Vertrouwd! En een prachtige bos bloemen! Bij van Gurp hoef je niet te twijfelen over kwaliteit...

Super fijn geregeld

Bos bloemen voor zieke collega geregeld. Op tijd bezorgd geheel volgens afspraak, prachtig boeket geworden waar de ontvanger zeer blij mee was.

Prima verzorgd bloemstuk ontvangen conform opdracht.

...

Ik laat regelmatig bloemen bezorgen en heb gemerkt dat Van Gurp altijd de beste boeketten maakt, beter dan andere websites voor dezelfde prijs.

Uitstekend!

Heel tevreden over het geleverde boeket. Mooi op de aangegeven tijd geleverd. Top!!

Prachtig veldboeket!

De bloemen staan nog steeds.

Prachtig boeket!

Prachtig boeket, correcte bezorging.

Prima geholpen

Was wat later met bloemstuk te bestellen. Hebben ze netjes optijd geleverd zonder problemen. Gewoon netjes geholpen.

Aangenaam verrast

Prachtig boeket, héél divers qua samenstelling, super vers!

bloemen zijn nu nog steeds goed !

TOP!

Super mooi boeket!

Duidelijke en fijne webshop.

Super mooi boeket!

Erg tevreden over het geleverde veldboeket, echt waar voor je geld! Dank daarvoor.

Prijs kwaliteit is perfect

Rouwboeket was perfect verzorgd

Een snelle en correcte service !!! Met de kwaliteit en professionaliteit die we gewend zijn ...

Vroeg in de ochtend besteld, en het kon nog op de zelfde dag geleverd worden. Helemaal super! De bos was echt prachtig en overtrof mijn verwachtingen. Dank!

Mooi boeket, op tijd geleverd, maar de vaas vond ik erg duur in verhouding

De ontvanger was wel heel blij met het boeket. En het zag er mooi uit! Minpuntje: Een vaas van 9,95 voor een boeket van 21 euro vind ik geen fijne verhouding. Helaas was er geen goedkopere optie. Volgende keer hoop ik een goedkopere vaas te kunnen bestellen bij jullie.

Altijd bloemen die lang blijven

Ruime keuze. Complimenten van degenen die de bloemen hebben ontvangen.

Waar voor mijn geld

Mooie bos bloemen

Prachtig boeket met liefde bezorgd.

Een heel mooi boeket met prachtige verse bloemen. Bezorgd met liefde en een glimlach. Hartelijk bedankt.

Prachtige bos bloemen

Heb in het verleden zelf bloemen en kerststukje ontvangen van Van Gurp. Altijd zeer tevreden over de kwaliteit. Nu zelf besteld t.b.v. een verjaardag. Prachtige bos, prima kwaliteit, op tijd geleverd. Ik ga volgende keer zeker weer hier bestellen.

Deze bloemist heeft een prachtig rouwboeket bezorgd.

Bloemen bestellen via Internet, noodzakelijk vanwege de afstand, vind ik best lastig. Ik was heel blij hoe bloemisterij van Gurp met andere seizoensbloemen mijn keuze vertaald heeft in een prachtig rouwboeket. Hartelijk dank daarvoor.

heel goed

vlot en snelle levering, ze waren er niet en de buren hebben er zo ook eventjes van genoten. Idee: misschien gewoon een mailtje als jullie het afgeleverd hadden, ik vroeg het mij de ganse dag (het weekend..) af, zouden ze het al gekregen hebben?

Beste bloemist van Breda !

De meest pràchtigste bloemen van Breda met uitstekende levering/service !!

Opdracht geweldig uitgevoerd

Vriendelijk en begripvol contact gehad. Het rouwstuk,rouwboeket,en bloemen waren mooi op elkaar afgestemd. Mijn ideeën en wensen bovenverwachting uitgevoerd in kleur bloemkeuze en opmaak Het was prachtig.

Prachtig veldboeket!

Boeket online besteld, mooi op tijd geleverd Heel tevreden!