Veilig , vertrouwd en goed.

zie hierboven

goed en snel geleverd

perfect

heel goed

alles zo als het moet zijn topper

Snel verzonden en product voldoet aan de verwachting

Alles zeer correct verlopen

Mooie site en duidelijke informatie

Snelle levering,goede prijs,gebruiksaanwijzing om in elkaar te zetten is heel klein en summier,verder past de dakdrager prima op mijn auto Maar gek genoeg niet in mijn auto daar zijn de beugels te breed voor, Ik kan ze dus niet meer in de auto leggen

Snelle levering.

Snelle levering, jammer dat de maatvoering niet klopte. Misschien een idee om dit te vermelden, het scheelt dan weer een hoop kosten.

Snel het juiste product zoals was besteld.

Fluitende dakdragers gekocht maar dit hoort volgens dakdragerland zo.....

Nieuwe dakdragers gekocht van agru die binnen de dakdragers passen en niet erop. Met de rubbers erin begint deze boven de 90/100 km/h hard te fluiten, handig als je een paar uur moet reizen. Had dit met mijn vorige dakdragers absoluut niet. Dakdragerland heeft deze klacht meer gehoord maar dit is mijn probleem. Tja had dat bij de dakdragers op de site gezet dan had ik ze niet gekocht.....

goeie en duidelijke site en goeie spullen met goeie beschrijving

goeie en duidelijke site en met prima spullen die makkelijk zijn te monteren door een prima materiaal omschrijving top

Laat geleverd

Op voorraad, dus dan verwacht je gewoon de volgende dag thuis. Dan krijg je vervolgens een mail van vervoerder GLS dat het wel 4 a 5 dagen kan duren, omdat "het zo druk" is. De eerste update van de track en trace was dan ook nog eens dat het pakket ergens uit Frankrijk moest komen... Jawel ! Je denkt dat Dakdragerland het op voorraad heeft in Nederland, maar dat is dus niet zo..... Al met al duurt het lang....

Geachte heer Rouw, Het bestelde artikel komt wel degelijk uit onze eigen voorraad in 's-Hertogenbosch en zeker niet uit Frankrijk! Helaas heeft GLS er lang over gedaan om het pakket aan u te bezorgen. Maar omdat GLS een fout maakt is het nog niet zo dat wij het geheel niet uit eigen voorraad leveren! Het is natuurlijk vervelend dat een pakket zo lang onderweg is. Helaas is dit bij alle verzenders wel eens het geval. Ook UPS,DHL,PostNL,DPD etc laten steken vallen in de aan ons opgegeven levertermijnen. Wij hopen dat u ondanks alles toch veel plezier gaat beleven aan de Aguri dakdrager voor uw Hyundai. Met vriendelijke groeten Dakdragerland.nl

Prima site, goed product

Duidelijke beschrijving van wat je zoekt. product voldoet aan beschrijving. Prima prijzen!

Snelle levering, geweldige fietsendrager.

snel goed en betaalbaar

zie boven

Waar voor mijn geld.

Prettige site. Snelle levering

Eenvoudig bestellen

Goed produkt en snelle levering

Zeer snelle levering

Snelle levering, jammer dat de accessoires van het bestelde model niet bestelbaar zijn.

Goede service en goede spullen

2x gekocht en de volgende keer zou ik zeker weer bij hun bestellen. Ze weten waar ze het over hebben en de prijs is heel scherp.

Middelmatig

Ik heb een set gekregen die reeds aangesloten geweest is, was op bepaalde delen beschadigd. Had ik het niet dringen nodig gehad, dan was het terug retour gestuurd

Toch nog tevreden

Dakdrager besteld, kwam snel en netjes verpakt aan. Ik zag dat de verpakking al een keer open was geweest. Na uitpakken zag ik dat de afdicht rubbers ontbraken. Balen! Klantenservice gebeld en een dag later de rubbers binnen. Keurig afgehandeld dus. De dag daarop wilde ik ze monteren. Dat ging niet door want de sleutel pastte niet om het slotje. Wederom klantenservice gebeld. Blijken verkeerde sleutels te zijn. Weer klantenservice gebeld. Worden direct goede sleutels gestuurd. Ben benieuwd of het nu gaat lukken! Ben ik blij, niet echt maar toch tevreden ivm goede afhandeling vd klantenservice

....

Goede dakdrager voor een keurige prijs en bovendien deskundig en zeer behulpzaam personeel.

Ik was op zoek naar een dakdrager. De dakdragerland-website werkt erg prettig en geeft alle mogelijke informatie. Toch had ik de verkeerde drager besteld, en heel snel geleverd gekregen. Gelukkig was het omruilen, in Den Bosch, een fluitje van een cent vanwege de deskundigheid en het feit dat ze behoorlijk veel types op voorraad hadden. Met een klein beetje bijbetalen vanwege een ander type kon ik binnen 20 min met de goede drager en de juiste montage-adviezen de deur weer uit.

Prima zaak

Top spullen

goede service

navraag gedaan om het goede artikel te krijgen heel goed geholpen door u medewerkers bedankt

Bestelproces prima. Kwaliteit niet zo geweldig.

Het bestelproces ging prima. Volgende dag in huis. Top. De kwaliteit van de geleverde dakdragers Menabo FIX005GS is echter niet zo geweldig. Er wordt gebruik gemaakt van rubber bescherming onder de steunen (voor bescherming van het dak). Deze rubbers blijven echter niet goed vast zitten. Erg vervelend. Daarnaast moeten de steunen gemonteerd worden op de dragers. Hiervoor moet je ze op een bepaalde afstand op de dragers plaatsen. Deze afstand is vooraf opgegeven. Echter kloppen die waarden niet. Dus passen de dragers op basis van die waarden niet. Naar eigen inzicht aanpassen dus. Dat geeft echter niet en heel erg goed gevoel.