Gebruiksvriendelijk

Ideaal om je voor te bereiden op de examens

Hele fijne manier van leren en voorbereiden

Perfecte voorbereiding

Het is overzichtelijk en duidelijk en goede vragen.

Prima site helpt veel met het snappen

Uitstekkend programma

Ze hebben mooie pakketen, waarbij het niet begint vanaf €25 maar ook bij scooter al begint vanaf €9,99. Een goeie deal voor je geld, alle lesstof wordt duidelijk weergegeven! Uitstekend programma!

Goed lesmateriaal

Het is duidelijk en een betrouwbare bron van informatie aleen het gaat veel over een tram die wij hier niet hebben.

steengoed

het is duidelijk weergegeven en heel goed te volgen dus Top

Gewoon prima

Prima vragen, doet gewoon wat het verkoopt. Volgens mij waren er wel dubbele vragen, maar geen idee.

Uitgebreide motivatie vind ik heel goed werken.

Werkt erg goed!

Ik vind het een hele mooie en goede manier om te leren. Het is net als bij het cbr zelf.

Deze website is prima

Deze website is heel nuttig, Ik raad deze site aan iedereen aan.

Type vragen komen redelijk overeen met echte theorie

Door de snel-cursus een paar keer door te nemen en de examenvragen allemaal een keer te oefenen (totdat je ze allemaal gehaald hebt) heb je de vorm van het theorieexamen wel redelijk goed te pakken. Uiteindelijk met ruime marge m'n theorieexamen gehaald.

Perfecte training om jezelf klaar te stomen voor het theorie-examen

Perfecte training om jezelf klaar te stomen voor het theorie-examen

Fijne uitleg en veel oefenmateriaal.

Theorie brommer/scooter

Voor mij als jongen met autisme zijn de examens heel goed te maken en ik krijg veel zelfvertrouwen

Goede vragen met instinkers ertussen.

De examens bevatten duidelijke vragen maar ook vragen die je goed moet lezen om het goed te begrijpen. Er zitten ook instinkers tussen die je lekker scherp houdt. Ik heb deze examens wel als moeilijker ervaren in vergelijking met het CBR examen. Top oefenmateriaal!

Uitstekende oefening voor het theorie-examen rijbewijs

Na bij verschillende websites een aantal proeftoetsen gedaan te hebben, beviel de software en moeilijkheidsgraad van wegrijden.nl me het meest. De toetsen die je hier krijgt zijn aanzienlijk moeilijker dan degene die ik zelf kreeg bij het CBR. Als je meerdere oefentoetsen achter elkaar slaagt bij wegrijden.nl, slaag je met het grootste gemak voor je theorie-examen bij het CBR. Dankzij de pittige vragen realiseer je je meermaals dat je de theorie toch niet zo goed begreep als je had gedacht. Hierdoor heb ik een hoop gaten in mijn kennis ontdekt en kunnen vullen. Resultaat bij het CBR: twee fouten bij gevaarherkenning en nul fouten bij theorie en inzicht.

Zinvol en makkelijk dashboard

Ik check alle vragen na afloop, ook de goedgemaakte. Zo controleer ik of mijn argumenten juist waren. Verbeterpunt voor de site is dat niet alle uitleg helpend is. Soms is de uitleg namelijk meer een herhaling van het juiste antwoord.

Goede oefenexamens met duidelijke feedback

Fijn dat je ook wat 'instinkers' hebt, zo leer je de vragen echt goed lezen. Goede examens met veel verschillende vragen. Ik heb het gekocht ter aanvulling van mijn ANWB pakket om nog extra te oefenen.

Mede dankzij de duidelijk digitale boeken en de digitale examens. ( en mijn eigen inzet natuurlijk) Ben ik in 1 keer geslaagd voor het theorie examen C1. Beide onderdelen van het examen in 1 keer ( 1 fout en de andere 3 fouten)

een goede weerspiegeling van het CBR examen

Super geweldige toetsen, ideaal als voorbereiding voor het examen.

Ik vind het een top site, waar ik mn theorie goed kan oefenen. Meerdere mensen in mijn omgeving zijn in een keer geslaagd doordat ze hier hebben geoefend voor hun theorie. Heel leerzaam!

Slecht

Slecht ik heb wat gekocht maar kan nergens inloggen