perfecte service en goede prijs

vlug geleverd tegen een correcte prijs

Eenvoudig en snel

Gewoon niets op aan te merken

Conform verwachting

Snel het gewenste artikel

Super snel! Goede prijs!

Had een bestelling gedaan om 15:59 en de volgende dag netjes in huis. Top!

Prima contact en snelle levering.

zeer goede comnucatie. ga zo door

Snel, goedkoop en dankbaar

Snel, goedkoop en dankbaar

Oké

Levering prima, verzendkosten niet meer dan nodig is, waar anderen 5 A 6 euro vragen voor een brievenbus pakketje wordt hier niet meer gevraagd dan nodig is en zijn de meeste dingen ook nog goedkoper dan elders

Snel, goede prijs

Snelle verzending, ruim aanbod aan een mooie prijs. Plus nog een kleine attentie bij levering.

Supersnelle levering zeker een aanrader

Bedankt voor de supersnelle levering en kom zeker nog eens terug top en ga zo door Dit is pas goede service

Snelle en correcte levering, voldoet meer dan aan de verwachtingen.

Ik was eerst sceptisch over de levering maar dat bleek onnodig te zijn. Snelle en correcte levering hier ga ik meer bestellen.

probleemloos

Spullen besteld, met verrassend lage verzendkosten; snel geleverd

Snelle service, slechte beschrijving

Vlotters besteld die bij laag waterniveau open zou moeten zijn en bij laag water gesloten. Helaas was het precies andersom. Verder wel goed

Hallo, Je kunt altijd een mailtje sturen als een artikel niet voldoet of misschien onjuist is geleverd. Dan hadden we het misschien kunnen oplossen. Vriendelijke groeten, Team Bits & Parts

Of ze betrouwbaar zijn om via internet te bestellen? ja en snelle levering.

Snelle en correcte levering.

Top, veel onderdelen op voorraad, en snelle levering.

Helemaal goed

Bestelling was snel verzonden, niks op aan te merken. Hier ga ik ongetwijfeld vaker bestellen

Snel duidelijk en klantvriendelijk

Had na het plaatsen van de order nog een foutje gemaakt. Zonder gedoe aangepast en het juiste ontvangen. Top

Gewoon uitstekend.

Zending niet compleet

Bestelde artikel niet geleverd Ipv daarvan zat er een totaal artikel Op mail wordt niet gereageerd

Zeer zorgvuldig

Een aantal artikelen besteld. Eén van deze artikelen voldeed niet aan de verwachtingen. Eén van de ledjes van het display werkte niet. Eén mailtje naar Bits & Parts was genoeg om dit op te lossen. Het artikel zou opnieuw opgestuurd worden (zonder retour) als het weer voorradig zou zijn. Een paar weken later vond ik het nieuwe artikel in de brievenbus!

Besteld en de volgende dag verpakt in huis. Awesome!

Besteld en de volgende dag verpakt in huis. gewoon as advertised! :)

Erg snelle levering en groot assortiment

Besteld en de volgende dag netjes verpakt in huis. Zo zie ik het graag!

Gewoon goed, ze doen wat ze beloven.

Ook kleine orders worden goeden snel afgehandeld.

Goed besteld, goed geleverd!

Ik heb mijn onderdelen gemakkelijk gevonden, heb ze op een eenvoudige manier kunnen bestellen, en uiteindelijk zijn ze (ondanks COVID-19) vlot geleverd. Voor mij een 10! Dank je wel allemaal! Zeker voor herhaling vatbaar :)

Perfect: snel en correct

Alles volgende dag perfect geleverd.