heel goed

vlot en snelle levering, ze waren er niet en de buren hebben er zo ook eventjes van genoten. Idee: misschien gewoon een mailtje als jullie het afgeleverd hadden, ik vroeg het mij de ganse dag (het weekend..) af, zouden ze het al gekregen hebben?

Beste bloemist van Breda !

De meest pràchtigste bloemen van Breda met uitstekende levering/service !!

Opdracht geweldig uitgevoerd

Vriendelijk en begripvol contact gehad. Het rouwstuk,rouwboeket,en bloemen waren mooi op elkaar afgestemd. Mijn ideeën en wensen bovenverwachting uitgevoerd in kleur bloemkeuze en opmaak Het was prachtig.

Prachtig veldboeket!

Boeket online besteld, mooi op tijd geleverd Heel tevreden!

Heel erg fijn en betrouwbaar

ik bestel vaker bloemen bij Van Gurp, dan komt het altijd goed. Prachtige boeketten, goed advies en keurige levering.

Snel geregeld en mooie bloemen

Mooi rouwstuk

Het is altijd even afwachten wat je krijgt ‘op afstand’ maar ik moet zeggen dat het bloemstuk heel mooi was. De grote open bloem in het midden was een verrassing. Alkes ook netjes op tijd geleverd. Bedankt!

Onze hofleverancier

Altijd uitstekende kwaliteit en bijzonder goede service

Gemakkelijk online besteld

Gemakkelijk te bestellen en keuze uit veel verschillende soorten en gekleurde bloemen. Via een foto van de ontvanger, kon ik zien, dat mijn keuze bos bloemen ook hetgeen was wat ik besteld had. Top!

Prachtig veldboeket, snel geleverd

Zeer goede ervaring, ga ik zeker vaker gebruiken, dank!

Mooie bos, snel geleverd

De jarige was erg verrast door de mooie bos!

Service is altijd perfect en boeket ziet er top uit.

Mooie bloemen

Prima in orde

Ik had een boeket besteld voor een jarige. Kreeg na bestelling en betaling emailbevestiging dat het dezelfde dag bezorgt zou worden. Is ook gedaan, mooi boeket, net geschreven kaartje eraan. Als ik weer een bloemetje wil laten bezorgen in de regio Prinsenbeek Breda dan weet ik bij wie ik dat doe.

Top bezorging en erg mooi boeket!

Een heel mooi boeket met een top service! Ga hier vaker bestellen.

tevreden

Wij bestellen bloemen voor familie in Holland van de andere kant van de wereld, en zien ze dus nooit, maar alhoewel ik weet dat niet altijd onze keus wordt bezorgd, de familie zegt altijd dat ze mooi zijn. De website is makkelijk to navigate, vandaar dat we al Jaren bij Van Gurp bestellen Liduine

Prachtig rouwbouquet

Voor een verdrietige gebeurtenis dit bedrijf ingeschakeld in een heel andere stad. Keurig verzorgd en prachtig bouquet geleverd. Geheel volgens de foto op de website.

Meedenkend en goede service.

Geweldige service, zeer goed bevallen.

Bloemist waar de klant op 1 staat

Wordt hier altijd goed geholpen. Vorige keer was ik na sluitingstijd en hebben ze op mij gewacht en de laatste keer kon ik al ruim vóór openingstijd terecht. Doen hun uiterste best om een prachtig en passend boeket te maken.

Gewoon TOP

Zeer vriendelijk geholpen en de bloemen die zijn bezorgd waren blijkbaar erg mooi gezien de reactie van de ontvanger.

Goede afhandeling

Hartelijke dank voor de geweldige afhandeling van het boeket bloemen

Prachtig plukboeket voor mijn vriendin!

Snelle klantenservice, goed en vriendelijk geholpen zowel telefonisch als per e-mail, dank!

vakwerk

Goede service, iets extra voor de klant, meedenken, vertrouwen wekken, vakwerk leveren afspraken nakomen

Topkwaliteit bloemen en prachtig uitgevoerd!

Zowel ik (gever) en de klant zijn zeer tevreden! De bestelling was perfect uitgevoerd en is super goed ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten voor deze uitzonderlijke bloemist.

Betrouwbare en goede bloemist

Boeket via internet besteld. Wij waren niet bekend met deze bloemist Besteld met de vraag of het in andere, door ons aangegeven, kleuren gemaakt kon worden. Boeket is helemaal naar onze wens gemaakt en bezorgd. Top!