Snel besteld, snel geleverd, eenvoudige montage

Tot mijn verrassing bleken er ook dakdragers voor een Etron met vlak dak. Gelijk besteld bij Dakdragerland. Montage is met de bijgeleverde beschrijving en de montagevideo op de website een fluitje van een cent!

degelijke kwaliteit

Goede dagdrager,snelle levering

Goede service en snelle levering

Zijn de afspraken netjes nagekomen.

Snel besteld en bezorgd met instructie video

Makkelijk besteld, snel bezorgd en met duidelijke instructievideo voor de montage

Prima service en snel geleverd

Na uitgebreid onderzoek te hebben gedaan, besloten om voor mijn Tesla Model 3 de Farad dakdragers aan te schaffen bij dakdragerland. Er is voor de Tesla Model 3 niet veel keus m.b.t. dakdragers, mede door het kwetsbare glazen panoramadak, waar waarschijnlijk een hoop fabrikanten hun handen niet aan branden. De voornaamste reden om de dakdragers van Farad aan te schaffen is het duidelijke instructiefilmpje op website van dakdragerland en de mogelijkheid om ze door dakdragerland te laten monteren. Dit geeft veel vertrouwen. Ook is het bij de Farad dakdragers niet noodzakelijk om een beschermsticker op je dak te plakken, wat wel noodzakelijk bij de dakdragers van Tesla zelf. Uiteindelijk zelf de dakdragers in elkaar gezet en ze zelf op de auto gemonteerd m.b.v. het filmpje.

Prima, snel en goed!

Snelle levering, prima prijs kwaliteit!!

Netjes afgehandeld en op tijd geleverd zoals afgesproken.

Prima geregeld.

Bestelling was snel geleverd Ruime keuze aan producten Niks op aan te merken

Snel...!

Mijn bestelling is snel geleverd. Echter had ik me met de maat van de sneeuwketting vergist. Retour zending een dag later gemaakt. Ik wacht nog op mijn geld maar ik verwacht dat de kerst drukte hiervan de oorzaak is.

Ziet er goed uit

Gemakkelijk te installeren, voelt stevig aan.

Goede service netjes op tijd geleverd

Goede service netjes op tijd geleverd

Snel, prettig, goede prijs

Goede website, geeft een goed overzicht en alles redelijk geprijsd. Er moest helaas één product retour, dat paste niet lekker, en dat werd vlot en goed geregeld.

Sluit goed aan

Mooi en goed

Snel geleverd, dakdragers passen goed en zitten stevig vast. In de handleiding staat dat het aandraaimoment van de bevestiging op de dakrail 8Nm moet zijn. Bij mij is toen wel bij 8Nm de kop van de inbusbout dolgedraaid. Is het mogelijk om daar een nieuwe inbusbout voor te krijgen?

Opmerkingen: - het verwijderen van de sloten ging nogal moeizaam en het terug plaatsen ook. Bij verwijdering van het dak moest ik ze er met en hamer uittikken. - de sloten komen al te gemakkelijk uit hun behuizing hetgeen toch niet de bedoeling kan zijn. - de bijgeleverde hoes is veel langer dan de dragers en het opgenaaide zakje te klein om de imbussleutel in te bewaren. - vanaf 80 km per uur maken de dragers best wel lawaai in tegenstelling tot mijn verwachting gelet op de vorm.

De levering ging goed, we hebben de drager nog niet kunnen gebruiken

volgend wekend word de dakdrager kado gegeven met sint viering dan kunnen we proberen of hij goed past op de auto. m.v.g.Theo Rovers

Product voldoet aan verwachting

Aguri dakdrager rubberband gekocht. Was niet op voorraad, dus kreeg een mailtje zodra die binnen was. Gelijk besteld en volgende dag al netjes binnen.

prima ervaring

Op vraag of oude Thule dakdragers met andere voetsteunen aangepast konden worden werd snel en informatief geantwoord. Het was wellicht mogelijk maar er werd voorbehoud gemaakt omtrent verandering van product nummers en de prijs voor de voetsteunen. We hadden zelf ook al dat vermoeden en besloten nieuwe te kopen. Deze werden zeer snel geleverd.

Bij de montage brak er een boutje af (fabricagefoutje) 1 mailtje volgende dag nieuwe in huis. Goed geregeld

Dakdragers besteld en volgens aangegeven leverdatum binnengekregen, netjes voorgemonteerd en direct te plaatsen.

Tevreden behalve over het transport

Dw enige opmerking heb ik over de transporteur of het transport. GLS. Deze trof ons niet thuis, Herkenbosch, aan en dan gaat je pakket in mijn geval terug naar Stein. Dit terwijl bij de Hubo in Herkenbosch een pakkettenpunt is voor Postnl, DPD en DHL. Een retourtje naar het depot in Stein geeft 80 kilometer. Dat is geen service.

Veilig , vertrouwd en goed.

zie hierboven

goed en snel geleverd