Super tas, snel geleverd

Ik wist via collega's al dat de rains shopper goed werkt. De bestelling was snel en naar verwachting!

Geen after sales service

Handtas gekocht, die werd snel geleverd dus zo ver ging het goed. Ben nu al 2 weken aan het proberen deze te retourneren maar zonder succes. Ondertussen al paar mails gestuurd naar de klantendienst maar krijg geen enkele reactie.

Mooie collectie, snelle service

Overzichtelijke, gebruiksvriendelijke webshop met bovendien een ruime keuze uit de hipste tassen en een snelle service.

Top service mooie tassen

Bestel stiekem toch regelmatig een tas. Altijd goede service en snelle levering. Zeer tevreden

Ik ben fan!

Inmiddels mijn derde tas gekocht via deze website en ik wil niet anders meer! Super kwaliteit tassen, de hipste merken en snelle service, tot snel.....

Wat een super tas!

Fijne tas en goede levering. Helemaal top weer!

Super tassen!

Mega fijne tas gekregen. Zeer snelle fijne service, foutje van Postnl, maar snel opgelost met de klantenservice van Bagsplaza! Erg vriendelijke service, duimpje omhoog!

Ruime keuze in tassen en snelle service! Heel blij met mijn tas!

Precies wat ik zocht!

Prachtige selectie van tassen! Voor iedereen wat wils!

Perfecte afwikkeling

Betrouwbare webwinkel. Vlotte bezorging en heel blij met mijn aankoop

Super service!

Super service, snel en netjes.

Prachtige vegan schoudertas

Een originele tas met genoeg ruimte. Het bijbehorende toilettasje is heel handig.

Bien

Niets op aan te merken

Product zoals afgebeeld Netjes verpakt verzonden En snel

Prachtige tas, prima prijs..

Veel sortering, snelle levering.

Super snelle levering van een super mooie tas. :)

Zondag besteld, woensdag in huis. Super blij!

Niet geweldig

Er word geen retour etiket meegestuurd en ze zijn ook niet bereid er een te sturen terwijl ik notabene aanbood de kosten daarvan te dekken omdat ik zelf niet in de gelegenheid was om ergens buitenhuis op zoek te gaan naar een printer. Vervolgens heb ik lang moeten wachten op terugbetaling en heb daar zelf over moeten bellen. Bleek ook nog dat ze de tas al lang ontvangen hadden. Tot op heden nog steeds aan het wachten op m’n geld. Kortom ze zijn niet service gericht en klantvriendelijkheid mag ook wel wat beter.

Fijne service! Zeer klant vriendelijk.

Ik had een tas tijdens de kerst besteld die helaas zoekgeraakt was door PostNL. Contact opgenomen met de klantenservice en zij hebben meteen een nieuwe tas opgestuurd. Tas was met 2 dagen al binnen. Super fijne ervaring gehad met deze shop!

Ontzettend slechte webshop.

Bestelling gedaan, vervolgens geretourneerd omdat het niet volgens verwachting was. 3 weken na retour nog steeds geen bevestiging ontvangen. Via Facebook en e-mail reageert men niets inmiddels geëscaleerd bij Afterpay. Pas dus op als je iets besteld en vervolgens retourneert.

snelle en duidelijke levering

de site was duidelijk en makkelijk te gebruiken. Ook kwam het product wat ik had besteld snel binnen, wat natuurlijk altijd fijn is. Ik heb deze site gelijk aangeraden aan familieleden die ook naar dit soort producten op zoek waren

De rugzak is netjes op de afgesproken tijd afgeleverd. Netjes vermeld hoeveel dagen het ging duren voordat de rugzak binnen zou komen en dit klopte ook

Tasje nooit geleverd en slecht geholpen door klantenservice

Ik vond het teleurstellend. Heb ruim 2 weken op een tasje gewacht, meerdere malen met de klantenservice gebeld waarbij mij werd verteld dat het tasje ofwel onderweg ofwel die dag nog verzonden zou worden om uiteindelijk de hoop op te geven en mijn geld terug te vragen. Zou het niet aanraden om hier te bestellen.

Vlotte levering...zelfs tijdens de Sint-drukte.

Online bestellen is voor mij nogal nieuw... en het 'reserve-adres'..heeft nogal voor verwarring gezorgd... Van Postnl kreeg ik online de melding dat ik niet thuis was...en het pakket dus klaarstond bij het Postnl- afhaalpunt. Ik was juist de hele dag thuis om het pakket thuis te kunnen ontvangen... maar... omdat ik het afhaalpunt als 'reserve'? adres had opgegeven... stond het gewoon daar. Dat gaf dus flinke stress.... want het afhaalpunt is niet in ons dorp. BagsPlaza.nl... wellicht kan dit iets duidelijker ? De bestelling en vlotte levering...prima!! De rugtas.... schitterend.

Twee keer de verkeerde rugzak ontvangen

Ik heb twee keer de verkeerde rugzak ontvangen. Medewerker van de klantenservice was vriendelijk. Helaas kwam het retourproces nadat ik de rugzak de tweede keer had geretourneerd onvoldoende op gang. Ik kreeg geen bevestiging van ontvangst van de rugzak en toen ik hen hierover mailde kreeg ik te horen dat ze de retour niet terug konden vinden. Ik heb toen mijn track and trace code verstuurd en toen is er gevraagd ook de track and trace code van mijn eerste retour te mailen. Die had ik echter niet meer. Vervolgens twee dagen niets gehoord en gelukkig vanochtend een mail ontvangen dat mijn retour verwerkt is en ik het aankoop bedrag terug gestort krijg.

vlot bestellen en heel snel leveren

De site is gemakkelijk en overzichtelijk De levering gebeurt heel vlug Aanrader