Heel handig

De slagingspercentages van theorie-examens had ik op internet opgezocht en die zijn vrij slecht te noemen. Vandaar dat ik proefexamens ben gaan maken en dat raad ik iedereen aan!

Heeft mij geholpen om te slagen

Anderhalf jaar geleden zocht ik een curses online. Zag een actie voorbij komen van Wegrijden. En mede dankzij hun curses mijn theorie gehaald. Helaas gezakt voor praktijk en mijn theorie bijna verlopen. Meteen weer een pakket bij wegrijden genomen.

Overzichtelijk en werkt fantastisch

Iedereen kan dit gebruiken

Hallo Wessel, Wat heerlijk om te lezen dat je onze website als overzichtelijk en fantastisch ervaart! Bedankt voor je positieve woorden. Heel veel succes met het oefenen voor je theorie-examen, je gaat het zeker halen! Vriendelijke groet, Het Wegrijden.nl Team

Verrassend en goed opgezette oefen tool.

Verrassend om te ondervinden wat er is bijgekomen/veranderd nadat je ooit je rijbewijs haalde. Goed opgezet omdat je eerst kunt oefenen met up-to-date vragen gekoppeld aan uitleg. Jammer dat het kaartje bij de geografische vragen zich opent over de vraag. Zou links in het scherm moeten zodat je zowel de vraag als het kaartje kunt zien. Gek dat het camper C1 rijbewijs niet gesplitst is van het vrachtwagen C1. Voor mij is dus heel veel theorie niet relevant.

Beste Pierre, Hartelijk dank voor je positieve en gedetailleerde review! We zijn blij te horen dat je onze oefentool verrassend en goed opgezet vindt. We zullen je feedback over de geografische vragen en het camper C1 rijbewijs zeker meenemen om onze producten te verbeteren. Succes met oefenen! Met vriendelijke groet, Het Wegrijden.nl Team

would not have passed without this!

Mainly used the online tests rather than the book. Luckily a question in the sample exam i did while waiting at the test center came up in the exam. Not sure if it affects you but something I noticed when talking to the translator for the CBR test is the literal translation of autoweg is motorway. For British drivers the autosnelweg would be a Motorway. the autoweg is what British drivers would probably consider a dual carriageway.

Dear Tony, Thank you so much for your positive review! We’re delighted to hear that our online tests were instrumental in helping you succeed. Your feedback regarding the translation is very helpful, and we will look into this to assist future users better. If you haven't taken your theory exam yet, we wish you the best of luck with it! Best regards, The Wegrijden.nl Team

Kurs super

Hoi Stan, Bedankt voor je fantastische review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je onze cursus super vindt. Heel veel succes met het oefenen voor je theorie-examen. Hopelijk heb je het snel in de pocket! Met vriendelijke groet, Het team van Wegrijden.nl

Het hielp me heel erg met het behalen van mij theorie-examen

Het was een duidelijke pagina en hielp me heel erg met leren. Het was ook overzichtelijk en je kon zien wat je goed en fout deed.

Hoi Sem, Wat geweldig om te horen dat Wegrijden.nl je zo goed heeft geholpen bij het behalen van je theorie-examen! We zijn blij dat je onze pagina duidelijk en overzichtelijk vond. Gefeliciteerd met het behalen van je examen en bedankt voor je aanbeveling! Met vriendelijke groet, Het Wegrijden.nl Team

Goed duidelijk

Beste Wael, Hartelijk bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze website. Mocht je nog bezig zijn met het oefenen voor je theorie-examen, wensen we je heel veel succes! Met vriendelijke groet, Het Wegrijden.nl Team

Duidelijke examens

Duidelijke examens met bij elke vraag de motivatie waarom het zo en zo is.

Hallo Steven, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je de examens duidelijk vindt en dat de motivatie bij elke vraag je helpt. Veel succes met het oefenen voor je theorie-examen! Met vriendelijke groet, Het Wegrijden.nl Team

Fijn om te oefenen

Ik moet binnenkort examen doen en dan is het fijn om te oefenen. Zodat je weet wat je kunt verwachten. Het valt me tegen hoeveel stof het is om te leren. De motivatie en de uitleg zijn helder. Ik hoop dat ik slaag morgen vroeg.

Bedankt Frances voor je positieve review! We zijn blij dat je onze motivatie en uitleg als helder ervaart. Heel veel succes met je theorie-examen morgen vroeg! We duimen voor je! 🚗💨 Met vriendelijke groet, Het Wegrijden.nl Team

Examen komt overeen met cbr examen

In 1 keer geslaagd door de examens!

