Top service!

Top service!

Prima product

Snelle levering, goede verpakking, goed product, vriendelijk briefje erbij

Fijne producten, leuk briefje bij het versturen Wordt een mens blij van

Gewoon goed

Snelle levering goed verpakt

Super service!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd.

Snelle levering fijne producten

Hamburger-menu mag iets groter.

Gemakkelijk bestellen

Gemakkelijk bestellen online en snelle levering

Goede en fijne betaalbare producten.

Goede en fijne betaalbare producten die ook nog precies doen waarvoor ze zijn. De informatie op de site en van de leveringen zijn helder en servicegericht. Mega pluspunt is dat je bestelling altijd een stukje “persoonlijk” aanvoelt door het extra handgeschreven kaartje en de evt. extra proefmonstertjes die erbij zitten. Geeft een fijne gevoel dat er “aandacht” in jou pakketje word gestopt. Top!!!

Zeer snelle en goede levering.

Zeer snelle en goede levering.

Top vendor! Zeker een aanrader

Hoi, ik ben heel tevreden met mijn aankoop. Alle producten zijn van top kwaliteit. De bestelling liep vlot - volgende dag heb ik het pakje al ontvangen :) mooie zorgvuldige verpakking met een leuke cadeautje als kers op de taart :)

Persoonlijk kaartje is zeer attent

Snel geleverd, mooi verpakt

prima producten die wat doen voor je haar. al jaren fan! met leuke attentie , mooi verpakt ! hoop nog jaren te genieten :))

Steeds leuk om een pakketje te ontvangen. Lijkt een kadootje die je uitpakt. Zeer snelle levering, kwaliteitsprodukten.

Goed and snel!

Goed product, netjes verpakt en een leuk briefje erbij Daar wordt je blij van

Duidelijke online side

Snelle levering goede producten

Zeer goede producten en snelle levering.

Zeer goede producten en snelle levering.

Heerlijke producten,goed verpakt en leuk dat er een persoonlijk briefje bij wordt gedaan!

G-E-W-E-L-D-I-G!

Ruime keuze qua assortiment, fijne en duidelijke uitleg over het product. Via mijn kapper ben ik verliefd geworden op de producten uit de Milkshake lijn, Love love love de geuren van de div. haarproducten. Vooral de Moisture plus producten en de Integrity incredible oil zijn FENOMENAAL! Ik heb extensions (2,5 weave human hair) en kan niet meer zonder de producten van Milkshake. Daar kan geen “wondermiddel” tegenop!

Mooie producten met zorg ingepakt en verstuurd!

Mooi op tijd geleverd, ook een kaartje erbij met veel plezier met de aankoop, gewoon super geregeld .

Erg goed en snel.

De bestelling ging makkelijk via de webshop en was ook snel binnen. Het persoonlijke en handgeschreven kaartje wat er bij zat maakt het echt af, alsof je een cadeautje krijgt, erg fijn! Al met al een hele goede ervaring.

Snelle levering en super persoonlijk!

Blijf toch elke keer een pretje om de doos te openen en een persoonlijk handgeschreven briefje te vinden.

De Amert 162 5462 GH Veghel

+31 (0) 413 724 934