Goed bedrijf met goede producten.

Met alle bestelde producten ben ik erg blij. Alles is keurig geleverd. Als ik weer wat nodig heb, zal ik weer bestellen bij Bits & Parts. De prijs / kwaliteit verhouding, is volgens mij goed in balans.

Goede communicatie

Communicatie goed, snel en persoonlijk. Dat zie ik graag. Ook een uitstekend asortiment.

Correcte levering, goed verpakt, goede documentatie. Top

Correcte levering, goed verpakt, goede documentatie. Top

Slechte aftersales

++ Mooi assortiment ++ Vriendelijke prijzen + Snel verstuurd. ---- slechte aftersales Bestelde 16 kanaals relais module miste de spanningsregelaar (buck converter) 1Hierdoor stond de 12V voedingsspanning op alle pinnen naar de microcontroller (yikes!) Contact opgenomen met verkoper. Verkoper geeft aan dat alle modules dit probleem hebben en dat ze het vervangend exemplaar moeten bestellen. (zal weken duren) Ik geef aan hier geen tijd voor te hebben en dat ik de module ergens anders ga bestellen. Ik vraag mijn geld terug en hoe/waar ik de defecte module heen moet sturen. Geen reactie, ook op de rappel.. geen reactie. Jammer, voor €12,50 en regelmatig terugkerende klant kwijt.

Beste Dirk, Helaas had onze leverancier de specificaties van het artikel veranderd. We hebben je inmiddels het gehele aankoopbedrag terugbetaald. Je kunt het ontvangen artikel weggooien. Vriendelijke groeten, Team Bits & Parts

Goede spullen goed verpakt en vlot geleverd.

Ruime keuze aan componenten ed. Goed maar niet overdadig verpakt en vlot geleverd!!

Snel en goed ontvangen

Op tijd gekregen en goed verpakt

Positief

Snel geleverd. Groot assortiment.

Zeer snel geleverd, kleine klant is net zo belangrijk

Zeer goed. Uiterst snel geregeld, ondanks dat het maar een kleine bestelling was. Zou willen dat iedere webwinkel zo acteert.

Gewoon goed

Duidelijke site. Spoedige levering.

Super service en perfecte snelle levering.

Perfecte en snelle levering, zoals altijd. Daarnaast ook nog zeer behulpzaam om een stomme fout van mij te helpen corrigeren. Zeer aanbevolen. Jan

Geweldig dat dit bestaat

Vroegâh liep je gewoon naar de electronica zaak om de hoek, maar die zijn er steeds minder. Online kon je voorheen alleen grootverpakkingen bestellen of tegen onzinnige verzendkosten in verhouding met de spullen. Heel fijn dat we nu gewoon weer een paar componentjes kunnen kopen :)

Veel keus , scherp geprijsd en vlot geleverd.

Veel keus , scherp geprijsd en vlot geleverd.

Super goede webshop en snel

Meerdere keren iets besteld altijd netjes volgende werkdag in huis Onderdelen zijn altijd netjes verpakt voor de verzending Website is ook top makkelijk zoeken op onderdeel naam of type en je vind het zo

vlotte zending, goede informatie

Goede zoekfunctie op de website

Subliem

Goede verpakking, rustig gewacht op de levering en was al snel binnen met wat extras. Dankjulliewel, super top, deze winkel is echt een aanrader.

Netjes geleverd met billijke prijs voor verzendkosten

En een kaartje met bedankje voor de bestelling.

Als er toevallig geen voorraad is samen kijken voor een oplossing.

Uitatekend

Snelle levering, goede producten.

Lekker snel en veel keuze.

Wanneer je zo af en toe een klein projectje hebt, en zelf niet zoveel meer op voorraad, dan is het fijn dat je de volgende dag de ontbrekende onderdelen binnen hebt. Precies op tijd en genoeg.

Al vaak wat besteld. Altijd snel geleverd.

Snel en niet te duur

wat moet ik zeggen, is gewoon goed!

goed geprijsd en snelle levering !

Altijd geleverd wat is besteld en snel

De spullen die ik bestelde en dat meerdere malen zijn altijd compleet en snel geleverd

Luitje Broekemastraat 56

1447GD Purmerend

Gebruik s.v.p. ons mailformulier voor contact.