Goed aasluitende theorie

De toetsen zijn net wat moeilijker dan bij het CBR. Hierdoor ben je extra goed voorbereid.

Good

Hartelijk bedankt voor jullie

Makkelijk in gebruik

Makkelijk examen toetsen oefenen.

Je neemt de stof snel op

Je leert er erg snel van elke hoofdstuk wordt duidelijk uitgelegd en als je vragen hebt reageren ze erg snel, meestal al binnen 10 minuten dat je een antwoord hebt.

Goed en overzichtelijke website

De oefenexamens zijn erg fijn om te maken, ze zijn overzichtelijk en er worden duidelijke afbeeldingen gebruikt.

Veel situaties en borden die ik nog niet wist???

Na 40 jaar mijn autorijbewijs te hebben zie ik borden en veel situaties die ik nog niet wist heel verrassend Toppie

Goede les stof.

Geweldige lesstof! erg divers

Bijna Beter Dan een Boek

Bijna, een boek blijft belangrijk om de exacte kennis te bezitten natuurlijk. Maar ik weet zeker dat ik zonder deze proefexamens niet geslaagd was!

Helder, duidelijk en met goede uitleg.

Prima samengestelde theorie examens. Makkelijk in gebeuik, helder en met goede uitleg. Direct zicht op behaalde resultaten en de mogelijkheid om examen opnieuw te doen of in te zien. Nieuwste CBR veranderingen ( per 1-7-‘23) ook in de proefexamen doorgevoerd.

Hartstikke goed en leerzaam

Je hebt heel snel alles wat je nodig hebt. Je krijgt binnen 10 seconden de mail met de code. Je kan er meteen mee inloggen. Het is leerzaam en gemakkelijk te gebruiken.

Vragen sluiten niet helemaal op het CBR examen

Ik heb een paar dagen geleden het theorie-examen gedaan (motor A), hier oefenexamens bijgekocht, maar niet geslaagd. Terwijl ik bij de oefenexamens bij wegrijden.nl telkens wel slaagde. De vragen bij CBR zijn toch wel een stuk anders (moeilijker, gedetailleerder) dan bij de oefenexamens. Erg jammer, ik zou liever wat meer detailvragen zien, zodat ik ook beter voorbereid ben op het werkelijke theorie examen. Het is goed om buiten je theorieboek te oefenen, dus al met al beveel ik deze oefenexamens aan. Maar het was voor mij blijkbaar niet genoeg.

Wegrijden is een fijne website

Overzichtelijk, makkelijk te leren, handige tussen toestjes

Super duidelijk!

Voor €10 heb je een soort presentatie met alle punten super duidelijk uitgelegd inclusief filmpjes en na elk hoofdstuk een toetsje om te testen of je het begrijpt. Verder kan je oefenexamens maken en zelf nog leren uit het boek. Ik ben zeer tevreden!

Geslaagd, dus goed

Theorieboek is prima. De examens zijn lastiger te doen als je het via wifi doet. Tijdens examen loopt het vaak vast en moet je het examen stoppen en opnieuw opstarten (ondanks Google Chrome en gewiste geschiedenis). Soms betekent dit dat je ook veel vragen opnieuw moet invullen. Dat is jammer, want de klok die werkt wel ! Verder viel mij op dat als je je fout beantwoordde vragen bekijkt dat de motivatie niet altijd klopt. Die is dan van een andere vraag.

Hele goede oefen examens

Grondig

Duidelijke uitleg en prima te doen. Testen vallen wat tegen.

Snel en betrouwbaar

Examens zijn direkt beschikbaar en van 2022. Dit is prettig als je voor 1 juli 2023 theorie examen moet doen. Meeste sites doen enkel de nieuwe vorm.

Super fijn

Gemakkelijk opnieuw op te waarderen, heeft me echt super geholpen om me goed voor te bereiden

Heel makkelijk om te begrijpen

Handig en spennend!

Ik ben tevreden en ben opgewonden!

goede oefenvragen

Ik ben druk aan het oefenen en het helpt mij enorm.

Fijn en overzichtelijk

Erg fijn alleen de theorie examens waren niet helemaal goed gemixt. Voor de rest komen ze overeen met het theorie examen de oefenvragen waren fijn

Prima examens

Prima examens met goede uitleg van de antwoorden.

Vragen waren goed maar niet 100% verschillend van elkaar

Waren wel prima examens met goede fout analyse. Alleen een beetje jammer dat er veel dezelfde vragen terug kwamen tijdens verschillende examens. De examens zijn daardoor niet 100% verschillend van elkaar en daardoor weet je soms de antwoorden op de vragen al. Beetje jammer.