Keurig netjes bezorgd en goede uitleg

Goed en snel bezorgd!

Goed en snel bezorgd!

Ik heb nieuwe dakdragers besteld, en deze werden zoals afgesproken snel en goed geleverd.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik zou iemand anders jullie zeker aanbevelen.

Alles was goed. Maar de maten op de tekening klopt niet. Bij de eerste moet aan beide zijden 2 cm bij. Bij de tweede de achterste ook aan beide kanten 2 cm bij. Anders kun je hem niet goed klemmen en de zijkanten kunnen er niet op.

Fijn bedrijf

De juiste dakdragers zijn op tijd volgens afspraak geleverd. De handleiding was moeilijk te volgen (geen volgorde en geen tekst), maar de video op de website was zeer waardevol. De installatie van de dakdragers voor onze Citroën C3 (2006) is zeer gemakkelijk. De afwerking van de dakdragers zelf was was minder, maar met wat schroeven kregen we alles weer recht en konden we de kapjes erop plaatsen. Dakdragerland reageerde al voor de bestelling zeer snel en vriendelijk via e-mail.

Goed en snel binnen

Snel thuis gestuurd

Topservice

Ongelofelijk goed ingepakt en een goede levering

Word goed geholpen

Word goed geholpen en ze zijn snel met leveren en antwoord geven op je mails

Keurige bezorging

Vragen per mail worden direct opgepakt! Hele goede service!

Snelle levering & juiste product

Prima bedrijf

Prima geholpen

Ik heb op de site een goede keuze kunnen maken en een set Modula dakdragers en dakkoffer besteld. De spullen werden snel bezorgd en met de online filmpjes was ik goed in staat om de boel probleemloos te monteren. Dank!

Na twijfel over het juiste model dakdrager dat naar mij was verzonden, hielp Dakdragerland mij uitstekend op hun locatie in 's-Hertogenbosch!

Perfecte levering

Snelheid en levering helemaal perfect product wordt heel goed ingepakt.

Goed product en snel afgeleverd

De website is gebruiksvriendelijk. Ik kon heel snel een keuze maken. Ook de betaling verliep soepel. De tracken van de levering vind ik ook handig. Kortom een goede ervaring.

Snel geleverd, goed produkt

Bestelling is snel geleverd met goede track&trace. Product voldoet aan de verwachtingen.

Uitstekende levering

De bestelde artikelen werden keurig verpakt afgeleverd.

Netje geleverd

Netjes geleverd, goed product.

goed geholpen

Ik werd zeer goed geholpen.

goed product, goede prijs en conform afspraak geleverd

Slechte bereikbaarheid niet de juiste spullen geleverd

Slechte bereikbaarheid niet de juiste Spullen geleverd.

Correcte levering goed verzorgd.

Wachten op terugbetaling

Prima service, snel je bestelling in huis. En geen probleem met retourzenden. Maar het terugstorten van het aankoopbedrag duurt wel langer dan ik had verwacht. Kan sneller denk ik.

Waardeloos

Vrijdag een towbox gekocht en betaald. Eerst krijgen we een mail dat de bestelling is verzonden, de dag erna krijgen we een mail dat het artikel niet geleverd kan worden. De klantenservice is totaal niet bereikbaar, de hele dag niet.

Zeer vlotte levering. Zeer compleet assortiment

Het model had ik uitgezocht op internet. Dakdragerland leverde als enig de Aguri. Dus keuze was snel gemaakt