Snel en goed service

Dakdrager gekocht, pas 5 maanden later gemonteerd. Bleek niet goed te passen, foutje van de leverancier. Volgende dag kosteloos alsnog de goeie onderdelen in huis. Klasse!

Snelle levering, goed product

Hondenrek voor NISSAN QASHQAI j12 gekocht. Snelle levering en een prima product.

Mijn dakdragers zijn helemaal in orde en passen perfect.

De leveringen van de goederen is matig

Dat onze ervaring nu leveren moet beter zijn

Goed duidelijk

Ondanks dat ik dakdragers heb gekregen die niet op me autopassen hebben ze alles goed geregeld en kan ik ze kosten vrij terug sturen

Goeie service

Makkelijk besteld en snel geleverd.

De combideal dakdrager/dakkoffer was makkelijk te vinden voor mijn auto. De bestelling was snel gedaan en de beloofde levertijd is keurig nagekomen. Door een misverstand aan mijn kant even contact opgenomen met de klantenservice en daar keurig te woord gestaan en het misverstand was opgelost. Al met al zeer tevreden over de service en de geleverde materialen.

Snel geleverd, goed product

Snelle levering, goed verpakt en dakdragers zijn uitstekend

Geweldig mooi set en snel aangekomen.

Het plaatsen gaat snel. De eerstekeer even afstellen. Hierna niet meer nodig. Kwaliteit is prima en ziet mooi uit op het dak. Vandaag besteld en morgen in huis.

Precies wat ik nodig heb snel geleverd netjes verpakt

Top kan niets anders zeggen

waar service nog service is.

Betrouwbaar, vlot en snelle communicatie.

Snelle en service met de klant centraal

Het artikel is na bestelling snel geleverd, echter niet conform bestelling. Een email naar de servicedesk en een dag later was het opgelost.

Goede behandeling en snelle levering.

Duidelijke site met goede filmpjes om de dakdrager te bevestigen. Ze waren ook snel geleverd.

Past precies in mijn auto, het was alleen maar een beetje puzzelen, de uitleg was moeilijk te lezen...

Past, en de volgende in huis

Subliem geregld....

Na een snelle levering het zwaar uitgevoerd hondenrek gemonteerd na het lezen van een duidelijke handleiding. Super kwaliteit en super stevig geen blikken "rekkie"

Snelle levertijd en product zoals verwacht

Duidelijke meldingen wanneer product geleverd wordt. Product prijsverhouding prima. En product voldoet zoals het omschreven wordt

Goed advies en snelle levering

Goede prijs kwaliteit. In elkaar zetten vergt wel wat tijd

Snelle en correcte afwikkeling

Alles goed geregeld Snelle levering Goed prijs !!

Snelle en nette levering, goede prijs

Mooie grote dakkoffer zoals beschreven.

Boekje bij de dakkoffer is wat ingewikkeld rondom de dakdragers. Voor de rest precies wat wij hadden besteld!

Prima assortiment afgestemd op type auto

Snelle levering, producten zoals besteld en prima kwaliteit