Degelijke dakdragers

Voor het geld beslist goede en degelijk dakdragers die ik iedereen kan aanraden. Toch wel een flinke kanttekening: ik zocht iets van rubber bescherming voor de ‘klauwen’ die je vast moet zetten aan de sponning maar Volgens de video’s en beschrijving zou dit niet nodig zijn omdat er een speciale coating op zat. Helaas dus toch een gelukkig kleine beschadiging, maar toch... en nee, niet te vast aangedraaid. Met een oude binnenland zelf maar iets gemaakt want de coating is beslist niet afdoende ! Let hier dus op !

Overzichtelijke webshop en vlotte levering!

Kunnen belofte niet waarmaken

Met Koningsdag 1,5 uur aan de telefoon blijven hangen ( tekst: ivm telefoondrukte kan het langer duren) toen mail gestuurd, deze werd vrij snel beantwoord met dat ze deze dag gesloten waren. Op site staat: voor 16 uur besteld de volgende dag in huis. Ik plaats op Koningsdag (dinsdag) een bestelling en verwacht deze donderdags, krijg gelijk mail van bestelling en een bevestiging dat ze het hebben aangeboden aan vervoerder. (Volg de zending) het zou vrijdag geleverd worden. Helaas het gaat zaterdag worden “in volg mijn bestelling”wordt het maandag geleverd. Dat is vervelend! zaterdag vertrek ik op vakantie en heb daar deze producten bij nodig. Ik heb gebeld met het bedrijf om bestelling te annuleren de besteldienst komt toch immers aan een gesloten deur. ( helaas gaat dit niet meer lukken. wat denk je, stond het pakket toch op ons adres in de regen. Gelukkig dat ik na het bericht dat het “maandag” geleverd zou worden, ergens anders het zelfde artikel besteld heb en deze zaterdagochtend in huis had voor vertrek. Ik denk ook niet dat het aan jullie ligt. Dus advies: neem een andere transporteur/vervoerder die betrouwbaar is!!

Teleurgesteld

Vanwege de snelle levering (1a2 werkdagen) voor jullie gekozen. Helaas een volle week te laat waardoor wij zonder dakkoffer op vakantie zijn gegaan. Geen telefoontje of e-mail ontvangen. Heb drie keer moeten bellen voordat ik iemand aan de lijn heb gekregen. Aan de backoffice moet nog het eea gesleuteld worden is mijn advies.

Snelle vering, mooi product voor een nette prijs

Uitgebreid assortiment en goede prijzen

Overzichtelijke uitgebreide website met snelle levering en concurrerende prijzen. De Modulo dakdragers zijn eenvoudig te monteren en werken goed icm Thule fietsendragers. Weinig tot geen rijwind ervaren, wat een extra plus is.

Ontbrekende onderdeeltje binnen 24 uur nagezonden

Kwaliteit is goed, maar levering was een beetje traag.

Levering kan wat sneller, er werd snel gereageerd op een vraag per email. De kwaliteit van het product is meer dan goed!

Niet erg betrouwbaar

Opdrachtbevestiging zegt op voorraad wordt binnen een paar dagen geleverd, Vervolgens mail dat het toch niet op voorraad is en de verwachte levertijd 1-2 weken is. De 2 weken zijn inmiddels voorbij, geen dakdragers en geen bericht.....

Slechte service

Heb verkeerde dakdragers bestelt. Wilde met slot maar waarschijnlijk de verkeerde aangetikt. Netjes mail gestuurt met uitleg. Omruilen is niet mogelijk,moest ze maar terug sturen(11,20€) en dan de andere(duurder)maar bestellen via de site.

Beste quality

Heel mooi. Super snel, top

Duidelijke site, makkelijk toegankelijk

Netjes afgeleverd

Was snel en netjes afgeleverd

Erg goed en snelle levering

Erg goed. Al eerder bij Dakdragerland besteld. Jammer dat deze keer de dakdragers en fietsenrek niet op elkaar aansloten. Volgende keer beter. Goede retourservice.

Teleurstellend

Ik had een kofferbakmat besteld maar het geleverde product zag er compleet anders uit dan op de afbeelding vervolgens terug gestuurd waarbij ik ook nog 11 euro aan verzendkosten moest betalen

Snelle levering goede kwaliteit

Topservice

Goed geadviseerd, vlotte levering en mooi product.

snel geleverd, juiste beschrijving.

dik tevreden

Nette, snelle levering

Had dakdragers nodig voor een Ford Focus. Op de site is makkelijk te vinden welke je nodig hebt. Levering snel en keurig. Dakdragers voldoen meer dan goed.

Product naar wens en snel geleverd

Dakdrager Ford connect is perfect

Degelijke drager

op tijd binnen

product netjes en op tijd geleverd.

Prima, maar wel leveringsfout.

Andere dakdragers ontvangen dan besteld.

Snelle levering, goedkoop en kwaliteit!

Voor het eerst heb ik dakdragers gekocht en de duidelijke instructiefilm heeft mij doen overtuigen. De prijs en kwaliteit verhouding is perfect, evenals de zeer uitgebreide productomschrijving. Alles klopt, zelfs de snelle levering!

super

zeer snel reactie en zeer snelle levering s`middags besteld volgende dag in huis helemaal top