bloemen zijn nu nog steeds goed !

TOP!

Super mooi boeket!

Duidelijke en fijne webshop.

Super mooi boeket!

Erg tevreden over het geleverde veldboeket, echt waar voor je geld! Dank daarvoor.

Prijs kwaliteit is perfect

Rouwboeket was perfect verzorgd

Een snelle en correcte service !!! Met de kwaliteit en professionaliteit die we gewend zijn ...

Vroeg in de ochtend besteld, en het kon nog op de zelfde dag geleverd worden. Helemaal super! De bos was echt prachtig en overtrof mijn verwachtingen. Dank!

Mooi boeket, op tijd geleverd, maar de vaas vond ik erg duur in verhouding

De ontvanger was wel heel blij met het boeket. En het zag er mooi uit! Minpuntje: Een vaas van 9,95 voor een boeket van 21 euro vind ik geen fijne verhouding. Helaas was er geen goedkopere optie. Volgende keer hoop ik een goedkopere vaas te kunnen bestellen bij jullie.

Altijd bloemen die lang blijven

Ruime keuze. Complimenten van degenen die de bloemen hebben ontvangen.

Waar voor mijn geld

Mooie bos bloemen

Prachtig boeket met liefde bezorgd.

Een heel mooi boeket met prachtige verse bloemen. Bezorgd met liefde en een glimlach. Hartelijk bedankt.

Prachtige bos bloemen

Heb in het verleden zelf bloemen en kerststukje ontvangen van Van Gurp. Altijd zeer tevreden over de kwaliteit. Nu zelf besteld t.b.v. een verjaardag. Prachtige bos, prima kwaliteit, op tijd geleverd. Ik ga volgende keer zeker weer hier bestellen.

Deze bloemist heeft een prachtig rouwboeket bezorgd.

Bloemen bestellen via Internet, noodzakelijk vanwege de afstand, vind ik best lastig. Ik was heel blij hoe bloemisterij van Gurp met andere seizoensbloemen mijn keuze vertaald heeft in een prachtig rouwboeket. Hartelijk dank daarvoor.

heel goed

vlot en snelle levering, ze waren er niet en de buren hebben er zo ook eventjes van genoten. Idee: misschien gewoon een mailtje als jullie het afgeleverd hadden, ik vroeg het mij de ganse dag (het weekend..) af, zouden ze het al gekregen hebben?

Beste bloemist van Breda !

De meest pràchtigste bloemen van Breda met uitstekende levering/service !!

Opdracht geweldig uitgevoerd

Vriendelijk en begripvol contact gehad. Het rouwstuk,rouwboeket,en bloemen waren mooi op elkaar afgestemd. Mijn ideeën en wensen bovenverwachting uitgevoerd in kleur bloemkeuze en opmaak Het was prachtig.

Prachtig veldboeket!

Boeket online besteld, mooi op tijd geleverd Heel tevreden!

Heel erg fijn en betrouwbaar

ik bestel vaker bloemen bij Van Gurp, dan komt het altijd goed. Prachtige boeketten, goed advies en keurige levering.

Snel geregeld en mooie bloemen

Mooi rouwstuk

Het is altijd even afwachten wat je krijgt ‘op afstand’ maar ik moet zeggen dat het bloemstuk heel mooi was. De grote open bloem in het midden was een verrassing. Alkes ook netjes op tijd geleverd. Bedankt!

Onze hofleverancier

Altijd uitstekende kwaliteit en bijzonder goede service

Gemakkelijk online besteld

Gemakkelijk te bestellen en keuze uit veel verschillende soorten en gekleurde bloemen. Via een foto van de ontvanger, kon ik zien, dat mijn keuze bos bloemen ook hetgeen was wat ik besteld had. Top!

Prachtig veldboeket, snel geleverd

Zeer goede ervaring, ga ik zeker vaker gebruiken, dank!

Mooie bos, snel geleverd

De jarige was erg verrast door de mooie bos!

Service is altijd perfect en boeket ziet er top uit.

Mooie bloemen