Snelle service en product helemaal zoals omschreven. Tevreden klanten hier.

Oplossingstgericht en zonder problemen

Verpakking was niet kompleet. Maar dat was zonder problemen supersnel bijgeleverd. Vriendelijk en snelle bezorging.

Thule Set wordt incompleet geleverd

Thule set wordt incompleet geleverd en in plaats van een onderdeel nasturen moet de set retour gestuurd worden. Dit terwijl ik de dakdragers de dag erna nodig had. Telefonisch zijn ze vervolgens niet bereikbaar. Ik bestel hier nooit meer.

Ik koop hier nooit meer een product.

Een Thule dakdrager besteld voor mijn BMW 2 serie Gran Coupe, vervolgens krijg ik een set geleverd voor een Opel Astra die dus niet past. Tevens is de set ook beschadigd. De hele set daarop retour gestuurd en verzendkosten terug gevraagd, voor ik weer een nieuwe set bestel. Echter weigeren ze verzendkosten terug te betalen met de onderbouwing van hun klantenservice: "U kiest zelf voor retournering omdat u zelf een verkeerd product zonder enig advies heeft besteld." Met andere woorden, hun site is dus niet betrouwbaar en je moet dus eerst bellen/ mailen voor advies voor je iets besteld. En als je dus op BMW klikt op hun website krijg je een Opel set geleverd. Echt ronduit belachelijk en een zeer slechte klantenservice. Nog een mail gestuurd met printscreens en foto's als bewijs, maar geen reactie meer gehad.

Goede info, snelle bezorging, goede nazorg

Ik vond het een helder bestelproces (zoeken op auto, volgorde van budget, heldere plus en minpunten), snelle bezorging met goede tussentijdse communicatie en goede nazorg (er mistte twee afdekdoppen, werd meteen nabezorgd).

Mooie degelijke producten

Betrouwbaar en klant- en servicegericht. Dakdragerland verkoopt mooie sets van opbergboxen en dakrails voor elke auto. Binnen een week geleverd.

snel geleverd. Goede kwaliteit

correcte prijzen, snelle levering

Aangekochte dakdrager is zoals omschreven, werd snel geleverd. Zeer tevreden.

Uitstekend.

Past precies. Goed spul. Snelle levering.

Gewoon uitstekende service

Prima en snelle levering. Keurig afgeleverd. Gewoon perfect.

Het werd snel geleverd

keurig in doos. helemaal Top.

Vlug en goed

Perfect Fit dakdrager besteld en de volgende dag in elkaar gezet en op het dak gemonteerd om een lange ladder te vervoeren. Dit ging probleemloos.

Goed product en goed service

Ik zocht een dakdrager voor mijn auto en in de eerste zoek afbeeldingen zag ik het interessante product van Dakdragerland. De prijs was concurrerend en er was een overzichtelijke video die liet zien waaruit het product bestond en hoe het in elkaar gezet moest worden en gemonteerd op de auto. Geweldig. De communicatie na het bestellen ging ook prima en de levertijd was naar verwachting. Geen klachten.

Nul feedback over status

Op de site stond duidelijk volgende werkdag binnen, echter na een week geprobeerd contact te zoeken. Het eerste nummer dat ik belde was niet meer aangesloten, dan gaan alle alarmbellen toch af. Tweede nummer kreeg ik een antwoordapparaat met een mededeling wanneer ze bereikbaar zouden moeten zijn. Laat ik net in die tijd bellen, dus ook hier niemand bereikbaar. Dan maar via de mail, dat ging gelukkig wel snel. Binnen een uur had ik bericht en kreeg ik te horen dat het met GLS is meegegeven. Hierna had ik ook pas een track en tracé nummer. Kortom feedback over status is slecht, echter het geleverde product is top!

Beste Josh, Vervelend om te horen dat je geen contact hebben kunnen opnemen met onze telefonische klantenservice. Mag ik vragen welk telefoonnummer (eerste poging) en hoe laat je belde? Wij zijn namelijk alleen bereikbaar op 073-6909798 op werkdagen van 9:00 - 12:00 (dat had je bij poging twee al gelezen). Excuses dat er was mis is gegaan bij de levering van jouw product, het heeft wat langer geduurd dan verwacht. Nogmaals onze excuses. Veel plezier van de bestelde set dakdragers! Met vriendelijke groet, Dakdragerland.nl

makkelijk te monteren

Correcte en stipte levering

Levering conform afspraak. Prima product

Top service!

Top service, helaas is nog geen pakketje ontvangen, volgens koerier afgeleverd aan persoon zelf?, Dakdragerland heeft goede communicatie

Door de uitleg filmpjes maak je de juiste keuze

Heel mooi product wat snel geleverd is.

Dakdrager snel geleverd en ziet er erg goed uit. Heb ze op de auto gezet om ze pas te maken. Maar nog niet echt gebruikt.

Dakdrager beschadigd

1 van de dakdragers was beschadigd, er zit een flauwe deuk in de ligger. Ik heb de schade geaccepteerd omdat ikzelf de retourkosten moet betalen en omdat de beschadiging niet heel opvallend is laat ik het zo. Slechte zaak natuurlijk dat dit niet is opgemerkt bij verzending.

Dakdagerland heeft goede service

Prima product voor een prima prijs.

Snelle service. En online snelle levering. Super

super ervaring

Prima dakdrager met uitstekende handleiding

Bij deze dakdrager is vooral de montage handleiding helemaal duidelijk, ook vanwege het begeleidende filmpje. Helemaal afgestemd op het type auto. Er kan bijna niets fout gaan! Kortom voor iedereen geschikt.

Snelle levering, prima materiaal

Voor weinig mooi setje dragers.

Kasteleinenkampweg 10 5222 AX