Goed verpakt, snel verzonden en goede prijzen.

Goed verpakt, snel verzonden en goede prijzen.

De door mij bestelde artikelen de volgende dag in huis. Knoopcel batterijhouder en knoopcelbatterijtjes CR2032 voor de vervanging van een lege aan draadjes gesoldeerde moederbord batterij van een laptop.

Prima bezorging. Als het in een envelop past dan versturen ze ook in een envelop en niet onnodig in een grote doos met extra kosten.

Netjes verpakt, snel geleverd. Prima ervaring.

Aaanbevolen? Ha ha, beslist natuurlijk.

Alles altijd perfect verzorgt

Geen overbodige verzendkosten en goede communicatie

Mijn beoordeling heb ik al verwoord in de titel.

Goede ervaring

Eenvoudige en duidelijke site. Snelle levering. Bij brievenbus post normale brief verzend kosten en niet alsof het een pakket is. Snelle levering

Goede artikelen en snel geleverd

Alle bestelde onderdelen werken naar behoren. Geen defect gevonden. 1 klein min puntje betreft de web site zelf. Sommige artikelen zijn moeilijk te vinden. Ook al zoek je op het artikel zelf zoals de benaming gegeven wordt. Komt hij toch niet naar voren. Artikel kwam wel naar voren toen ik via googel zocht. En dan via de link naar Bits & Parts gegaan. In vergelijking met AliExpress is B&P iets duurder, maar wordt gecompenseerd door gegarandeerde werkende onderdelen. Via AliExpress LM7805 5V regulators besteld maar helaas waren all 10 defect. 1 werkte maar bij aansluiting 12 volt branden deze door. Via B&P 5 besteld en alle 5 deden het zelf bij 24 Volt(Daar had ik ze niet voor gekocht maar een test is nooit weg). Prijs was 10% hoger maar 100% werk garantie compenseert deze 10%. Zeker nu ik weet dat de goedkoop uiteindelijk duurkoop was geworden als ik ze nog eens besteld had bij AliExpress.

Ging direct kapot bij eerste gebruik

Dit zijn de specificaties: Schakelt maximaal: 100VDC/220VAC, 0,5A Maar bij een 12V systeem ging deze direct kapot. Voor gebruik nog gemeten, deed het. Zodra aangesloten ging die niet meer uit. Wij hebben een zonnepaneeltje met accu (12V) waarmee we een 600 liter vat volpompen. Ik wilde dit onderdeel gebruiken zodat die automatisch steeds bijpompt tot het vat vol is.

Prima zaak

Snel geleverd netjes verpakt goede spullen

Keurig!

Snel, compleet en een leuke attentie.

goede service

geen gezeur en snelle service

Prima zoals altijd

Assortiment is altijd erg ruim en veel zaken zijn op voorraad. De bestelling was compleet inclusief een leuke attentie. Wel waren er twee aandachtspuntjes: -De Adafruit GPS logger shield werd met reeds geïnstalleerde batterij (voor de RTC) geleverd, welke daardoor dus leeg was. -De 6x AA batterijhouder heeft niet de aansluitdraad zoals op de website maar een 9V blokbatterij connector bovenop.

Groot assortimenten, kleine prijs 👍

Zeer goed.

Snelle levering, goed assortiment

Levering was correct en snel geleverd.

gewoon tevreden met de levering

prima website, snel. Opm. bij laptop en firefox60.02 en schermweergave > 100% verdwenen de onderste regels van Catagorie kiezen. had ik pas in de gaten toen ik < 100% ging. dank voor het persoonlijk bedankje

Zeer goede duidelijke en snelle levering

Duidelijke website , makkelijke procedure en snelle opvolging !

Niet duur en snel geleverd

Leuke en interessante elektronische onderdelen te koop. Niet overdreven duur en reële verzendkosten. De volgende dag geleverd, zoals beloofd op de website.

Duidelijke website, snelle levering, meer moet dat niet zijn

Snelle levering en niet duur

Bestel er zo weer, kleine of grote bestelling altijd goed.

Snelle betrouwbare levering

Goed voorraad snelle levering

Prima webshop

Ruime keuze en snelle levering.

Snelle en correcte levering met een persoonlijke noot! Dank.

Een visitekaartje met bedankje en 2 leds. Ik waardeer dit zeer.

Ik heb nog niets ontvangen van bits & Parts, dus kan nog geen beoordeling geven

Als ik mijn parts ontvang zal ik een beoordeling geven

Snel, goedkoop én vriendelijk.

Zoals altijd...

Over Bits &amp; Parts