In no time juiste spullen geleverd

Groot aanbod Goede aanbevelingen

snelle service , precies wat ik nodig had

Dikke prima

Snelle levering, deugdelijk spul en prima instructie.

Snel geholpen

Handige extra ruimte

Makkelijk te bevestigen. Lekker handig.

Jeetje wat snel!!!

15.45 uur besteld… 9.00 uur geleverd

Snelle levering, goed product

Na bestelling snel geleverd. Goede communicatie daarover en tot slot een goed product.

Prima dakdragers. Monteren ging makkelijk. Zien er goed uit. Prijs was ook goed

Duidelijke website

Waardeloze service

Dakdragers paste niet. Kan gebeuren. Ongedemonteerd terug sturen is %75 teruggaaf van aankoop. Vervolgens mail ik om te vragen hoe ik deze kan demonteren. Word er doodleuk terug gemaild ‘misschien precies het tegenovergestelde van het monteren’.

Alles goed geregeld van bestelling t/m bezorging

Nette en goede levering

Goed product, goede montage info

Snel geleverd en alles volgens afspraak. Top!

Behulpzaam en snel

Ik had dakdragers besteld met T adapters. 5 minuten na mijn bestelling werd ik gebeld dat de dakdragers niet geschikt waren en werd ik geadviseerd in andere die wel geschikt waren. Snelle levering en professionele en klantgerichte houding.

Goede snelle levering

Prima levering van een goede dakkoffer

Makkelijk bestellen snelle levering makkelijk bevestigen

Website niet up-to-date mbt maatvoering.

Lange levertijd en verkeerde maatvermelding op de website. “Voor alle Lexus 450h van na 2014”…..behalve de allernieuwste! Website te laat aangepast. Jammer.

Super bedrijf

Echt vandaag besteld binnen 1 dag in huis!

Dat komt niet vaak meer voor... écht vandaag besteld volgende werkdag in huis. Hoofdsteun voor de lange reis in de auto kwam precies op tijd.

Degelijk product alleen de bezorging was wat laat Op zondag besteld en op donderdag binnen Denk dat het aan het bezorging bedrijf licht

Klantvriendelijk

Snelle levering n adequate service

top

Levering volgens afspraak

Prima prijs/kwaliteit en keurige levering.

Overzichtelijke site, prijs en kwaliteit keurig in balans, snelle afhandeling en netjes op tijd geleverd.

Bestelling was niet compleet

Mijn bestelling was niet compleet, en de nalevering, duurde te lang, en toen we het ontvangende hadden we er niets meer aan, want we waren al op reis vertrokken, nu we thuis gekomen zijn, zien we zelf dat de set niet past op de dakrails die we gekocht hebben, terwijl het er wel op stond.