Super mooi bloemstuk

Het was een veldboeket rouw stuk. Het zag er net zo uit als op de foto. Prima service

Prachtige bloemen, goede service

Ook net buiten het standaard bezorggebied werden de bloemen bezorgd voor een kleine extra vergoeding. Prettige communicatie hierover.

Mooi boeket voor eerlijke prijs!

Online een boeket besteld en werd de volgende dag geleverd. Prachtig mooi boeket, vol en erg kleurrijk. Eerdere keren hier een boeket besteld en deze staan zeker 2 weken (!). Een aanrader dus.

Na ´n klein foutje mijnerzijds onmiddellijke vriendelijke en accurate reactie van de medewerkster. Bloemen mooi op tijd geleverd en overigens ´n mooi boeket ! Fijn !!!!

Snel,mooi boeket

Snelle service ,mooi boeket waar voor je geld

Snelle levering goede service

Gewoon een goed bedrijf, netjes bezorgd op het beloofde moment, gaaf boeket! Thnx

De bezorging is altijd goed en heb nooit slechte berichten van de ontvangers gekregen.

Een heel mooi boeket van een zeer goede kwaliteit.

Een heel mooi boeket ontvangen en een zeer fijne communicatie. Dank je wel !!

Mooie graftak gemaakt

Mooi en heel tevreden!

Gemakkelijk om de bestelling te plaatsen, veel keus, snelle levering...en een super mooi boeket. Heel tevreden.

Geweldige service!

Meerdere keren bloemen laten bezorgen.. Helemaal TOP!

Prachtig mooi! Top!

Zeer mooie bos

Zeer verrassende boeket

Ik krijg altijd te horen dat de ontvanger heel tevreden zijn over de boeketten die ik door jullie laat versturen en ze heel mooi en verrassend vinden. Toppie

Prachtig boeket en vooral verse bloemen !

Via via doorgekregen om hier te bestellen, maar inderdaad heel positief! Echt heel mooi plukboeket en makkelijk te bestellen. Gevraagd om rond 10.00u te bezorgen. Echt mooi op tijd. Zéér tevreden over alles, dank!

Perfecte Service!

Bloemen telefonisch besteld om te bezorgen… TOP!

Super boeket afgeleverd

Ontvanger was blij verrast over het boeket,mooi,zeer goede kwaliteit

Fantastisch!

Ik heb de afgelopen tijd al een paar keer online bloemen besteld. Zo fijn dat je s’avonds nog kunt bestellen om de volgende dag al te laten bezorgen. Veel keuze en het zijn mooie boeketten. Ik ben heel erg blij met de goede service van Bloemen van Gurp!

Makkelijk te bestellen on line.

Mijn vriendin was bijzonder verrast door de prachtige bos bloemen! Ik dank jullie!

Super tevreden.

Op het laatste moment het kaartje nog kunnen aanpassen, keurig en vriendelijke dame. En een prachtig plukboeket geleverd, dus heel tevreden

Heel gaaf plukboeket!

Echt tevreden over het bezorgde boeket. Volgende keer bestel ik zeker weer, dank!

we hebben twee rouwboeketten aangevraagd met tekst, en er moesten wijzigingen gedaan worden dat verliep prima.

Very happy

Beautiful flowers! Thank you.

Prachtig boeket optijd afgeleverd

Prachtig boeket volgens de ontvanger

Prachtige bos bloemen!

Snelle service en echt mooi boeket