Prachtige tas, prima prijs..

Veel sortering, snelle levering.

Super snelle levering van een super mooie tas. :)

Zondag besteld, woensdag in huis. Super blij!

Niet geweldig

Er word geen retour etiket meegestuurd en ze zijn ook niet bereid er een te sturen terwijl ik notabene aanbood de kosten daarvan te dekken omdat ik zelf niet in de gelegenheid was om ergens buitenhuis op zoek te gaan naar een printer. Vervolgens heb ik lang moeten wachten op terugbetaling en heb daar zelf over moeten bellen. Bleek ook nog dat ze de tas al lang ontvangen hadden. Tot op heden nog steeds aan het wachten op m’n geld. Kortom ze zijn niet service gericht en klantvriendelijkheid mag ook wel wat beter.

Fijne service! Zeer klant vriendelijk.

Ik had een tas tijdens de kerst besteld die helaas zoekgeraakt was door PostNL. Contact opgenomen met de klantenservice en zij hebben meteen een nieuwe tas opgestuurd. Tas was met 2 dagen al binnen. Super fijne ervaring gehad met deze shop!

Ontzettend slechte webshop.

Bestelling gedaan, vervolgens geretourneerd omdat het niet volgens verwachting was. 3 weken na retour nog steeds geen bevestiging ontvangen. Via Facebook en e-mail reageert men niets inmiddels geëscaleerd bij Afterpay. Pas dus op als je iets besteld en vervolgens retourneert.

snelle en duidelijke levering

de site was duidelijk en makkelijk te gebruiken. Ook kwam het product wat ik had besteld snel binnen, wat natuurlijk altijd fijn is. Ik heb deze site gelijk aangeraden aan familieleden die ook naar dit soort producten op zoek waren

De rugzak is netjes op de afgesproken tijd afgeleverd. Netjes vermeld hoeveel dagen het ging duren voordat de rugzak binnen zou komen en dit klopte ook

Tasje nooit geleverd en slecht geholpen door klantenservice

Ik vond het teleurstellend. Heb ruim 2 weken op een tasje gewacht, meerdere malen met de klantenservice gebeld waarbij mij werd verteld dat het tasje ofwel onderweg ofwel die dag nog verzonden zou worden om uiteindelijk de hoop op te geven en mijn geld terug te vragen. Zou het niet aanraden om hier te bestellen.

Vlotte levering...zelfs tijdens de Sint-drukte.

Online bestellen is voor mij nogal nieuw... en het 'reserve-adres'..heeft nogal voor verwarring gezorgd... Van Postnl kreeg ik online de melding dat ik niet thuis was...en het pakket dus klaarstond bij het Postnl- afhaalpunt. Ik was juist de hele dag thuis om het pakket thuis te kunnen ontvangen... maar... omdat ik het afhaalpunt als 'reserve'? adres had opgegeven... stond het gewoon daar. Dat gaf dus flinke stress.... want het afhaalpunt is niet in ons dorp. BagsPlaza.nl... wellicht kan dit iets duidelijker ? De bestelling en vlotte levering...prima!! De rugtas.... schitterend.

Twee keer de verkeerde rugzak ontvangen

Ik heb twee keer de verkeerde rugzak ontvangen. Medewerker van de klantenservice was vriendelijk. Helaas kwam het retourproces nadat ik de rugzak de tweede keer had geretourneerd onvoldoende op gang. Ik kreeg geen bevestiging van ontvangst van de rugzak en toen ik hen hierover mailde kreeg ik te horen dat ze de retour niet terug konden vinden. Ik heb toen mijn track and trace code verstuurd en toen is er gevraagd ook de track and trace code van mijn eerste retour te mailen. Die had ik echter niet meer. Vervolgens twee dagen niets gehoord en gelukkig vanochtend een mail ontvangen dat mijn retour verwerkt is en ik het aankoop bedrag terug gestort krijg.

vlot bestellen en heel snel leveren

De site is gemakkelijk en overzichtelijk De levering gebeurt heel vlug Aanrader

top service- leuke acties

Gemakkelijk te bestellen, prima prijs en bestelling op tijd binnen. Vond de shop de look leuk; lekker trendy en scheelde weer scrollen op instagram. zou het zeker aanbevelen

Super mooie toilettas!

Snelle levering, zowel toilettas als make-up tasje zien er mooi uit. Precies zoals op de afbeelding.

Snelle levering en scherpe prijs!

De rugtas is super, zowel om te gebruiken als laptoptas maar ook als luiertas. Zeer groot en= handig i.v.m. het laptopvakje.

Super snel geleverd

Top service, had de tas de volgende dag direct in huis en was precies zoals ik had verwacht!

Heel blij met mijn tas!

Levertijd volgens afspraak. E mail beantwoorden kan beter. Ik had per ongeluk 2 dezelfde tassen besteld en gelijk gemaild dat ik 1 bestelling wilde annuleren. Geen reactie op maill, 2 tassen geleverd. Het retourneren was geen probleem.

Ik was erg blij met de kortingsactie van mijn tas. Het leveren was okay, duurde maximaal enkele dagen langer dan verwacht - geloof ik. Verder erg blij!

Snelle service qua levering en klantenservice!

Belofte niet nagekomen

Na mankement aan tas voor mijn dochter zou er voor vorige week zaterdag een nieuwe gestuurd worden. Mijn dochtet had de tas speciaal voor haar excursie naar Frankrijk gekocht. De tas zou evt met een koerier gebracht worden maar ik heb niets meer vernomen. Mijn dochter is inmiddels terug van haar reis. Zeer teleurstellend!!

Toptarief, mooi, prettig en handig

Ik ben heel blij met mijn tas. Het heeft een mooie kleur en ziet er top uit.

Ik ben onwijs blij met mijn Hivsk tas!!

Ik vond shoppen bij BagsPlaza ene hele fijne ervaring en ik ben erg tevreden.

Mijn ervaring was heel positief. Product was snel geleverd en was goed verpakt. Verder ging het bestellen heel gemakkelijk en soepel.

TOP!

Super blij met mijn HVISK tas. Was er de volgende dag al. Bagsplaza heeft veel keus met de nieuwste hippe tassen

Fijne service , trendy producten

Leuke site met hippe tassen. Heel vriendelijk te woord gestaan en goede afhandeling van mijn bestelling.