd

Bloemstuk erg mooi. Bevestiging mail niet gekregen.

Het bloemstuk was erg mooi. Ik heb alleen geen mail ontvangen dat het bezorgd was. Daarom was ik genoodzaakt om hiervoor te bellen naar de winkel. Omdat het een rouwboeket was, was het voor mij toch wel erg van belang om hier een bevestiging van te krijgen.

Prachtig rouwboeket met mooie heldere kleuren en top bloemen door jullie gemaakt voor mijn moeder!

Uitstekend! Hartelijke groet Iris.

Super mooi boeket!

Snelle levering, zeer vriendelijke en snelle service, top!

makkelijk te gebruiken website boeket bezorgd de dag na bestelling de ontvanger van boeket zeer tevreden

Helemaal goed

Website duidelijk en goed mailcontact

Service gericht

Online bloemen besteld en laten bezorgen. Op het moment van bezorgen deed er niemand open en werd ik gebeld met de vraag wat te doen. In overleg gekozen om de bloemen daar in een emmer achter te laten. Keurig te woord gestaan en goed meegedacht!

Prachtig boeket

Fijne dienstverlening, prachtig boeket.

Snel geregeld

Het zou wel aardig zijn om een foto van het bestelde te sturen. Je bestelt tenslotte iets, maar ziet het resultaat (meestal) niet.

Keurig op tijd!

Goed op tijd bezorgd

Super mooi boeket!

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, veel keus, snelle levering...en een super mooi boeket. Heel tevreden

Prachtige bos bloemen

Mooie bos bloemen voor niet al te veel geld. Kost minder dan de grote thuisbezorgorganisaties voor bloemen. Op tijd bezorgd. Lekker lokaal.

Vertrouwd! En een prachtige bos bloemen! Bij van Gurp hoef je niet te twijfelen over kwaliteit...

Super fijn geregeld

Bos bloemen voor zieke collega geregeld. Op tijd bezorgd geheel volgens afspraak, prachtig boeket geworden waar de ontvanger zeer blij mee was.

Prima verzorgd bloemstuk ontvangen conform opdracht.

...

Ik laat regelmatig bloemen bezorgen en heb gemerkt dat Van Gurp altijd de beste boeketten maakt, beter dan andere websites voor dezelfde prijs.

Uitstekend!

Heel tevreden over het geleverde boeket. Mooi op de aangegeven tijd geleverd. Top!!

Prachtig veldboeket!

De bloemen staan nog steeds.

Prachtig boeket!

Prachtig boeket, correcte bezorging.

Prima geholpen

Was wat later met bloemstuk te bestellen. Hebben ze netjes optijd geleverd zonder problemen. Gewoon netjes geholpen.

Aangenaam verrast

Prachtig boeket, héél divers qua samenstelling, super vers!

bloemen zijn nu nog steeds goed !

TOP!

Super mooi boeket!

Duidelijke en fijne webshop.

Super mooi boeket!

Erg tevreden over het geleverde veldboeket, echt waar voor je geld! Dank daarvoor.