Snelle levering prima product

Erg Goed

Snelle levering, met prima verzendkosten

Prima voorraad. Heb zelf meestal niet veel nodig. En dan is de lage verzendkosten helemaal in verhouding met de enkele onderdelen die besteld worden

levering door PostNL niet OK, weinig voorraad

De prijs van de componenten is prima maar bij verschillende artikelen die ik bestelde of wou bestellen bleek er slechts 1 exemplaar in stock te zijn. Dat valt tegen, aangezien de verzendkosten dan een pak zwaarder doorwegen... PostNL kwam woensdag langs (ik was er niet) en leverde helaas niet af bij een van de buren. Ik wijzig woensdagavond de bestemming naar een ophaalpunt in de buurt, omdat ik de donderdag ook niet thuis zou zijn. Blijkt dat PostNL de donderdag toch opnieuw langskwam - en mijn levering nu pas op zaterdag zal beschikbaar zijn op het ophaalpunt. Dit is niet OK!!!

Beste Bart, Het spijt ons te horen dat de aflevering niet zo soepel is verlopen als had gemoeten. Voor de aflevering van bestellingen zijn wij afhankelijk van PostNL en van haar partners in België. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Normaliter probeert PostNL (in Nederland althans) nog een keer af te leveren op het huisadres. Mogelijk heeft de Belgische verzendpartner van PostNL zich daar niet aan gehouden. Wat betreft voorraad: niet alle artikelen zijn in grote hoeveelheden op voorraad en zijn soms daarom niet of beperkt voorradig. Omdat wij nog in de groei zijn hopen wij op dit punt nog kunnen te verbeteren. Vriendelijke groeten, Siewert Bits & Parts

Fijne service, goede webshop

Top levering en led wel, met verrassing!

Nogmaals uitstekend

zeer snelle levering, zo is internetshoppen leuk !

probleemloze en snelle levering , zeker voor herhaling vatbaar !

Prima assortiment snelle levering

Op zondag besteld, dinsdag in de bus. Doet zoals het moet.

Gewoon goed 😊

Heldere website, goede prijs en snel in huis👍

Goed goedkoop en snel

Goed merkmateriaal voor een lage prijs snel geleverd. Zelfs de verzendkosten zijn concurrerend.

Duidelijke website. De volgende keer niet verder zoeken maar gelijk naar Bits & Parts.

Snel geleverd, en daardoor weer snel aan de klus!

Meestal heb ik een kleine bestelling, maar ook deze worden vakkundig afgeleverd! En met een persoonlijk bedankje! Wat ledje nog! BESTEL snel!

Prima zaak!

Ik heb maar een kleine bestelling gedaan al zal dat zeker niet de laatste zijn geweest. En waar krijg je tegenwoordig nog een visitekaartje met een persoonlijke boodschap?! Top!

?

Mooi ruim assortiment en leuk geprijsd

perfect

Voor de eerste maal dat ik hier koop is alles naar wens verlopen. Doe zo verder.

Snelle en goede levering

Ga zo door!

uitstekend

prima knoopsbatterijen. Netjes verpakt en makkelijk op te bergen

Verrassend persoonlijk!

Met op tijd leveren onderscheid je je niet meer, met persoonlijke aandacht wel. Dat is precies wat Bits & Parts doet. Top!

Vlotte levering, goed verpakt met een leuk presentje.

Vlotte levering, goed verpakt met een leuk presentje.

Goede spullen voor een nette prijs

Spullen snel geleverd voor een nette prijs.

Snelle levering goede producten

Wat onderdelen besteld. Deze zijn snel en netjes geleverd voor een nette prijs

Goed verpakt, snel verzonden en goede prijzen.

Goed verpakt, snel verzonden en goede prijzen.

De door mij bestelde artikelen de volgende dag in huis. Knoopcel batterijhouder en knoopcelbatterijtjes CR2032 voor de vervanging van een lege aan draadjes gesoldeerde moederbord batterij van een laptop.

Prima bezorging. Als het in een envelop past dan versturen ze ook in een envelop en niet onnodig in een grote doos met extra kosten.

Netjes verpakt, snel geleverd. Prima ervaring.