Bedankt voor je positieve review, Evi-Lynn! We zijn erg blij om te horen dat onze examens overeenkomen met die van het CBR en dat je in één keer geslaagd bent. Gefeliciteerd en veel succes met je rijlessen en het vervolg van je rijbewijstraject! Met vriendelijke groet, Het team van Wegrijden.nl

Super fijn, in een keer gehaald

Bedankt voor de prachtige review, Robbin! Geweldig om te horen dat je in één keer geslaagd bent. Gefeliciteerd! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen. Veel plezier en succes met je verdere rijlessen en veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Wegrijden.nl

Fijne ervaring

Ik werd goed ondersteund in mijn proefexamens

Het is een beetje Moelijk om te vinden inloggen pagina

the theory vragen was good

Beste Idiris, Bedankt voor je review en feedback! We vinden het jammer om te horen dat je problemen hebt ondervonden bij het vinden van de inlogpagina. We doen ons best om onze website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken en waarderen je input hieromtrent. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van de theorievragen. Mocht je verdere vragen of problemen hebben, neem dan vooral contact op met onze klantenservice via deze pagina: https://www.wegrijden.nl/over-ons/contact/. We zullen je zo spoedig mogelijk helpen. Onze excuses voor het ongemak en veel succes met je verdere voorbereidingen voor het theorie-examen! Met vriendelijke groet, Het Wegrijden.nl Team

Ik heb heel veel van geleerd

Het is goed en duidelijke overzicht

Beste Abdikafi, Ontzettend bedankt voor je positieve review en aanbeveling! We zijn blij om te horen dat je veel hebt geleerd en dat je tevreden bent met het duidelijke overzicht op onze website. Heel veel succes met het oefenen voor je theorie-examen. Mocht je nog vragen hebben, dan staan we altijd klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Het team van Wegrijden.nl

Duidelijk boek

Het online theorieboek is duidelijk en bevat de meest recente informatie. Handig om overal te kunnen oefenen want het boek is ook op een telefoon goed leesbaar. De online examentraining is ook goed.

Beste Fenna, Hartelijk dank voor je lovende woorden! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met ons online theorieboek en de examentraining. Veel succes met je verdere voorbereidingen voor het theorie-examen! Met vriendelijke groet, Het team van Wegrijden.nl

Slechte voorbereiding op het echte examen.

Weinig lesmateriaal en informatie over onderdelen die terugkomen in het motortheorie examen van het CBR.

Beste Colinda, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze voorbereiding voor het motortheorie-examen. We begrijpen hoe belangrijk het is om goed voorbereid te zijn op het echte examen. We zouden graag meer details van je willen horen, zodat we onze diensten kunnen verbeteren. Kun je contact opnemen met onze klantenservice via onze contactpagina (https://www.wegrijden.nl/over-ons/contact/)? We zullen jouw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en erop reageren. We hechten veel waarde aan tevreden klanten en willen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat iedereen zijn of haar theorie-examen op een vlotte en fijne manier kan oefenen. Vriendelijke groet, Het Wegrijden.nl Team

Echt goed

behulpzaam en zeer goed uitgelegd

Beste Khaleeq Ahmed, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je onze uitleg behulpzaam en duidelijk vindt. We wensen je veel succes met het oefenen voor je theorie-examen en hopen dat je snel je rijbewijs haalt. Met vriendelijke groet, Het Wegrijden.nl Team

Zeer goede lesmethode

Dacht dat ik wel redelijk goed bekend was met situaties, maar door deze methode heb ik weer veel kennis die was weggezakt bijgespijkerd.

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat onze lesmethode je geholpen heeft om je kennis bij te spijkeren. Heel veel succes met het oefenen voor je theorie-examen! Met vriendelijke groet, Het Wegrijden.nl Team

Vragen en plaatjes zijn duidelijk en word goed uit gelegd bij de vraag die je fout heb

Beste Els, Wat fantastisch om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website! We zijn heel blij dat je de vragen en uitleg duidelijk vindt. Veel succes met het verder oefenen voor je theorie-examen! Mocht je nog vragen hebben, weet dat je altijd bij ons terecht kunt. Hartelijke groet, Het team van Wegrijden.nl

Slecht

The website is so bad.. makes log out immediately after you finish your exam so you can't see the results and you need to log in and start over again

Hi Abed, We're very sorry to hear about your experience. We understand how frustrating this must be for you. Please contact our customer service via this page: https://www.wegrijden.nl/en/about-us/contact/. Our team will address your concern as quickly as possible. We pride ourselves on having strong customer service and believe it's crucial that any complaints are heard. We want to ensure everyone can practice for their theory exam in a smooth and pleasant way. Thank you for bringing this to our attention. Best regards, The Wegrijden.nl Team

Fijn om extra te oefenen

Fijne manier om te oefenen en duidelijk te krijgen waar de aandacht nog nodig is. Makkelijk en snel geregeld om wat oefen examens te kunnen doen

Beste Chantal, Wat fijn om te horen dat je onze oefenexamens als zo prettig en duidelijk hebt ervaren! Bedankt voor je positieve review en voor je aanbeveling. We wensen je heel veel succes met het oefenen voor je theorie-examen. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Het team van Wegrijden.nl

Ik leuke site om goed voor je cbr examen te oefenen

Ik leer er goed mee op me telefoon sls ik onderweg ben naar ergens

Beste Ericka, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je onze site leuk vindt en dat je er goed mee kunt oefenen voor je CBR-examen. Veel succes met je voorbereidingen en we hopen dat je snel zult slagen! Met vriendelijke groet, Het team van Wegrijden.nl

Erg fijne manier om te oefenen

Fijn om de toetsen op een ‘examenmanier’ te kunnen oefenen. Erg fijne uitleg die je langere tijd kan blijven inzien.

Nieks

Diet is alen 20 examen ik ben klaar met dat maar ik kan niet verder gaan alen dat is nog met geld btalen echt raar

Haparandadam 2

1013AK Amsterdam