Goed advies!

Erg behulpzaam en een goed advies op maat.

Snelle levering!

Zeer snelle levering, ook betreft de stangen waarbij 1-2 dagen levertijd stond. Alles was de volgende dag in huis.

Perfecte service!

Dakdragers online besteld, de dag erna al geleverd in belgie! Top!

Mooi op de afgesproken tijd afgeleverd en de dakdragers zijn perfect.

Prijs op website is exclusief btw.

Even bezig geweest met uitzoeken welke ik precies nodig heb. Viel wel tegen dat aan het eind bij het afrekenen er nog btw bij komt. Om 4 uur besteld, netjes de volgende dag geleverd.

Goed en snel!

Goed advies, snel geleverd! Top

Had snel een set dakdragers nodig voor mijn dochter. Werden de volgende dag al om 7.30 uur geleverd. Top.

Niks ontvangen wel betaald

Slecht reageten niet

Beste Rene, Bedankt voor je bericht. Echter zie ik dat er meerdere keren is geprobeerd het pakket af te leveren in de week van bestellen. Ik zie nu dat GLS wederom onderweg is en het pakket tussen 9:30 en 11:30 geleverd wordt. Excuses dat het zo gelopen is, want het pakket is afgelopen 17-7 direct meegegeven aan GLS. Met vriendelijke groet, Dakdragerland.nl

Snel geleverd en een goede prijs/kwa;iteit verhouding!

Zeer snelle en correcte levering.

Goede dakkoffer

We zijn er nu met de dakkoffer op vakantie naar Zwitserland ,dakkoffer bevalt goed

Klantonvriendelijk

Na een flinke speurtocht bij Dakdragerland aangekomen. Dragers blijken niet te passen. Eigen fout en gebrek aan duidelijke foto's. Medewerker antwoordt: "omdat u de verkeerde heeft besteld!". Elke welwillende, servicegerichte ondernemer had hier passende dragers aanbevolen, maar Dakdragerland niet. Gemiste kans, dit was de eerste en laatste keer. Ook de talloze voorwaarden bij retourneren schrikken af: je wordt nog net niet als crimineel weggezet. Begrijpelijk voor een uitzondering, maar niet van toepassing op de meerderheid. U ook een fijne vakantie!

Mijn bestelling nog niet ontvangen. Bezorgdienst heeft geen idee waar bestelling is

Wel snelle reactie van dakdragerland dit uit te zoeken maar geen levering ontvangen vooralsnog

Super geregeld en snelle service

zeer goed

snelle levering goed materiaal!

Mooie spullen en goede service!

Makkelijk bestellen, prima service. Bij de levering was ik wat ongeduldig en dacht dat er iets vergeten was, echter na een snelle reactie van de Servicedesk bleek de order in 2 delen te worden geleverd! Kortom, prima service en mooie degelijke spullen!

Was nog mooier dan verwacht

Prima producten. En snelle levering. Zal hier vaker zaken doen.

Helaas ontbrak er een onderdeeltje nl een plat metalen plaatje om de drager vast te zetten. Anders was perfect geweest.

Goed product

Wij hebben de dakdragers plus koffer 500ltr besteld en snel ontvangen. Makkelijk te monteren en een duidelijke beschrijving hoe te monteren. Ook kwaliteit ziet er goed uit. Enige verwarring ontstond alleen toen we eerst de dragers kregen en de dag erna de koffer. Was wel gecommuniceerd, maar was naar mijns insziens niet duidelijk.

Snelle service zonder poespas

Via de makkelijke webshop besteld en snelle levering.

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd!

Eenvoudig nieuwe dakdragers besteld!

Positief

Duidelijke website. Afspraken nagekomen.

Geweldige service, advies en uitstekende producten

Ik had in eerste instantie de verkeerde items besteld. Dat is allemaal supernetjes afgehandeld. En de bestelling en levering daarna ging ook snel en goed. Ik heb gekozen voor kwaliteit, dat is dan weliswaar iets duurder maar wel uitstekend!

Beperkte telefonische bereikbaarheid

Na 12 u niet meer te bereiken en geen antwoord op de mail

Nul service

Geen service alleen wantrouwen dat je zaken niet goed installeert

Duidelijke communicatie en een prima bezorgservice!!

Goede ervaring.