Fijne manier van leren

De examens lijken bij wegrijden.nl het meeste op de echte cbr examens. Ik merk dat ik daar minder zenuwachtig van word, omdat ik weet wat ik kan verwachten. echt een aanrader dus!

Effectieve lessen!

Van de fouten die je maakt leer je dusdanig waardoor ook een 'niet geslaagd' uiteindelijk gaat leiden naar een 'geslaagd'!

Bij een goed of fout antwoord... het is in één woord leerzaam

Het is heel fijn je op deze wijze voor te berijden op je motor theorie. Het leert je kritisch en objectief te kijken alvorens een antwoord te geven. Ook bij fouten wordt er uitgelegd waarom, waardoor je in een volgende soortgelijke situatie het niet zo snel weer fout inschat

Perfecte uitleg, digitaal leert beter .!!

Perfecte uitleg, digitaal leert beter .!!

Super goed

Ik vond het goede overzichtelijke vragen. Ook vond ik de uitleg goed die er gegeven werd als je een vraag fout had. De vragen zijn goede voorbereiding op het echte examen dus dat vind ik heel fijn.

Duidelijk!

Met de oefen vragen neem je heel de lesstof door en daarna kun je de oefen examens maken. Super fijn om je voor te bereiden op het echte examen.

Een fijne, duidelijke en overzichtelijk programma om je theorie mee te leren.

Het programma laat duidelijk zien aan welke categorieën je nog moet werken. Die zie je door de rood/groene blokjes. Afbeeldingen zijn realistisch en passend bij de vraag. Erg tevreden!!

Prima lesboek voor je theorie

Prettige website!

Alleen de foute antwoorden mogen beter. Nu moet je erop drukken en dan nog de motivatie drukken o. Het te lezen

Overzichtelijk en goed voorbereid je examen jn

Door deze proefexamens weet je goed hoe zo’n examen er nou uit ziet en wat je kan verwachten, niet al te duur vergeleken met andere aanbieders.

Maar extra leren dat kan minder zijn

veel geleerd

examens lijken erg op die van het cbr en geven me meer zelfvertrouwen voor het echte theorie examen

Duidelijke site en goede aanbiedingen.

Hele fijne uitleg en duidelijke site.

Ziet er professioneel uit

Jammer dat je maar 10 uur examens kunt oefenen. Als je het duurste pakket neemt vind ik persoonlijk dat je dan ook de examens onbeperkt moet kunnen oefenen.

Super fijne leerweg

Ik steek er veel van op in korte tijd

Kwaliteit waarmee je straks wegrijdt!

Goede en duidelijke leerstof, die lekker snel wegleest en niet te moeilijke woorden bevat. Hopelijk leidt het tot een goed resultaat.

Het ging best goed aleen een paar domme foutjes die mest logisch waren gewoon even beter leren en wat beter lezen

met deze theorie les ik ben erg blij

Goede site, jammer dat je niet een bepaalde pagina in een hoofdstuk kan selecteren

Kijk de zin hierboven

Helder en overzichtelijk

Overzichtelijk site met duidelijke uitleg bij de vragen. Perfect dat je kan opwaarderen als je tijd tekort komt.. Een absolute aanrader

Zelfs een vrouw kan haar vrachtwagen rijbewijs hier halen

Hele fijne leerstof ik leer er heel veel van zelfs mijn techniek wat voor mij meer Russisch was als Nederlands ( dus niet te snappen ) ik ben er zeker nog niet dus we leren vrolijk door

Leuke oefeningen.

1 uur examen is echt tekort XD

Ik vind het goed om te kunnen oefenen

Duidelijke filmpjes, makkelijk te overzien

Duidelijke leuke filmpjes in informatie

Leerzaam

Leerzaam en prettig dat er een duidelijke motivatie staat bij de onjuiste antwoorden..