Prima service, snelle levering.

Prima service, snelle levering.

Bestelling prima geleverd

Compleet en op tijd geleverd.

kan niet beter

in `n paar woorden samengevat, niet alleen kwaliteit maar wat bijzonder opvalt is de klantvriendelijkheid en de snelle reactie van de Klantenservice.

Goede services snel Verzonden top

Gewoon goed top

Bestelling prima afgerond met kleine extra. Wel de beloofde bevestigingsemail nooit ontvangen, ook niet in spambox.

Bestelling geplaatst en de dag nadien ontvangen, wat wil je nog meer.

Uitstekende service.

Prima service, niets op aan te merken

Geen aanmerkingen

Snelle levering met goed passende verzendkosten

Waar andere webshops hoge verzendkosten rekening ook voor wat kleine onderdelen die in een enveloppe passen, doet bits&parts het slimmer en kijkt naar de grote van de onderdelen. Netjes op tijd geleverd en goede communicatie.

perfect

prima keuze en wederom weer snel geleverd! simpel weg perfect !

2e keer besteld

En ook de 2e keer snel geleverd, de volgende dag zelfs. Dat kan ik waarderen wanneer je onderdelen moet vervangen. Tevreden klant!

Alles op voorraad

Snel geleverd, alles was er en voor een scherpe prijs. Aanrader

Snelle verzending.goede service

Snel en compleet

De bestelde goederen zijn snel en goed geleverd.

Goede service en geen gedoe.

Je krijgt wat je bestelt. De prijzen zijn prima. De levering is doorgaans snel. De kwaliteit is tot nu toe goed geweest.

Een top ervaring.

Mijn bestelde artikelen snel geleverd en een vriendelijk berichtje erbij top!

Altijd goed, prima service.

Zelfs als het een keertje mis gaat is het snel en probleemloos opgelost. Ga zo door dan blijf ik klant.

Altijd snel geleverd

Inmiddels meerdere bestellingen geplaatst - altijd snel geleverd, altijd precies wat ik had besteld.

Snel en goed geleverd

Alle dingen die ik besteld heb lijken te werken. Verzendkosten zijn redelijk, zeker als je alleen wat kleins besteld. Goed assortiment, snel geleverd, redelijke prijzen.

Altijd netjes en snel

Het aanbod is groot de verzendkosten zijn goed, alles wordt altijd netjes en snel verzonden zelfs de kleinste dingetjes Mvg Hans

Goede klanten service

2 pizero behuizingen besteld, 1 tje kwam zonder heatsink en miste spacers. Direct nageleverd. Lekker bezig.

1e ervaring is prima!

Zeer uitgebreid assortiment. Kon artikel nergens anders vinden maar hier in diverse afmetingen. Bedankt voor het leuke presentjes wat er bij verpakt zat.

Het duurde wat langer

Het duurde wat langer vanwege nalevering, maar wel netjes alles binnengekregen.

Grote collectie, makkelijk besteld, goede kwaliteit en razend snel geleverd.

Regelmatig bestel ik onderdelen en ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

perfect

Zeer snelle en perfecte levering. Niets op aan te merken.

Goede en snelle afhandeling

Goed verpakt en snel geleverd Ook fijn dat je kunt zien als een artikel tijdelijk niet op voorraad is.