Zeer zorgvuldig

Een aantal artikelen besteld. Eén van deze artikelen voldeed niet aan de verwachtingen. Eén van de ledjes van het display werkte niet. Eén mailtje naar Bits & Parts was genoeg om dit op te lossen. Het artikel zou opnieuw opgestuurd worden (zonder retour) als het weer voorradig zou zijn. Een paar weken later vond ik het nieuwe artikel in de brievenbus!

Besteld en de volgende dag verpakt in huis. Awesome!

Besteld en de volgende dag verpakt in huis. gewoon as advertised! :)

Erg snelle levering en groot assortiment

Besteld en de volgende dag netjes verpakt in huis. Zo zie ik het graag!

Gewoon goed, ze doen wat ze beloven.

Ook kleine orders worden goeden snel afgehandeld.

Goed besteld, goed geleverd!

Ik heb mijn onderdelen gemakkelijk gevonden, heb ze op een eenvoudige manier kunnen bestellen, en uiteindelijk zijn ze (ondanks COVID-19) vlot geleverd. Voor mij een 10! Dank je wel allemaal! Zeker voor herhaling vatbaar :)

Perfect: snel en correct

Alles volgende dag perfect geleverd.

geweldig snelle levering goed materiaal

nvt

PERFECT zowel de prijs als de uitvoering en leveringssnelheid

alleen jammer dat mijn bestelling 4 microswitches en een klein plat blikje in een doosje kwam, dit had gemakkelijk in een envelop verstuurd kunnen worden, wat zowel een gang naar het postnl depot (niet thuis) had bespaard en een paar euro verzendkosten.

Hallo, Wij proberen zending in een enveloppe voor zoveel mogelijk artikelen mogelijk te maken. PostNL houdt echter kleine afmetingen aan qua enveloppen die door de brievenbus kunnen. Waarschijnlijk zou het met een bubbelenveloppe te dik zijn geworden. Vriendelijke groeten, Bits & Parts team

snel en niet duur

aanraader voor elke thuis prutser

Zaak is gewoon perfect.

Perfecte service

Vandaag bestellen is echt de volgende dag in huis. Perfect geregeld. Het extraatje is ook leuk.

Snel en heel erg netjes geleverd!

Vanaf de bestelling tot en met de verpakking was het top voor elkaar! Een dikke 10 dus. Ga zo door! Tot de volgende keer.

Interessante web winkel voor de professionals en hobbyisten

Snelle en goede bezorging

site goed te bewerken, verrassing bij bezorging

prima service en levering

overzichtelijk, goede prijs en goede levering

All OK!

Very fast shipping is a definite plus.

Per abuis verkeerde onderdeeltjes gekregen maar na contact de volgende dag al de juiste spullen in huis

een website waar wel alle informatie klopt, uitstekend

zelfs de kleinste bestellingen worden zeer correct, op tijd, goed verpakt en verzonden. een storing bij postnl wordt netjes op de site vermeld, zodat je weet dat je zending wat vertraging kan oplopen. dit soort kleine attentie's doen er voor mij altijd toe, zo laten ze je niet in het ongewisse over de verzending, en weet je waar je pakketje blijft. een goede benadering van de klant is iets waar veel andere websites nog veel van kunnen leren. Prima gedaan!

Gewoon goed!

Ik had een paar relais bordjes nodig en die waren bij Bits&Parts goed, goedkoop en op tijd geleverd! Ik waardeer het persoonlijke bedankje! Zal hier waarschijnlijk vaker bestellen!

Snelle levering. Goede onderdelen voor weinig geld.

Toerenregelaars doen het goed.

Een top bedrijf

Echt nog een goed bedrijf de bestelling is er zeer snel en goed en een persoonlijk bedankje voor de bestelling.

Wat probleempjes maar top opgelost

Wat probleempjes gehad met de levering, maar helemaal top opgelost. Aanbevelingen waard

Fijne ervaring!

Ik zal zekering eens bestellen hier

Uitstekend!!

Veel aanbod, niet duur en snelle verzending! Ben erg blij dat ik deze webshop gevonden heb.

Goede prijs, ruim assortiment, snelle levering.

De prijzen waren bij de door mij gekochte producten allemaal het laagst bij Bits & Parts. Daarnaast waren ze de enige die alles hadden. Levering was snel, en ik hoefde miet thuis te zijn door het brievenbuspakketje. De website mag alleen wel een update krijgen.