Goede leerstof

Fijn goede uitleg

Fijne programma om te leren. Beter dan een boeken.

Veel geld voor weinig

Kan de gekochte testen niet nog eens opnieuw maken wat erg jammer is.

Super goed

Super goeie site, heeft me echt geholpen, ben geslaagd

Compleet en eenvoudig

De oefenexamens zijn een perfecte voorbereiden op het echte examen. De vragen worden op dezelfde wijze gesteld en komen zo goed als overeen met de echte examens. Erg prettig!

Ik vind het helemaal top!!!

Mijn ervaring met wegrijden.nl is helemaal top, de vragen zijn goed en wat het mooie is dat er na de vraag ook een uitleg komt over hoe wat en waarom...... ik raad dit aan iedereen aan!!

Zeer duidelijk maar wel pittig

Zeer duidelijke uitleg theorie en examens. De examens zijn wel pittig maar je leert er veel van

Goedkoop en leerzaam

Goedkoop en leerzaam, korte cursus en in 1 keer geslaagd!

Heel fijn!

Geslaagd in 1x. Alles zeer overzichtelijk. Blij dat ik het heb gedaan op deze manier

Goed so far

Net begonnen ziet er verzorgd uit.

redelijk

Ik heb gemerkt dat niet alle vragen die ik zeker weten goed had( controle uitgevoerd!) Ook het goede antwoordt gaven in de oefenvragen. Heb hier een melding van gemaakt maar geen reactie gekregen. Da wel jammer!!

Goede vragen en duidelijke uitleg bij vragen na het maken

Top examens en het kost niet veel

Ik heb hier als last moment een paar examens gekocht voor maar 13,50, een koopje dus. Ik heb vandaag mijn examen en hoop dat ik het hierdoor haal

Kort en nuttig

Geweldig methode om te studeren 12 hoofdstukken met alle belangrijk informatie

wel prima

prima examens maar soms herhalen vragen zich (zeker bij gevaar herkenning) en daardoor ga je zeker als je 20 oefenexamens hebt vragen herkennen

onderwerpen eenvoudiger

Ik zou graag willen dat de onderwerpen eenvoudiger en begrijpelijker zijn.

Goeie website

Kan je goed mee leren hebt je erg goed en goeie uitleg

Is heel leerzaam

Is heel leerzaam en goeie vragen

Prettig om mee te werken!

Snel en fijn geregeld. Snel kunnen starten en werkt prima!

Helemaal top

In eerste beordeling dat instrucse is helemal perfect makelijk en begrijpelik verder met en heel veel examen word je stap voor stap nog beter dan jullie wel hier voor

Snel leren kan je hier doen

De e-learning is snel en duidelijk alleen niet alle info staat erin voor de oefenexamen, en de theorie boek is niet altijd even duidelijk je moet de zin af en toe opnieuw lezen om hem te begrijpen en er staat veel informatie dubbel in maar verder prima

19710

Ik nog ofnenn teorei examen

Zijn prima pakketen om te leren . Bij theorie zitten ook filmpjes bij met duidelijke uitleg en dat vind ik erg fijn . Kan je makkelijker begrijpen op echte voorbeelden. Alles is zo gemaakt dat het is zeer aangenaam om te leren . Mijn contact met klantenservice is ook prima gelopen. Ben snel en goed geholpen.

In vrijheid oefenen

Oefenvragen met feedback zijn heel fijn. Geen tijdsdruk, zoals in 7 dagen 12 uur examens doen.

Ik raad aan iedereen dat jullie snel een pakketje te kopen omdat het heel veel helpt.

Ik leer heel snel via wegrijden.nl daarom ben ik geslaagd