Snelle, accurate levering van bestelde onderdelen

Bits en Parts beschikt over een heel ruim assortiment. De onderdelen die ik bestelde werden snel en accuraat geleverd.

Mooi assortiment, snelle levering.

Mooi assortiment, snelle levering. En redelijke prijzen

Snelle en nette levering

Of een bestelling nu groot of klein is, het wordt snel verzonden en netjes verpakt. De prijzen zijn netjes en best een groot assortiment. Helaas niet altijd alles dat ik nodig heb op voorraad of in het assortiment, waardoor ik ook elders moet bestellen. Fijne ervaring met deze webshop.

Perfecte service

Bij de levering zat een verkeerd artikel. Ik mocht dit artikel houden en kreeg ook nog het juiste artikel toegestuurd. Echt klasse service. Nu heb ik zowel een derde handje als een soldeerbout houder.

Goed spul tegen goede prijs en snel geleverd.

Fijn dat je zilversoldeer in een kleine verpakking kunt kopen en dat de verzendkosten nog in verhouding zijn.

Alles liep gesmeerd!

Makkelijke webshop. Producten ook per stuk verkrijgbaar. Bij concurrenten per 10 of 20. Bestellen en leveren ging snel!

SNel handig en goede prijs

Handige websit mooie prijs en snelle levering.

Fijn assortiment, betrouwbaar en snelle levering

Als ik iets zoek kom ik altijd weer uit bij Bits&Parts. Ze hebben een fijn assortiment. En meestal al de volgende dag in huis!

Snel besteld,niet moeilijk om te zoeken,en snelle levering, petje af

Goede service en nazorg.

Er wordt attent gereageerd op mijn mail en een klein probleempje is nzaar tevredenheid opgelost. Ik zou Bit & Parts aanbevelen.

Uitstekend. een aanrader.

Voldoende

13 mei wat besteld. Nog steeds niets ontvangen. Zelfs na meerdere contacten via email en messenger nog steeds niets ontvangen. 30 mei: geld inmiddels terug ontvangen.

Hallo Henk, Je beoordeelt ons op de wan-prestaties van PostNL. Als wij iets versturen dan verwachten we ook dat het de volgende dag geleverd wordt. Helaas lukt dat vaak niet en zijn vertragingen in briefpostbezorging van meer dan een week helaas veelvoorkomend. Ik stel voor dat u uw klacht ook bij PostNL legt. Zoals we al uitlegden heeft u gekozen voor zending per briefpost. Die kunnen wij helaas niet tracken of navragen. Ook heb ik al aangegeven dat als de zending retourkomt of als u die terugstuurt als die alsnog aankomt u uw geld terug krijgt. Over het algemeen komt de briefpost uiteindelijk wel aan. Vriendelijke groeten, Bits & Parts Addendum: de klant heeft z'n geld 100% teruggehad.

Een teleurstelling

In m,n pakje zaten niet de juiste componenten zoals was beschreven op de site , ik had lineaire potentiometers gevraagd en ik heb logaritmische gekregen . De potentiometers waren anders van worm dan de foto op de site . Dat was m,n eerste bestelling bij bitsandparts en het was een teleurstelling .

Beste Alex, Ik zie dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen. Als een artikel onjuist is of onverhoopt niet voldoet kun je altijd contact opnemen. Dan zoeken we samen naar een oplossing. Je moet ons dan wel de kans geven. Vriendelijke groeten, Team Bits & Parts

Super service en goed assortiment

Super webshop vol met electronica voor de hobbyist.

Erg fijn, ik blijf terugkomen, alleen verpakking mag beter.

Ik ben heel blij met bits & Parts, zeker als je een paar dingetjes nodig hebt kun je ze redelijk soepel kopen, niet te duur, vaak heeft het bedrijf al een voorstelectie gemaakt uit de duizenden opties, stukje ervan uit kan gaan dat het gewoon goed zit met het product! Enige puntje is dat soms de verpakking beter kan. Soms er teveel in een klein zakje gepropt dat dan los in envelop zit, en dan komt de kluwen enigszins gebutst op de mat, alle pootjes van je componenten verbogen enzo. het kan wel beter en zeker bij net iets duurdere verzendingen is een brievenbusdoosje weer zo prettig.

Nog echt klantvriendelijk

Heldere website waar verzendkosten meteen te zien zijn. En een handgeschreven bedankje. Dat is nog echte klantvriendelijkheid en aandacht!

Zeer snelle levering van relatief kleine bestelling

Uitstekende shop voor de hobbyist, kleine bestelling geen probleem. Zeer voordelig verzenden van de bestelling.

Mooi overzichtelijke website en een snelle levering.

Meer dan tevreden

Meer dan tevreden

een 10 kan ik niet geven, dan stopt men met zoeken naar verbeteringen

snelle levering , goede onderdelen, grote sortering

Snel bezorging

Ondanks zeer kleine bestelling, gewoon als grote bestelling behandeld. Goed, snel en professioneel.

De distributieriem van een geautomatiseerde cameraslider was gescheurd geraakt onlangs tijdens transport en we hadden heel dringend vervanging nodig. De beperkte specificaties die we hadden waren blijkbaar geen probleem, want het materiaal werd snel geleverd en was correct voor ons toestel. Bij andere fysieke winkels kregen we een ander advies. Dus tevreden! Ook het handgeschreven bedankingskaartje is een leuke extra.

Goede producten en snel geleverd

snelle levering, maar..

Snel geleverd. Helaas kan ik maar aan een van de HC12's, AT-comando's geven. Heb ik dan een DOA gekregen?

Luitje Broekemastraat 56

1447GD Purmerend

Gebruik s.v.p. ons mailformulier voor contact.