Zijn prima pakketen om te leren . Bij theorie zitten ook filmpjes bij met duidelijke uitleg en dat vind ik erg fijn . Kan je makkelijker begrijpen op echte voorbeelden. Alles is zo gemaakt dat het is zeer aangenaam om te leren . Mijn contact met klantenservice is ook prima gelopen. Ben snel en goed geholpen.

In vrijheid oefenen

Oefenvragen met feedback zijn heel fijn. Geen tijdsdruk, zoals in 7 dagen 12 uur examens doen.

Ik raad aan iedereen dat jullie snel een pakketje te kopen omdat het heel veel helpt.

Ik leer heel snel via wegrijden.nl daarom ben ik geslaagd

Totaal onrealistische oefenexamens!

Ik heb het pakket van 10 oefenexamens gekocht, alle 10 deze examens heb ik (ruim gehaald). Tijdens het CBR examen kwam ik erachter dat het een zeer slechte oefening was en dat er volledig andere vragen worden gesteld. Als je wél wilt slagen voor je motor Theorie is dit absoluut géén aanrader!! Blijf weg bij wegrijden.nl!

Leuke site een aanrader

Handige theorie examens om mee te oefenen!

Handige theorie examens om mee te oefenen! Fijn om hier mee voor te kunnen bereiden. Het doornemen van foute antwoorden maakt dat je deze fout hoogstwaarschijnlijk niet nog een keer zult maken.

Goed, maklijk, understandanle,

Te korte tijd

Hoewel het oefenen voor het theorie-examen goed gaat, is 12 uur helaas te kort om de ruim 780 theorie-oefeningen te voltooien. Ik hoop dat je me nog lang de tijd kunt geven.

slecht

Ik heb een code gekocht en tot vandaag heb ik niet kunnen deelnemen aan de lessen die ik heb gekocht, ik raad het niet aan

overzichtelijk en gemakkelijk

Ik dacht dat ik met een aantal gratis examens voldoende geleerd had, uiteindelijk een paar dagen voor mijn examen toch maar een een pakket afgenomen om te kijken of ik het allemaal door had. Nou dat was hard nodig, zo veel specifieke kennis vragen die je echt moet leren. Op dit moment heb ik het idee dat het examen gaat lukken maar zonder deze proef examen was dat sowieso niet gelukt

Motor

Niet goed,want ik heb motor theorie gebesteld maar kan ik niet inlogen

Werkt goed

Het werkt erg goed en het is fijn dat de vragen en de antwoorden voorgelezen kunnen worden. Dat maakt het oefenen nog fijner.

Oefenen oefenen oefenen en slagen!

Heel fijn om examens te oefenen! Ook krijg je een uitleg bij je foute antwoorden, zo kan je het de volgende keer bijna niet meer fout doen ;) Ik vind dat het alleen iets goedkoper mag..

Super fijn!

Heb veel mee geoefend en de uitleg was ook erg prettig!!

Deze sluit goed aan van theorie op examen

Verschillende vragen helpt enorm!

Helpfull

Het helpt me enorm

Ik vind super

Ik ben tevreden met uitleg maar ook oefenen exame.

Na de oefenexamens in één keer geslaagd!

Eerst uit het theorieboek geleerd, maar toen toch twee fouten te veel op het examen. Na aanraden van een vriend dit geprobeerd in combinatie met het boek en toen in één keer geslaagd! De uitleg is duidelijk en het werkt prettig.

Kan beter, maar geeft ruimte voor oefenen.

Bij een pakket van 10 examens heb ik maar 3 verschillende sets van 25 gevarenherkenning vragen gekregen. Hierdoor ontbrak er ruimte om dit goed te oefenen. Het zou handiger zijn als dit is aangegeven of als bekend dat er maar een paar variaties van gevarenherkenning beschikbaar zijn. Kennis en inzicht vragen waren soms onduidelijk, ook waren deze specifieker dan bij CBR. Het studieadvies was prettig om te hebben zodat er verder kan worden geoefend. Ook de uitleg bij de goede en foute vragen was goed te volgen.

Bij wegrijden.nl kun je op een leerzame en makkelijke manier je theorie toetsen!

Een tijdje geleden heb ik een theorieboek voor de tractor gekocht via Marktplaats. Echter werkte het via deze manier niet meer helemaal voor mij. (Tijdens mijn studie werkten we namelijk steeds meer met online leerprogramma's.) Na wat zoeken kwam ik uit bij deze site en ben ik gaan kijken wat ze te bieden hadden. Het sprak mij wel aan plus ik dacht: "wat heb ik te verliezen, het kan mij alleen maar verder helpen". Tot nu toe bevalt het goed! Zowel de leeromgeving voor de theorie als de leeromgeving voor de oefenexamens. Alleen nog even wat tijd toveren, zodat ik er vaker aan kan gaan zitten. :)

Fijne manier om te leren!

Prettig om voor het theorie-examen te oefenen.

Duidelijke oefenexamens en goed werkend programma

De oefenexamens zien er goed uit en het programma werkt fijn en goed. Het is wel wat aan de prijzige kant naar mijn mening, ongeveer een euro per oefenexamen die je maakt.

Ik vind wegrijden top beter

Ik vind wegrijden top beter oefenen.