Snelle levering met persoonlijke benadering

Op zich een goede ervaring, alleen verwachtte ik een applicator bij de levering te ontvangen voor de Milshake SOS, die zat er helaas niet bij. Maar de verzending verder was snel en goed en een persoonlijke boodschap erbij maakt het af.

He,e fijne producten gebruik het al vele jaren via verkoop kapsalon.

Ruim aanbod en snelle levering

Zeer tevreden van de snelle levering en het ruime aanbod op de webshop. Ik heb ondertussen al verschillende producten van Milkshake en ben hier super tevreden over. De zilvershampoo van Milkshake is een echte aanrader, alleen jammer dat je ze niet in een grotere verpakking kan kopen met een pomp. Wat ik persoonlijk wel aangenaam zou vinden zijn meerdere staaltjes zodat je op die manier ook weer andere producten kan leren kennen, maar dat is slechts een klein detail. Ik bestel zeker nog producten van Milkshake!

Supersnelle levering

Ik was verrast door de snelle levering. Handgeschreven kaartje erbij en een monstertje van een van de andere producten. Top!

super

super producten en een correcte en snelle levering

Blij met de fijne producten èn de snelle correcte levering.

Duidelijk gesprek en voorlichting

Goede prijs en prettige klantenservice

Very satisfied

Delivery was prompt, and after only one wash my hair has never been this soft!

Snel geleverd, goede prijzen!

snelle levering,leuk monstertje erbij.fijne producten

Snelle levering met een persoonlijk tintje

Het pakketje werd eerder dan verwacht geleverd en er zat ook nog een handgeschreven kaartje bij. Wat wil je nog meer?

Alle producten ruiken fantastisch! + super leuke klantenservice en inpak van de producten met altijd een leuk handgeschreven kaartje erbij. Ik had een keer een flesje waarvan het pompje het niet deed, de volgende dag had ik al een nieuwe. Super! Ik kijk er altijd naar uit wanneer ik weer iets nieuws bestel :)

Makkelijke bestelling en snelle levering

Bestelling op de website ging erg gemakkelijk. Ik heb op vrijdagavond besteld en de producten werden maandag al bezorgd. Ook kreeg ik nog een reisflesje cadeau van een van de producten die ik had besteld. Al met al zeer tevreden. Ik zou z.one lab dus zeker aanraden!

Super goede service

Echt met zorg en aandacht de bestelling klaargemaakt, met een persoonlijke noot.

Prettige en snelle service!

Fijne producten en snelle levering.

Snelle levering, keurig verzorgd met een persoonlijk kaartje, kortom helemaal af!

Mijn favoriete producten snel gevonden, besteld én geleverd. En altijd een leuke tester erbij in de doos. Blij mee!

Zoals gebruikelijk

Ik bestel een produkt waar ik tevreden over ben MEDE op basis van de klantvriendelijke ( met kaart ) en correcte wijze van afhandeling .

Top service!

Hele snelle en fijne klantenservice

Komen hun afspraken heel goed na

Ze hebben een hele goede service

Top geregeld!

Bij elke bestelling wordt een klein handgeschreven kaartje geleverd, is elke keer weer een genot om zo persoonlijk behandeld te worden!

super

wat een feest in zo'n leuk pakketje binnen te krijgen. Net even dat extra met het kaartje, proefjes en chocolade.

Bestelling wordt snel geleverd en er zit ook altijd een persoonlijk (lees: handgeschreven) kaart bij. Daaruit blijkt dat zij de bestelling met zorg en betrokkenheid voor je inpakken. Echt klasse!