Prima in orde

Ik had een boeket besteld voor een jarige. Kreeg na bestelling en betaling emailbevestiging dat het dezelfde dag bezorgt zou worden. Is ook gedaan, mooi boeket, net geschreven kaartje eraan. Als ik weer een bloemetje wil laten bezorgen in de regio Prinsenbeek Breda dan weet ik bij wie ik dat doe.

Top bezorging en erg mooi boeket!

Een heel mooi boeket met een top service! Ga hier vaker bestellen.

tevreden

Wij bestellen bloemen voor familie in Holland van de andere kant van de wereld, en zien ze dus nooit, maar alhoewel ik weet dat niet altijd onze keus wordt bezorgd, de familie zegt altijd dat ze mooi zijn. De website is makkelijk to navigate, vandaar dat we al Jaren bij Van Gurp bestellen Liduine

Prachtig rouwbouquet

Voor een verdrietige gebeurtenis dit bedrijf ingeschakeld in een heel andere stad. Keurig verzorgd en prachtig bouquet geleverd. Geheel volgens de foto op de website.

Meedenkend en goede service.

Geweldige service, zeer goed bevallen.

Bloemist waar de klant op 1 staat

Wordt hier altijd goed geholpen. Vorige keer was ik na sluitingstijd en hebben ze op mij gewacht en de laatste keer kon ik al ruim vóór openingstijd terecht. Doen hun uiterste best om een prachtig en passend boeket te maken.

Gewoon TOP

Zeer vriendelijk geholpen en de bloemen die zijn bezorgd waren blijkbaar erg mooi gezien de reactie van de ontvanger.

Goede afhandeling

Hartelijke dank voor de geweldige afhandeling van het boeket bloemen

Prachtig plukboeket voor mijn vriendin!

Snelle klantenservice, goed en vriendelijk geholpen zowel telefonisch als per e-mail, dank!

vakwerk

Goede service, iets extra voor de klant, meedenken, vertrouwen wekken, vakwerk leveren afspraken nakomen

Topkwaliteit bloemen en prachtig uitgevoerd!

Zowel ik (gever) en de klant zijn zeer tevreden! De bestelling was perfect uitgevoerd en is super goed ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten voor deze uitzonderlijke bloemist.

Betrouwbare en goede bloemist

Boeket via internet besteld. Wij waren niet bekend met deze bloemist Besteld met de vraag of het in andere, door ons aangegeven, kleuren gemaakt kon worden. Boeket is helemaal naar onze wens gemaakt en bezorgd. Top!

Prachtig boeket

alles naar wens: bloemen, levering, afhandeling etc

Mooie bloemen en goede bezorging

De bloemen kwamen op tijd en zagen er top uit

Prachtig om mijn vriendinnetje te verrassen

Het bosje bloemen was mooi en exact zoals ik me had voorgesteld. Hartstikke mooi was ook de blijdschap die mijn vriendin had van het ontvangen.

Vriendelijk te woord gestaan, uitstekende service.

Had bij bestelling niet het juiste e-mail-adres opgegeven, dus geen responsie ontvangen. Op dag van bezorging nageteld, maar alles was prima bezorgd en afgehandeld! Eigenlijk niets te verbeteren.

Pluspunten

Werd erg goed meegedacht toen ik online een rouwboeket wilde bestellen. Erg goede service

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Hele mooie rouwstukken, prachtige rozen. Eigenaar vriendelijk en meedenkend. Snelle levering.

Online bestelwebsite werkt goed, mist een paar punten (de maten in cm ontbreken voor de rouwstukken, waardoor een extra telefonische navraag nodig is)

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heel fijn geholpen aan de telefoon, snelle service en erg klantvriendelijk. Prachtig veldboeket geleverd!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Was helemaal top en ook de ontvanger van de bloemen was zeer tevreden!

Pluspunten

'k ben heel tevreden met het mooie boeket bloemen welke ik heb besteld en de service betr. levertijd

• Snelheid/Levertijd

Je kunt alleen maar kiezen tussen België en Nederland voor de gene die besteld. Je moet in dit geval kiezen voor het zelfde adres als de gene die de bloemen krijgt.