Super Kwaliteit, werkt en ziet er gelikt uit !

Past Exact ! Premium kwaliteit ! Geruis ... Geen !

Formidabel

Super goed en snel

Perfecte levering

Het product werd perfect binnen de tijd geleverd en voldoet prima aan de verwachtingen

Snelle levering, duidelijke product omschrijvingen

Duidelijke website. Zoeken met filters laat alleen niet alles goed zien. Beschrijving van het product is super. Snel geleverd en makkelijke montage

Goed!

Past perfect

Alleen jammer dat het koeriersbedrijf zich niet aan de afspraak houd tijdindicatie 4 keer veranderd op de dag van levering

Goed en snel, tevreden klant

Vlak voor de zomervakantie een dag later bezorgd.

Accurate inschrijving

Alles paste en werkte zoals omschreven

Geweldige dakkoffer

De prachtige opvouwbare dakkoffer werd vlot verzonden. En de dakkoffer zelf is van een fantastische kwaliteit. Gemaakt van stevige stof, volledig gevoerd en voorzien van mooie kleuraccenten. Het oog wil ook wat! De dakkoffer is eenvoudig uit te klappen middels een tussenstang met scharnier. Daardoor met relatief weinig kracht in elkaar te zetten. Voortaan kunnen we al onze kampeerspullen met meer gemak gepakt krijgen. Hopelijk een aankoop voor jaren!!

Uiteindelijk is alles goed gekomen en ben ik tevreden

Goed om te vermelden dat meerdere artikelen soms met verschillende vervoerders worden geleverd. Dan schrik je niet als er staat dat alles is afgeleverd, en je alleen prachtige tassen hebt gekregen en geen dakkoffer.

Ziet er goed uit

Op tijd geleverd en goede kwaliteit

Geleverd volgens verwachting, prima!

Geleverd volgens verwachting, prima!

Super goed geholpen met onderdeel via importeur

Als eigenaar van een niet vaak voorkomende set dakdragers met een beschadigd onderdeel was ik bang dat ik nieuwe dakdragers zou moeten kopen. Echter was Dakdragerland zo behulpzaam om via de importeur het onderdeel los te kopen. Echt super goed geholpen en zeer vriendelijke en snel reagerend op vragen.

goeie service

Heldere site, goed advies en snel verzonden

Snelle levering, helaas niet compleet. Mail gestuurd en binnen 5 min werd ik gebeld! Volgende dag nalevering gehad! Keurig geregeld

Is goed

Alles is goed maar 1 klein verbeter puntje stuur alles met 1 pakketdienst in plaats van 2

Prima webshop

Prima webshop met zeer snelle en correcte levering: een aanrader, zo zou elke webshop moeten zijn!

Product en levering zijn top, maten handleiding klopte alleen niet.

Maten in bijgeleverde handleiding leek afgestemd op mijn type auto. De maten klopte echter helemaal niet. Uiteindelijk wel zelf uitgevogeld en goed gekomen. Dakdrager zit als een huis.

Snel en keurig geleverd en ook snel terugbetaald

Dakdragers besteld bij dit bedrijf om cadeau te doen. Het pakket werd snel geleverd. Bij het uitpakken bleek dat de constructie gelijk was aan de dakdragers die de ontvanger reeds had. De oude dragers passen dus gewoon op de nieuwe auto. Hierdoor hadden we de nieuwe set niet nodig en hebben deze geretourneerd. Direct na terug ontvangst werd de betaling gecrediteerd en stond het aankoopbedrag weer op de rekening.

Waardeloos

Volgens de transporteur was het afgeleverd echter hebben wij een week later nog niets binnen. Mails verstuurd maar geen geld terug of een nieuwe dakdrager geleverd gekregen, men zegt dat er gewacht moet worden op het onderzoek van het niet afleveren van de transporteur. Er word niet adequaat gehandeld en tot nu toe ben ik mijn betaalde bedrag kwijt. Een super slechte aftersale.

Voldoende

Mooie Dakkoffer , precies zoals verwacht. De bezorger was alleen en daardoor moest ik helpen tillen, ik heb geen fysieke beperking maar hoe gaat dat bij anderen die dat wel hebben? Tip: 2 bezorgers.

Kapot artikel ontvangen

Vriendelijk en snel klantcontact. Echter ontving ik een kapot artikel, de doos was al open geweest en een de bestelde dakdrager was duidelijk al een keer in elkaar gezet en gebruikt (en dus kapot). Kon het artikel retour sturen en krijg mijn geld terug. Qua service alles prima, echter betreft bestelde artikel een teleurstelling.

Snelle levering en goede kwaliteit