Alles netjes afgeleverd en anderhalve week plezier van gehad

Heel mooi boeket laten bezorgen en daar bijna 2 weken plezier van gehad. Super boeket met hele verse bloemen

Goed verzorgd

Alles was perfect geregeld, mooie verse bloemen.

Denken mee en altijd mooie verse boeketten. Ik bestel nergens anders meer!

Het waren prachtigen boeketten boj de crematie

Alles was top

Hele mooi bos bloemen. Die heel lang mooi zijn gebleven. Bestelling gewoon zoals het hoort, op tijd! En ook aardig aan de deur. Niks te klagen. Geweldig!

Uitstekend!

Mooi op tijd bezorgd geheel volgens afspraak, prachtig veldboeket waar de ontvanger heel erg blij mee was.

Heel gaaf boeket!

S’morgens nog besteld voor dezelfde dag, keurig op tijd afgeleverd en hele mooie bloemen. Dank voor de service!

Snelle levering, mooie bloemen

Mooie bos geleverd op de zelfde dag!

Snelle respons op vragen

Bij de bestelling zijn vragen vlot beantwoord, het bloemstuk was precies zoals op de website afgebeeld stond. Prima service, vriendelijk en correct te woord gestaan.

Prachtige Rouwboeket!

Prachtige bloemen en super snel bezorgd

In de ochtend had ik de bloemen besteld en ik de middag werden ze bezorgd. Wat een service!!

Mooie rouwstuk

Ze hebben een mooi rouwstuk gemaakt en op tijd afgeleverd in het uitvaartcentrum!

mooi aanbod van verse bloemen en een goed advies.

het is fijn binnenkomen in een winkel met heerlijk ruikende en een mooi assortiment van verse bloemen. een goed advies en een schappelijke prijs maken een bezoek zo tot een feestje.

Digitaal besteld en een net boeket afgeleverd

Bloemstuk erg mooi. Bevestiging mail niet gekregen.

Het bloemstuk was erg mooi. Ik heb alleen geen mail ontvangen dat het bezorgd was. Daarom was ik genoodzaakt om hiervoor te bellen naar de winkel. Omdat het een rouwboeket was, was het voor mij toch wel erg van belang om hier een bevestiging van te krijgen.

Prachtig rouwboeket met mooie heldere kleuren en top bloemen door jullie gemaakt voor mijn moeder!

Uitstekend! Hartelijke groet Iris.

Super mooi boeket!

Snelle levering, zeer vriendelijke en snelle service, top!

makkelijk te gebruiken website boeket bezorgd de dag na bestelling de ontvanger van boeket zeer tevreden

Helemaal goed

Website duidelijk en goed mailcontact

Service gericht

Online bloemen besteld en laten bezorgen. Op het moment van bezorgen deed er niemand open en werd ik gebeld met de vraag wat te doen. In overleg gekozen om de bloemen daar in een emmer achter te laten. Keurig te woord gestaan en goed meegedacht!

Prachtig boeket

Fijne dienstverlening, prachtig boeket.

Snel geregeld

Het zou wel aardig zijn om een foto van het bestelde te sturen. Je bestelt tenslotte iets, maar ziet het resultaat (meestal) niet.

Keurig op tijd!

Goed op tijd bezorgd

Super mooi boeket!

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, veel keus, snelle levering...en een super mooi boeket. Heel tevreden

Prachtige bos bloemen

Mooie bos bloemen voor niet al te veel geld. Kost minder dan de grote thuisbezorgorganisaties voor bloemen. Op tijd bezorgd. Lekker lokaal.

Weerijssingel 64

4812AC Breda