Filters

10

Top

Snelle levering en goede prijs!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede geholpen

2 tassen besteld, 1 gehouden. Goede geholpen hoe je een retourpakket verstuurd. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en aardig

Snelle levering en goed advies over welke tas handig was als laptoptas

  • Aanbevelen? Ja
6

Trage klantenservice

Begin september een tas besteld. Deze kwam op zich prima op tijd. Helaas vond ik de tas niet leuk en heb deze meteen retour gestuurd. Nu ruim 3 weken verder en de retour is niet verwerkt. Ook meerdere mails naar de klantenservice gestuurd waarop geen reactie komt.... Inmiddels is mijn factuur bij Afterpay weer gaan lopen en moet ik deze over 4 dagen voldoen. Ben benieuwd wanneer zij het wel een keer tijd vinden om mij netjes te beantwoorden en mijn retour te verweken en af te melden bij Afterpay. Bestellen hier zal ik in ieder geval niet zo snel meer doen. Uiteindelijk is het nu opgelost. Dat duurde helaas wel lang en had ik een mindere recensie voor nodig.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Joyce, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u nooit een reactie hebt gehad. Wij hebben helaas geen mail van u ontvangen.. Vorige week hebben we u een mail gestuurd met ons excuus voor de vertraging. Dit kwam doordat we in een verhuizing zaten. We hebben uw retour direct behandeld. Onze excuses voor het ongemak! Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan helpen we u graag. Groet, Jenny

6

Ze hebben het goed gemaakt

Ik kon de klantenservice maar niet bereiken. Uit eindelijk via Social media ook berichten gestuurd en hier gelukkig snel reactie op gekregen. Na mijn retour was het geld ook snel terug gestort.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste D. Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u nooit een reactie hebt gehad. We zien dat er contact dat de retour ondertussen goed is aangekomen en verwerkt. Ondanks dat nogmaals ons excuses voor het ongemak. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan helpen we u graag. Groet, Jenny

10

Top!

Super fijne webshop met top producten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super blij!

Mijn pakket had vertraging maar ik had met spoed nodig. Klantenservice gebeld en die hebben me perfect geholpen. Toch nog optijd ontvangen door een andere oplossing! Thanks!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top onderneming

Vrijdagavond een kofferhoes van SuitSuit besteld. Zaterdag al ontvangen. Overigens de goedkoopste prijs die ik heb kunnen vinden op internet. Mijn ervaring dus heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
6

Klantenservice reageert niet

Helemaal fan van mijn nieuwe tas! Prachtige kleur en grote.. alleen klopt het hengsel niet, of de omschrijving? Meerdere mails gestuurd, maar geen reactie. Heel jammer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!

Hier een tas voor mijn vriendin besteld, echter had ik een fout gemaakt omtrent het verzendadres gebeld met de klantenservice en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Tas was een dag later al binnen erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
9

Vertraging maar aardige service

Helaas had postNL vertraging maar alsnog goed geholpen. Daarnaast de perfecte shopper gevonden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super chille site!

Helemaal blij met me tas en met de service!! Had per ongeluk me adres niet goed ingevuld en was direct nog opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Fijne webshop, goede klantenservice en nieuwe tas was snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen reactie meer ontvangen

Echt waardeloos, geen woorden voor: Bags Plaza. Begin maart een bestelling geplaatst. Duurder dan bij de leverancier rechtstreeks, maar vooruit. Voor lief genomen, omdat ze op tijd zouden kunnen leveren. Niet op tijd geleverd en de laptop sleeve was niet de juiste maat, onze fout. Sindsdien niets meer vernomen, na verschillende keren navraag gedaan te hebben. Op 18 maart jl. is de bestelling retour gekomen bij Bags Plaza in Mijdrecht (track & trace), maar geen spoor meer. Niet eens bevestiging van ontvangst van mijn bericht, gewoon geen reactie. Echt heel erg slecht. Ik. ben me aan het beraden over de volgende stap. Wie heeft advies? Groeten, Fenna

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Fenna, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u nooit een reactie hebt gehad. Wij hebben helaas geen mail van u ontvangen.. We gaan u uiteraard direct helpen en het bedrag direct terugstorten op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Pien

2

Slecht retourbeleid

Op 1 april een handtas gekocht. Op 6 april deze retour gestuurd omdat ze compleet niet overeen stemde met de foto. Daarna hoor je niet meer. Geen ontvangstbevestiging, niets... Op 16 april een mail naar de klantendienst gestuurd met de vraag of ze konden nazien hoever het met de retour van mijn handtas was. Ze vonden niets terug. Mijn verzendbewijs in kopie doorgestuurd. Ze gingen nazien maar ondertussen zijn we 28 april en heb ik niets meer gehoord. Ondertussen zelf naar B-post gebeld. Mijn retourzending is op 14 april in ontvangst genomen. Ik wil bevestiging van min retourzending en mijn geld terug. Slechte communicatie, slecht retourbeleid. En de handtas voldeed niet aan de foto :-(

  • Aanbevelen? Nee
4

Bagsplaza doet veelste lang over retours verwerken

Na 2,5 week nog steeds geen verwerking van mijn retour. Afgelopen week een mailtje gestuurd met de vraag of ze dit zo spoedig mogelijk konden doen, met daarop de reactie dat ze het diezelfde dag nog zouden doen. We zijn een week verder, en nog steeds niks. Waardeloos.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Roos, Wat vervelend dat u niet tevreden bent met het retourproces. We hebben uw retour 26 maart ontvangen. Vervolgens hebben wij 14 dagen de tijd deze te verwerken. De retouren verwerking duurt momenteel wat langer aangezien het erg druk is vanwege Corona. We hebben uw retour op 7 april verwerkt en terugbetaald. Ik raad aan om uw afschriften nogmaals te controleren. Mocht er toch wat mis zijn dan horen wij het uiteraard graag! Dan lossen wij het direct op. Excuses in ieder geval voor het ongemak en dat u een onprettige ervaring heeft gehad bij onze webshop. Dat betreuren wij! Met vriendelijke groet, Pien van Bagsplaza

10

Top

Vlotte levering, mooie rugzak!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling!

10

super

Super blij met mijn tas en super snelle levering, top!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de positieve beoordeling!

10

Correct & vlot!

Correct & vlot!

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie tas, snel geleverd. En niet duur!

Het leer van de tas is soepel en ziet er luxe uit. En dat voor een klein prijsje! Het enige nadeel is dat de hengsels vrij glad zijn, en de tas dus (vooral bij een dikke winterjas) van je schouders af kan glijden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Mooie site en gemakkelijk te bestellen. Levering was heel snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super blij!

Allereerst.. AL DIE LEUKE TASJES!! 2 tassen besteld super snel geleverd en top service omdat ik me adres niet goed had ingevuld. Was geen probleem en direct gefixerd! Verry happyy!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Hele fijne webshop met mooie tassen!

  • Aanbevelen? Ja
1

Werkwijze retourneren loopt niet ok!!

Heb een handtas gekocht, ze geretourneerd, creditfactuur ontvangen maar helaas na meer dan 1 maand nog geen geld terug gekregen. Heb een mail naar de klantenservice gestuurd maar heb nooit antwoord ontvangen. Vandaag telefonisch contact opgenomen met de klantendienst ( vanuit België = extra kosten) en men had het geld nog niet teruggestort maar het zou wel in orde moeten komen. Ik ben benieuwd. Volgens mij klopt deze werkwijze niet met de voorwaarden die ze kenbaar maken via de website.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super tas, snel geleverd

Ik wist via collega's al dat de rains shopper goed werkt. De bestelling was snel en naar verwachting!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd