Snel

Eenvoudig te doorzoeken website. Snelle levering,

keurig en zeer correct

zie hierboven

vriendelijk en snelle levering

Snelle reactie na een foutje mijnerzijds. Aanbeveling. Heb alweer iets op mijn lijstje staan.

Netjes geleverd wat er is bestelf

Snel geleverd wat besteld is

Heldere website, vlotte levering, prima spullen.

Alles ging precies zoals het moet: heldere website, vlotte levering, prima spullen.

Mooi aanbod en prima dienstverlening

Snelle levering, mooie prijzen

Kleine componenten gekocht t.b.v. een DIY project. Mooie prijzen en het werd snel geleverd in de brievenbus,

het duurt veeeeeel te lang

eerste bestelling duurde veel te lang tweede bestelling nog niet binnen na een week nog niets.

Beste Frans, Ik zie 1 bestelling waarvan 1 artikel helaas moest worden nagezonden. Mocht er nog een bestelling geplaatst zijn onder een ander, of zonder account, neem dan even contact op via de website en vermeld het bestellingnummer. Door extreme drukte rond Kerst en nu de lockdown loopt de bezorging door PostNL af en toe grote vertraging op. Helaas is dat iets waar wij geen invloed op hebben en we vinden het dan ook jammer als we hierop beoordeeld worden. Team Bits & Parts

in één woord "TOP"

De juiste spullen snel geleverd met een persoonlijk tintje. Volgende bestelling is weer bij Bits & Parts

Snel en goed geleverd

Had voor mijn defecte muis 2 Omron microswitches nodig. Dit was de 1e site waar ze deze op voorraad hadden en voor een prima prijs. De verzendkosten kostte nog het meest. Besteld en dezelfde dag nog verstuurd. Volgende dag geleverd.

Goede internet winkel zal hier nog wel meer bestellen

Snelle reactie van Bits en Parts de bestelling was keurig verpakt. Alleen jammer dat niet alles op voorraad is. Maar voor de rest keurige behandeling.

Keurige prijs, snel geleverd

Een aantal 'level shifters' besteld voor een keurige prijs. Werden snel geleverd in een enveloppe, antistatisch zakje en schuim. Duidelijke communicatie, no non sense, prima leverancier!

Prima service, heel snel met leveren.

Goede prijs en snel met leveren.

Snel geleverd en nuttige info bij het artikel

Een CC2652 zigbee stick besteld. Deze is snel geleverd en met de info die bij het artikel vermeld is kon ik deze eenvoudig flashen met de juiste firmware en in gebruik nemen binnen Home Assistant.

Fijne winkel

Leuk assortiment, snelle levering en goede prijzen.

Top service en snelle levering

Altijd antwoord op vragen, snelle levering. kortom, een aanrader!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd

In deze covid tijden heb ik meer tijd voor mijn hobbies. Dus het is frustrerend als iets waaraan je knutselt niet zoals verwacht werkt en je snel een oplossing testen wilt. Ik heb makkelijk kunnen vinden wat ik dacht de oplossing te zijn. En het was binnen twee dagen in huis. Tevens na een succesvolle test heb ik meer van de onderdelen besteld.

Goede servis

Snelle levering en een goede verpakking

Mooi ervaring , fijne collectie

Ik heb bijna alles uit de winkel. veel opties voor elektronische hobby.

Onderdelen waren van goeie kwaliteit en de levering was er snel!

Goede prijs, lage verzendkosten

Ik had een connector nodig, die ze bij bits en parts hadden. Ik was blij met de lage prijs. Verder betaalde ik ook weinig verzendkosten, omdat er rekening mee wordt gehouden of het door de brievenbus past. Mocht ik nog eens wat nodig hebben, zal ik zeker eerst even eerst op hun site kijken.

mooie producten

Producten worden snel en goed verpakt geleverd. Super

Delivery took more than expected.

No comments.

Fast delivery

Ordered my product and received them at the door before 24 hours have elapsed. Product was exactly as described on the website. Thanks Bits and Parts!

Goed en snel

Snel afgeleverd, producten voldoen aan verwachting