Prima ervaring!

Niks aan te meeken

Te hoge verzendkosten voor een sleutel

Sleutel verzenden kost 10 euro. Een groot pakket ook...is dit logisch,ik vind van niet

Goeie deal

Betrouwbare handelszaak met prima artikelen

Prima dakdragers, snel geleverd.

Voor een Vitara uit 2020 had ik snel dakdragers nodig. Besteld bij dakdragerland werden ze een dag later al keurig bezorgd. Goede kwaliteit aluminium dakdragers, rubbers erbij. Makkelijk te installeren en verwijderen. Geen windgeruis, ook niet op de snelweg. En bij een Vitara met open dak even goed kijken tot waar het open dak opent en de achterste drager daarachter plaatsen dan kan met de geplaatste dakdragers het dak gewoon open en dicht. Ben zeer tevreden over de kwaliteit en service.

Zowel product als afhandeling vd online ging vlekkeloos

Ik had alleen niet verwacht dat het een bouwpakket was.

Leek mooier dan het was!

Een dakdrager besteld van Hakr. Op het filmpje leek de montage simpel. Echter de eind doppen waren niet te plaatsen. De kans dat zij kapot gingen was groot. Dit moest nl met geweld plaatsvinden. Verder waren niet alle kappen middels een sleutel af te sluiten. 2 wel en 2 niet. (stond ook niet vermeld in de omschrijving en op de film was de sleutelkap te zien) De 2, zonder sleutel, waren met een plastic schroef af te sluiten. Ook dit ging niet soepel. Ik denk na 5 keer aan de schroef te hebben gedraaid, waren ze waarschijnlijk kapot. Hierover contact opgenomen met Dakdragerland. Zij wisten ook niet hoe de dakdrager gemonteerd moest worden, zonder er schade aan te maken. De dakdrager retour gestuurd, kosten 7,65 euro. (worden niet vergoed). Pas na dik 2 weken is de retour gestuurde dakdrager geaccepteerd en kreeg ik gelukkig het aanschafbedrag met 1x verzendkosten terug.

Geweldig zo blij dat we het hebben

Kunnen weet alles vervoeren wat we willen

vv

vv

Alles goed en snel geregeld en geleverd

Alles goed en snel geregeld en geleverd. Alles ook prima verpakt. Dus zeer tevreden.

Mooie en solide drager

Was heel snel geleverd en prima verpakt

Super dakdragers

Mooie dakdragers makkelijke Instalatie en voor een mooie prijs snel geleverd

Snelle goede service

Product zoals omschreven

Prima winkel

Dakdragers zijn prima. Opstapje paste niet op de Duster maar uitstekend opgelost.

Perfecte levering snel

Werkt netjes sluit netjes aan op het dak van de auto.

Correct

Alles goed verlopen, goede website, handig instructie-filmpje. Voor mij 1 minpuntje; de pakdrager die ik ontving was volgens mij al eens gemonteerd... er waren wat krassen op de alu-dwarsliggers en de rubber strips bovenaan waren al geplaatst en volgens de handleiding moeten deze door de gebruiker zelf geplaatst worden. Dus daarom vermoed ik dat het een reeds gebruikt exemplaar is, vooral door de krassen op de dwarsliggers. Daarom cijfer 8 en geen 10, en 4 sterren ipv 5 sterren. Maar voor de rest; alles PRIMA!

De bestelling verliep geweldig, werd goed op de hoogte gehouden! En wat een snelle levering! Ga zo door! Mvg een zeer tevreden klant! Als ik nog iets nodig heb dan bestel ik het zeker hier!

Geen dozenschuivers

Je kunt hier ook terecht voor een goed advies over de vele vele keuzemogelijkheden. En dan komt niet altijd de duurste optie als beste keuze uit de bus.

Prima drager

Goede prijs

Duidelijke communicatie, snelle levering.

Past perfect!

Mooie stevige dakdragers voor mijn MC GLA 250E

Prima afgehandeld

Postieven ervaring en vlotte levering.

mooie dakdrager, snel vezonden

en vooral het instructie filmpje was voor mij het verschil, natuurlijk is het geen Rocket Science, maar toch, het gaf een beeld hoe het er uit zag.

Snel en goed!

Prima voor elkaar,

Goede levering, instuctifilmpjes op de website, perfect

Wat ik heel fijn vind zijn de instructiefilmpjes op de website. De handleiding is duidelijk en het geleverde was netjes verpakt

Kasteleinenkampweg 10

5222 AX