Altijd geleverd wat is besteld en snel

De spullen die ik bestelde en dat meerdere malen zijn altijd compleet en snel geleverd

steeds supersnel geleverd

Vaak de volgende dag al in huis, top!

Kleine bestelling snel geleverd

Kleine bestelling snel geleverd , Ondanks maar een hele kleine hoeveelheid componenten nodig. Snelle verzending en nog een klein kaartje er bij met de hand geschreven tekst "bedankt voor je bestelling" Ik vond het heel erg attent.

Ruim assortiment, goed en degelijk verpakt en alles wordt snel geleverd.

zoals gewoonlijk weer TOP!!

altijd goed en snel bezorgd

Snelle levering en scherpe prijs

Ik word altijd blij van het assortiment en de prijsstelling. De bestelde spanningsregelaars, werken prima. De isolatietape is altijd handig om in huis te hebben. De 1,8 meter USB mini is handig als ik mijn arduino nano projecten wil updaten, die aan de muur zijn bevestigd.

efficiënte, snelle en professionele afronding van mijn bestelling, TOP

Ben met een moeilijke elektronicaproject bezig, heb al mijn elektronische componenten kunnen verkrijgen bij Bits & Parts , en dit in 1 enkele bestelling. Bedankt!

Fijne shop voor elektronica en arduinomaterialen

Prima assortiment en snelle levering

Doen wat beloofd is

in korte tijd geleverd wat ik besteld heb

Snel,duidelijk en correct

Duidelijke site waar de producten snel te vinden zijn , snel besteld en snel bezorgd

Vlot

Vlotte bestelling en zéer snelle levering + extra geschenk!

Snelle levering en heel schattig briefje bij de bestelling

Was in 1 dag bezorgd, goeie prijzen en er zat bij de bestelling zo'n kaartje met 2 ledjes en een "bedankt voor de bestelling", was echt heel cute.

Geweldige online elektronica winkel zoals uit de "oude tijd"

Ik mis de vroegere elektronica winkels die inmiddels bijna allemaal verdwenen zijn maar Bits & Parts weet die leegte uitstekend op te vullen. Lekker snuffelen en gemakkelijk bestellen. Snel geleverd met zelfs een (lichtgevend) extraatje zoals ze bij onze oosterburen doen met een paar gummieberen in de verpakking ;-) Een aanrader!

Goed en snel antwoord mbt vragen over producten. Snelle levering.

Leuke webwinkel met ruime keuze

Zeer positieve ervaring met deze webwinkel. Ze hebben een ruim assortiment en vaak vind je onderdelen enkel bij hen. Kortom, een aanrader. Bij mijn laatste bestelling kreeg ik ook nog een leuke attentie van heb.

snel en goede prijs

snelle levering en de prijs vergeleken met andere aanbieders niet eens zo slecht.

Fijn om bij jullie te bestellen

Toppie tot de volgende keer

Altijd goed !!!

Snel service en alles complete. Gewoon goed !

Prima producten goede prijs.

Mijn ervaring met dit bedrijf is prima en is prima qua prijzen.

Bestelling nooit ontvangen

We hebben onze bestelling nooit ontvangen en reactie van Bits & Parts was dat we er zelf voor gekozen hadden om met briefpost zonder track & trace te laten versturen. Nogal een teleurstellende reactie.......

Beste Sanny, Het spijt ons dat PostNL het briefpost pakketje niet tijdig heeft bezorgd. Zoals aangegeven (op de website en per email) laat de bezorging van briefpost momenteel door personeelstekort bij PostNL te wensen over. Zij zijn verplicht binnen een dag te bezorgen. Wij zien echter zeer regelmatig dat briefpost pakketjes pas na een week en soms nog later bezorgd worden. 99% van de pakketjes komt uiteindelijk wel aan. Daarom vroegen wij u nog even te wachten omdat er nog geen week overheen gegaan was. Als u nog even contact opneemt met onze klantenservice dan kunnen we zoeken naar een oplossing. Vriendelijke groeten, Bits & Parts

Zeer snelle levering en mooi aanbod

!

Normaal

Goed maar niks bijzonders

Snelle levering en uitstekende service.

Bluetooth versterker besteld, na 2 dagen geleverd. Werkt prima!

Geweldige ervaring met super levering

Fantastisch precies het product wat ik zocht snel geleverd en mooie kwaliteit. Voor een schappelijke prijs. Doet wat het moet doen. Netjes een mooi kaartje erbij. Super netjes hier zou ik weer bestellen, en zeker aanraden.

Vlot geleverd

Snelle levering. Precies wat ik nodig had.