Snel

Snelle levering mooi product alleen passen de pezen niet en moest ik deze bijknippen

Goed en vakkundig antwoord gekregen over de vraag die ik had bij mijn dakdragers. Zijn perfect voor mijn auto, stevig met een draagvermogen van 90kg en prijstechnisch heel aantrekkelijk.

Snel en goed mooi product

Snelle levering van het juiste product.

Set ziet er netjes verzorgd uit.

Dakdrager en dakkoffer.

Bestellen ging makkelijk. En werd snel geleverd. Goed verpakt . Top service

duidelijke site

Prima product.

Het product is prima. Ik had wel een verbaas moment dat ik alles in elkaar moest zetten. Voor deze prijs had ik een kant en klaar product verwacht i.p.v. een bouwpakket. Desalniettemin is het product prima!

Besteld en gekregen wat ik wilde.

Prachtige steunen. Erg blijd mee!

Zeer snel gelevert Dank U!

Snel, eenvoudig en duidelijk

Ik was online op zoek naar skidragers en kwam snel bij dakdragerland.nl uit. De prijs-kwaliteit gaf de doorslag. Snelle levering en prima product dat perfect op mijn auto-specifieke (merk)dakdragers past. Al met al zeer tevreden.

Snelle levering en een prima product!

Het product werd snel geleverd, installatie/gebruiksaanwijzing prima verzorgd!

Niemand neemt verantwoordelijkheid over afleveren producten

Sneeuwkettingen besteld op maandag, belofte was morgen geleverd. Gingen vrijdagochtend vroeg weg dus woensdag aan de bel getrokken of het nog ging lukken. Medewerker aan de telefoon kon geen antwoord geven aangezien het probleem bij de vervoerder lag. De persoon zou mij terugbellen maar gebeurde niet. Uitiendelijk donderdag zelf met de vervoerder contact opgenomen en na lange wachttijden het product zelf opgehaald bij distributiecentrum. Product voldoet prima en is naar wens, echter de manier waarop dit bedrijf met haar klanten omgaat is voor mij geen reden om hier vaker bestellingen te plaatsen.

Goed product, scherpe prijs, snel geleverd.

Goed product, scherpe prijs, snel geleverd.

Betrouwbaar en service!

Snelle levering conform de bevestiging. Dus op voorraad volgens de site is ook echt voorradig. Na melding beschadigde levering binnen 3 dagen vervangend onderdeel geleverd Kortom, goede en betrouwbare partij

Vlot afgeleverd

Prima levering

Prima levering

Goed advies en snelle levering

Dakdragers zijn op zich simpele dingen maar het er op zetten en afhalen is los van de daklast en vooral REMlast sterkte een van de dingen die je moet beoordelen door de instructie filmpjes. In elkaar zetten was simpel zonder de manual te lezen. Top.

Goed!

dik tevreden

duidelijke site, snelle correcte levering

Prima dakdragers.

Goed. Verbetering kan door een kleine montage beschrijving toe te v tegen. Nu zijn het afbeeldingen die niet helder zijn en te klein.

Prima geregeld!

Je krijgt precies wat je besteld en snel geleverd!

Prima dakdrager voor een goede prijs

Goed te monteren en stabiel en toch licht

gewoon ok

Had iets speciaals nodig wat niet gebruikelijk is. Medewerker heeft mij uiteindelijk redelijk geholpen.

S'avonds bestellen meteen bericht dag erna monteren , prima!!