Leuke oefeningen.

1 uur examen is echt tekort XD

Ik vind het goed om te kunnen oefenen

Duidelijke filmpjes, makkelijk te overzien

Duidelijke leuke filmpjes in informatie

Leerzaam

Leerzaam en prettig dat er een duidelijke motivatie staat bij de onjuiste antwoorden..

Verkeerd pakket

Slecht echt ik heb verkeerde pakket gekregen

Ik heb wel beste veel geleerd, en ik ben nog aan het leren, en duidelijk uitleggend ik aanrader jullie om dit pakket te kopen.

Wel fouten in tekst, maar prima

Ik ondervindt fouten in de tekst, en ook lopen teksten in elkaarover. Verder wel een prima extra leermiddel. Werkt voor mij beter dan alleen uit een boek lezen. vrachtwagen.

het is een goede site

Uitgebreide online training

Ontzettend veel vragen om te oefenen. Als je klaar best met alle vragen dan slaag je zeker

Goede uitleg, makkelijk te begrijpen

Ik ben niet van de boeken maar dit is een zeer goed alternatief. Vandaag nog wat proefexamens maken en volgende week hopelijk examen bij het CBR.

Helemaal goed

Makkelijke te benaderen, erg fijn om te oefenen en de puntjes op de i te zetten. Door wegrijden.nl geen enkele fout op het examen.

Erg handig om last minute je theorie te leren! Je kan ieder moment starten en het werkt heel fijn en gebruiksvriendelijk!

Goeie ervaring

Erg fijne manieren van leren

Dit is voor mij de 2e maal dat ik gebruik maak van een lespakket van Wegrijden.nl De modules en het menu overzicht is super. - Overzichtelijk - makkelijk in gebruik. En de vragen die de modules bevatten zijn realistische vragen die ook terug komen tijdens het officiële examen. Nogmaals dit uit mijn 1e ervaring

TOP! Alles woord je mooi en duidelijk uitgelegd en je krijgt ook nog info van andere voertuigen, zeker een aanrader.

Hele leerzame oefensite..

Deze site voor mn zoon aangeschaft, voor zn trekker theorie . Heel erg leerzaam.. Zeker een aanrader..

Snel en makkelijk leren

Overzichtelijke omgeving met fijne oefen toetsen

Kben gezakt op een fout teveel helaas

Door deze toetsen te oefenen ben ik zover gekomen. Volgende keer beter. Hopelijk nu nog oefenen met deze gratis toetsen

Exacte vragen als in de cbr examen. Heel overzichtelijk en goede prijzen.

Nou eigenlijk niet goed!!

Zins dat ik het heb kan ik niet inloggen dus heb 37 euro betaald. en ik kom er niet in. Dus kan niet oefen wat ik wel wil doe!! Heb er 2 x over gebeld en die zeggen natuurlijk dat ze er wel in kunnen komen. Dus ga vandaag wel weer bellen dat ik het geld terug wil en via een andere manier wil gaan proberen. Gr Robert

Eenvoudig theorie te leren

Fijne methode om de theorie te leren voor het examen

Goede duidelijke uitleg en niet te langdradig

Ik vindt het fijn om met wegrijden te leren omdat ik het en heel snel leer en de uitleg heet erg duidelijk is. De oefen vragen en oefen examens zijn ook heel erg fijn

Prima lesstof!

Voor het D-rijbewijs de E-learning van 1 maand gevolgd. Dit levert digitaal de 3 boeken: Verkeer, Techniek en Administratie in een leeromgeving aan. Daarnaast kent ieder hoofdstuk een oefentoetsje. Zo kun je direct zien wat nog niet helemaal duidelijk is. Vooral makkelijk is dat je kunt zoeken, zo kun je heel snel bijvoorbeeld terugvinden wat de regels omtrent de veerboot zijn. De examentraining is ook erg fijn. Je kunt per hoofdstuk meerdere oefentoetsen maken. Daarnaast heb je zo'n 10-20 oefenexamens. Hierin stellen ze je goed op de proef, hierdoor ben je erg alert op instinkers, die je op het echte examen ook kunt treffen. Mocht je iets toch niet helemaal begrijpen of je hebt toch een verbeterpuntje, krijg je ook altijd vlot een reactie vanuit Wegrijden. Dankzij de E-learning alle 3 de echte theorie-examens in 1x behaald.

Super bardzo pomocna usluga

Dopiero co poznałem was przez internet

• Poleciłbyś nas? Tak

Redelijk

Goeie vragen voor op het examen

De Dieze 22 5680 AE Best