Snelle levering en super persoonlijk!

Blijf toch elke keer een pretje om de doos te openen en een persoonlijk handgeschreven briefje te vinden.

Zoals steeds een snelle levering. Wat het altijd extra leuk maakt om het pakketje te openen is het persoonlijke (handgeschreven) kaartje dat er samen met 2 staaltjes bij zit.

Fijne website en snelle levering

Vaker besteld en altijd tevreden.

Fijne webshop voor haar producten

Goede producten, stevig en mooi verpakt, handgeschreven kaartje en gratis samples van het merk dat je hebt gekocht. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geen pakket ontvangen

Beste, De k denk dat jullie beter samenwerking met GLS stoppen want na 1 week wachten nog steeds geen pakket ontvangen… ben in afwachting van reactie van hen… Als ik niets ontvang zal ik niet meer bestellen bij jullie vrees ik… Sorry voor het ongemak maar u moet dit ook begrijpen… 80 euro aan producten is niet niets

Perfecte afhandeling

Ik had al eerder een goed ervaring

Snel, leuke touch met persoonlijk kaartje

Snel, leuke touch met persoonlijk kaartje

Prima met keurig contact

Fijne reactie op e-mail. Producten netjes bezorgd. Vriendelijke website.

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering.

Perfecte telefonische reacties

Wat problemen met bestellen werden, vrolijk en enthousiast verholpen. Leuke kaart met text bij aflevering. Dank voor de bijgesloten attentie. Ga zo voort. Met vriendelijke groet Klaas Trapman

Zeer snelle levering

Bestelling mooi ingepakt en leuke staaltjes erbij gekregen.

De producten zijn super fijn! Het persoonlijke briefje erbij vindt ik super leuk! En heel goed verpakt, niet geheel onbelangrijk.... Thanks voor de service

Snelle goeie levering

top

Vlot geleverd, ondanks alle bezorgdrukte, netjes verpakt en leuk kaartje erbij !

Nog geen producten ontvangen

Ik krijg reeds 2 x een mail tot beoordeling maar heb tot heden nog geen producten ontvangen. Wordt moeilijk oordelen dan.

goed maar niet zoals verwacht

ik wou een haarkleur mouche bestellen maar die was kleiner dan dat ik in gedachte had. na bijna 3 keer de mouche te gebruiken was hij al bijna op voor zoveel geld mag het toch wat groter zijn.

Fijne producten

Gebruik het al jaren alleen vind verzendkosten duur maar gelukkig kan ik het weer bij mijn kapper kopen

Leuke webshop! Snel en persoonlijk!

Al voor de tweede keer kwalitatieve milkshake producten besteld. Steeds snel en correct geleverd, met een leuk persoonlijk berichtje, dankjewel!

Snelle levering super producten

Normaal koop ik de producten bij de kapper, maar door de lock-down nu toch via de website besteld. Super snelle levering. Producten zijn goed voor je haar.

Goede producten en levering

Z.one store heeft goede producten en levert zoals afgesproken. Prima verpakt met persoonlijk kaartje !

Snelle en correcte service

Goede producten en het wordt altijd geleverd met een persoonlijke touch inclusief monsters van producten.

Snelle levering, prima producten

Snelle levering Goede producten

Fijne producten en het was snel in huis!

Gevraagd of ik wat samples kon krijgen en dat hebben ze bij de bestelling gevoegd, samen met een handgeschreven kaart, hoe leuk!

Altijd leuke ervaring

Goede produkten, goeie service, snelle levering en altijd leuk om pakketje open te maken. Lijkt steeds alsof ik kadootje krijg.

Leuk het persoonlijke kaartje er even bij. Top

De Amert 162

5462 GH Veghel