Snel,duidelijk en correct

Duidelijke site waar de producten snel te vinden zijn , snel besteld en snel bezorgd

Vlot

Vlotte bestelling en zéer snelle levering + extra geschenk!

Snelle levering en heel schattig briefje bij de bestelling

Was in 1 dag bezorgd, goeie prijzen en er zat bij de bestelling zo'n kaartje met 2 ledjes en een "bedankt voor de bestelling", was echt heel cute.

Geweldige online elektronica winkel zoals uit de "oude tijd"

Ik mis de vroegere elektronica winkels die inmiddels bijna allemaal verdwenen zijn maar Bits & Parts weet die leegte uitstekend op te vullen. Lekker snuffelen en gemakkelijk bestellen. Snel geleverd met zelfs een (lichtgevend) extraatje zoals ze bij onze oosterburen doen met een paar gummieberen in de verpakking ;-) Een aanrader!

Goed en snel antwoord mbt vragen over producten. Snelle levering.

Leuke webwinkel met ruime keuze

Zeer positieve ervaring met deze webwinkel. Ze hebben een ruim assortiment en vaak vind je onderdelen enkel bij hen. Kortom, een aanrader. Bij mijn laatste bestelling kreeg ik ook nog een leuke attentie van heb.

snel en goede prijs

snelle levering en de prijs vergeleken met andere aanbieders niet eens zo slecht.

Fijn om bij jullie te bestellen

Toppie tot de volgende keer

Altijd goed !!!

Snel service en alles complete. Gewoon goed !

Prima producten goede prijs.

Mijn ervaring met dit bedrijf is prima en is prima qua prijzen.

Bestelling nooit ontvangen

We hebben onze bestelling nooit ontvangen en reactie van Bits & Parts was dat we er zelf voor gekozen hadden om met briefpost zonder track & trace te laten versturen. Nogal een teleurstellende reactie.......

Beste Sanny, Het spijt ons dat PostNL het briefpost pakketje niet tijdig heeft bezorgd. Zoals aangegeven (op de website en per email) laat de bezorging van briefpost momenteel door personeelstekort bij PostNL te wensen over. Zij zijn verplicht binnen een dag te bezorgen. Wij zien echter zeer regelmatig dat briefpost pakketjes pas na een week en soms nog later bezorgd worden. 99% van de pakketjes komt uiteindelijk wel aan. Daarom vroegen wij u nog even te wachten omdat er nog geen week overheen gegaan was. Als u nog even contact opneemt met onze klantenservice dan kunnen we zoeken naar een oplossing. Vriendelijke groeten, Bits & Parts

Zeer snelle levering en mooi aanbod

!

Normaal

Goed maar niks bijzonders

Snelle levering en uitstekende service.

Bluetooth versterker besteld, na 2 dagen geleverd. Werkt prima!

Geweldige ervaring met super levering

Fantastisch precies het product wat ik zocht snel geleverd en mooie kwaliteit. Voor een schappelijke prijs. Doet wat het moet doen. Netjes een mooi kaartje erbij. Super netjes hier zou ik weer bestellen, en zeker aanraden.

Vlot geleverd

Snelle levering. Precies wat ik nodig had.

fast delivery

received my order next day, all complete and very nice packed. Even got a little present :-) Will for sure order again here as the service is really great. Thank you

Fijne winkel, nette prijs en brievenbus post!

Wat fijn dat er nog een winkel is waar je losse onderdeeltjes per stuk kan kopen tegen nette prijzen en dat er ook nog eens brievenbuspost wordt aangeboden om de kosten laag te houden. Ik had om 15:30 besteld, het was niet de volgende dag maar de dag erna bezorgd. Geen idee of de winkel het pas de volgende dag verzonden had of dat PostNL een dag langer nodig had, maakt ook niet uit, voor deze prijzen vind ik dit prima.

Scherpe prijs en snelle levering

Ik was op zoek naar een aantal voorschakelweerstanden. En bij Bits & Parts gevonden tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Graag tot de volgende keer

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd en goed verpakt

Dit heb ik gemist!

Ik heb in m'n leven heel wat gespeeld met elektronica, van kinds af aan al. Onderdelen kwamen, per stuk (!), van een tweetal kleine shops dus vaak op de fiets voor een half uur enkele reis om een enkel weerstandje op te halen. Beide shops bestaan niet meer, en onderdelen voor een normale prijs en in kleine aantallen vinden is een klus. Maar Bits & Parts brengt het terug, zelfs met een kleine handgeschreven note erbij! Gewoon een paar losse diodes voor minder dan een dubbeltje en met minimale verzendkosten! Echt top!

snel netjes niet te lang wachten.

Geen problemen ondervonden.

Ging slechts om een zeer klein onderdeeltje, maar evengoed zeer snel en correct geleverd. Het paste gelukkig door de brievenbus.

Ander merk sg90 servo's geleverd dan besteld

Bestelde towerpro sg90 servo's en betaalde daarvoor meer dan het dubbele dan bij aliexpress voor B-merk SG90 servo's. Kreeg van bits&parts een B-merk geleverd.

Supertevreden

Snelle levering, gunstige prijs. dat willen we toch allemaal !

Luitje Broekemastraat 56 1447GD Purmerend

Gebruik s.v.p. ons mailformulier voor contact.