Aanrader

Snelle levering en mooi en veilig ingepakt, aanrader!

Product voldoet niet

Levering was snel, maar product lijkt niet goed! Veels te dun en ruikt hee anders. Doet niet helemaal zijn werk. Graag zou ik hem willen omruilen. Dank! Groet

Snel!

Snel en goed!

Zálig….

Ik kijk steeds uit naar de levering. Die trouwens heel snel geleverd wordt. Het is altijd zoals het uitpakken van een mooi kadootje.

Snel geleverd en altijd een persoonlijk kaartje en mooi ingepakt

Mooi ingepakt

Fijn bedrijf en klantgericht

Ik belde net een vraag werd vriendelijk te woord gestaan en direct mee gekeken superrrrrr

Snelle levering.

Prima service.

Snel besteld, geen levering

Ik wacht nog steeds op levering van mijn bestelling en berichtgeving daarover, na mijn betaling 10 dagen geleden. Na betalingsbevestiging blijft het stil.. Geen product ontvangen maar al wel 2x de vraag om een beoordeling. Bij deze dan, een vette onvoldoende!

Is goed

Top producten en service!

Altijd blij met m’n spullen van Z.One. En m’n krullen ook! Super leuk dat er een persoonlijk kaartje bij wordt gedaan :)

Zulke vlugge levering heb ik nog nooit gehad. Dank u

Snelle, goede en persoonlijke levering

Bestelling was binnen een paar dagen binnen, producten zijn goed verpakt zodat ze geen schade oplopen en er zit een handgeschreven briefje bij om je veel plezier met de bestelling te wensen. Dat is echt een waardevolle toevoeging, top!

heel klantvriendelijk

mijn producten zijn op niet veel plekken te koop dus ben ik heel blij dat z.one ze wel aanbiedt. bovendien reageren ze heel snel via mail wat ik enorm waardeer, met veel vriendelijkheid, en de producten worden snel geleverd en heel mooi verpakt.

Bestelling gedaan en de dag erna geleverd. Leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij en een geschenkje en staaltjes. Helemaal tevreden van mijn bestelling.

Snelle levering, fijn verpakte producten

Mooi verzorgde bestelling mogen ontvangen. Snel bezorgd en inclusief een leuk persoonlijk berichtje. Heel fijn!

Prima. Zeer snelle service

Fijne producten. Zeer snelle service

TOP

snelle service, netjes verpakt

Top, snel!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en netjes verpakt. Top!

Een kado zonder jarig te zijn

Telkens een kado om een pakket te ontvangen. Snelle service en heel verzorgde levering.

Top producten

Heerlijke producten, netjes verpakt Hier wordt je blij van

Fijne producten en makkelijk te bestellen, snel geleverd

Goede webshop, snelle levering

Goede webshop en snelle levering.

Top service!

Top service!