Topervaring

Super fijne producten, mooi ingepakt en de dag na bestellen al in huis! Top, ik zal hier zeker vaker bestellen :)

Ik ben een grote fan

Ik ben echt een grote fan van alle producten van z.one. Het ruikt lekker en is gemakkelijk in gebruik. En nu met die nieuwe lijn, is mijn haar handelbaar.

Snel en prima

Leuk dat er een persoonlijke boodschap bij zit.

Snel geleverd en met persoonlijk tintje

De bestelling wordt snel geleverd en het handgeschreven kaartje vind ik heel leuk! Echt klant vriendelijk.

Producten besteld online en het werd heel snel geleverd.

Hele goede ervaring

Super service. Er was per ongeluk een verkeerd product geleverd, ik mocht het product houden en kreeg daarnaast gratis het oorspronkelijke product geleverd binnen de kortste keren. Ook was het pakketje verzorgd en persoonlijk verpakt, erg leuk!

top shop.!

Fijne shop, duidelijk aangegeven welk product wat doet. Super service! Ik ben erg tevreden!

Great service and delivery!

Haarlotion

Prima snelle levering. Hopelijk helpt de lotion

Fijne verzorgingsproducten

Goed, snelle levering ruim assortiment

Uitstekend zoals gewoonlijk!

Stipt, netjes + mooie verpakking

Klant

Amaiznig

Fast delivery , good packing , im super Happy with this company for sure i will order again

Top site & producten!

Ik gebruik div. producten van het merk milkshake. Via mijn kapper ben ik hier bekend mee geraakt. Voor elk haartype hebben ze geweldige producten (zelfs voor mijn extensions!) Mijn nieuwe liefde is “Insta Lotion” van Milkshake ❤️

Altijd al tevreden geweest van de milk shake producten. Snelle verzending!

Goede webshop met vriendelijke mensen

Vlotte levering en altijd een kadootje bij je bestelling

Goede, vlotte service

Producten zijn goed te vinden op de site, levering was ook vlot. Erg prettig.

snelle levering van top producten

altijd fijn om hier een bestelling te plaatsen, fijne producten en goed voor mijn haar.

Fijne producten en snelle levering

Pakketje is binnen 2 dagen bezorgd. Heel netjes ingepakt met een handgeschreven kaartje en 2 samples van andere producten.

Uitstekende en snelle service.

Uitstekende en snelle service.

Goede producten en snelle levering

Goede producten voor fijn krullend haar. En super snelle levering na bestelling.

Zeer klantgericht en klantvriendelijk.

De bestellingen die ik heb gedaan worden allemaal heel vlot afgehandeld, en bij iedere bestelling zit altijd een handgeschreven kaartje om je veel plezier te wensen met je aankoop. Erg leuk en zeer attent!

Fijne producten

Snelle levering en fijne producten

Heel goed.

Duidelijke en gemakkelijke website met de nodige gegevens.