Vriendelijk maar Teleurstellend

Motor drager Model Towncar Cross met opties besteld en betaald Zeer vriendelijke service helaas andere model Towncar Racing zonder opties afgeleverd en niet bruikbaar Kben In afwachting van een werkende Oplossing

Prima service en nazorg

Bleek kleine constructiefout met de bevestigingsbouten. Nieuwe zijn direct nagezonden;-)

makkelijk aankopen

het is makkelijk aankopen, maar als je bedenkt dat je het juiste niet heb besteld dan is het lastig om te retourneren en juiste product te krijgen als het juiste niet op voorraad is

Uitmuntend

prima afhandeling

fijne snelle service

Het artikel paste niet op mijn wagen jammer genoeg maar het retourneren was simpel en snel en ik had snel mijn geld terug zonder gedoe. Goede retourprocedure. Degelijk bedrijf. Doe zo verder.

Snelle levering van een uitstekend product

De bestelling werd snel geleverd en de kwaliteit van het product is uitstekend

Duidelijke instructievideo en correcte levering

Website, levering en apparatuur goed. Meegeleverde handleiding was onduidelijk, maar de instructievideo op de website was zeer duidelijk.

Duidelijke omschrijving op de website, zeer vriendelijk aan de telefoon, snelle levering, kwaliteit is exact volgens de omschrijving! Super!

Goed bedrijf om zaken mee te doen

Prima op tijd geleverd. Product in prima staat en pas perfect. Top.

Slechte ervaring.

ik had slotbouten besteld maar kreeg slotmoeren geleverd. De heer Melis bestreed dat en stelde dat ik moeren besteld had. Inde orderbevestiging staat echter duidelijk aangegeven Slotbouten nr. DDL-292-D17D de toon in de mailwisseling werd onaangenaam. De retourzending heeft mij ook nog geld gekost. Dus mijn ervaring is niet zo positief. W.A. Peters

Ondanks Corona, correcte en prompte levering.

Duidelijke website, makkelijk bestellen, snelle levering.

Snelle afhandeling

Dakrails zoals omschreven mooie afwerking

Geen gedoe snelle levering

Ondanks de sneeuw overlast 1 dag later dan de track en trace opgave. Alleen jammer dat de opgegeven cortings code niet werkt ook na telefoon gesprek. Dakdrager zelf goede kwaliteit.

Prima drager en snel te monteren.

Snelle levering, makkelijk te monteren, zien er goed uit en zijn redelijk snel op het dak te zetten.

Zeer tevreden met dit snel geleverd onmisbaar product.

Goede informatie op de website, zeer degelijk en goed passend product, verpakt in compact doosje en prompte levering.

Netjes en duidelijk verpakt en omscheven

Moet deze nog gebruiken, kan nog geen oordeel geven

Niets mis mee.

Heel goed,

Bij de aankoop alleen je auto model selecteren en de juiste slotbijeenkomst worden geleverd, heel tevreden!!

Fijne klantenservice en snelle levering.

Zie titel.

Niet helemaal goed passend

De dakdragers paste niet helemaal goed

Echt een goed product.

Makkelijk te monteren op m'n auto

Uitstekend!

Goede service. Via de e-mail een vraag gesteld over een levering en de volgende dag direct een antwoord.

Bestelling ok, aflevering ok.

Zoals het hoort.

Snel en efficient

Vlot geholpen en snel de juiste spullen in huis. ziet er allemaal prima uit!