Slechte service en klant onvriendelijk

Buiten onze schuld verkeerde dakdragers voor onze recent aangeschafte auto ontvangen. Door vakantie van dealer was zichttermijn met slechts 1 week verstreken. Men is niet genegen om dakdragers terug te nemen of naar een andere oplossing te zoeken.

Informatie onvolledig, waardoor verkeerde dakkoffer aangeschaft

Op de site staat geen informatie over de afstand tussen de dakdragers. Door deze ontbrekende informatie hebben wij een verkeerde dakkoffer aangeschaft. Helaas buiten de retourtermijn en is het niet mogelijk de koffer te retourneren.

Mooi product, snelle levering

Goede prijs, mooi product en snelle levering

Goede kwaliteit, op tijd geleverd

Goede kwaliteit, op tijd geleverd

Snelle goede service

Makkelijk te bestellen. Snel en correct geleverd. Vervoerder heeft nog contact op genomen omdat ie het adres (bedrijf) niet kon vinden. Alles prima verlopen.

Prima levering

Prima ontvangen

snel en nette service

Snel en nette service, ook bij het omruilen geen problemen. Vind de verzendkosten voor hetgeen dat ik had besteld wel fors.

Top geregeld en snel geleverd

Website was goed en prettig. Levering snel en product voldoet aan alle wensen.. mooie dakdragers voor een goede prijs.

Uitstekend product maar gereedschap kan beter

De geleverde inbus sleutel past maar kan vanwege zijn "vleugel" niet de dakdrager passeren dus halve slagen , eruit, erin en verder. Naa 50 keer had ik het gehad. Inbus med de slijptool de korte eind eraf, in de accu-boor en hupsakee in 30 seconden vast.. er is geen andere oplossing dan 2 inbussen leveren , een met 90 Graad draai vleugel en een lange zonder - gewoon recht. Verder zeer tevreden.

Goed product, snelle levering

Het pasene product was goed te vinden, werd snel geleverd en met de instructievideo op Youtube waren de dragers makkelijk te monteren.

Snel en volledig

De informatie op internet was volledig, makkelijk leesbaar en overzichtelijk. De gebruiksinstructie voor het product kon vooraf al in worden gezien zodat er een juiste keuze kan worden gemaakt. Verzending, levering en verpakkingsmateriaal waren allemaal netjes en goed behandeld. Al met al een fijne ervaring.

Het product was iets te klein, voor de kia venga. Daardoor staan de ritsen gespannen, en laat 1kant al los. Verder is het goeie stevige kwaliteit, en zijn veel honden vrienden enthousiast. Mvgr Therese

Past prima, keurig op tijd geleverd

On-line bestelling gedaan, kwam op tijd binnen, klant uiterst tevreden past prima

Alles past, met succes gebruikt.

Prima item

Goede ervaring

Niks op aan te merken

Bestelling verzending, product zelf, alles prima in orde

Beste Monique, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Fijn om te horen dat de bestelling en levering snel gegaan is. Ook is het prettig dat het juist is gegaan. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Aguri Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Dakdragerland

Verkeerd geleverde dakdragers

Besteld voor glad dak Renault Captur, geleverd voor Captur met geïntegreerde dakrails. Kreeg ze voor mijn verjaardag, maar 14 dagen retour tijd is voorbij dus kan niet meer retourneren, bovendien moet je zelf de retour verzendkosten betalen

Beste Ronald, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 2. Jammer om te horen dat u de verkeerde informatie op een reviewplatform zet. Ten eerste heeft u het volgende besteld; PFA - Renault Captur II vanaf 2019 dakdragers voor gesloten dakrail. Dit heeft u inderdaad ontvangen. Dat betekent dat u dus zelf de verkeerde dakdragers besteld (of gehad voor uw verjaardag) heeft, ten tweede zijn de retourkosten voor de klant. Dit staat ook vermeldt op de retourpagina. Tot slot is het jammer dat u dan foutieve informatie schrijft, helaas dat het op deze manier moet. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Dakdragerland

Overzichtelijke site, snelle levering

Direct na bestelling werd pakket verzonden, geleverde product in goede staat ontvangen.

Beste Marc, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 8. Prettig om te horen dat u heeft genoten van een overzichtelijke site en snelle levering. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Hapro Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Dakdragerland

Beste Wouter, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Goed om te lezen dat u heeft genoten van een snelle levering en top service. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Thule Topride. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Dakdragerland

Snelle reactie op mail en verzending

Snelle reactie op m’n aanvraag via de mail en snelle verzending van het product.

Beste Bart, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Fijn om te lezen dat u een snelle reactie heeft ontvangen op uw vraag en de verzending vlot is gegaan. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw PFA Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Dakdragerland

Super snel verstuurd goed verpakt. Prachtige dakdragers.

Beste Perry, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 9. Goed om te horen dat u een top product heeft ontvangen en er zeer tevreden mee bent. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Menabo Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Dakdragerland

Super blij mee, geleverd zoals afgesproken

Super blij met de levering, net nog voor onze vakantie. Ze passen ook prima, dus helemaal top!

Beste Sander, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 8. Goed om te lezen dat u er super blij mee bent en de levering is geleverd zoals afgesproken. Ook is het prettig dat alles goed past. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw PFA Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Dakdragerland

Supersnelle levering

Excellent product.

Beste Joop, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons beoordeeld met een 10. Fijn om te lezen dat u een excellent product ontvangen heeft en er zeer tevreden mee bent. Wij wensen u veel plezier en gebruiksgemak met uw Menabo Dakdragers. Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Dakdragerland

Snelle levering en mooie dakdragers

Duidelijke website en emails ter bevestiging bestelling. Snelle levering, goede handleiding..