Altijd goed, prima service.

Zelfs als het een keertje mis gaat is het snel en probleemloos opgelost. Ga zo door dan blijf ik klant.

Altijd snel geleverd

Inmiddels meerdere bestellingen geplaatst - altijd snel geleverd, altijd precies wat ik had besteld.

Snel en goed geleverd

Alle dingen die ik besteld heb lijken te werken. Verzendkosten zijn redelijk, zeker als je alleen wat kleins besteld. Goed assortiment, snel geleverd, redelijke prijzen.

Altijd netjes en snel

Het aanbod is groot de verzendkosten zijn goed, alles wordt altijd netjes en snel verzonden zelfs de kleinste dingetjes Mvg Hans

Goede klanten service

2 pizero behuizingen besteld, 1 tje kwam zonder heatsink en miste spacers. Direct nageleverd. Lekker bezig.

1e ervaring is prima!

Zeer uitgebreid assortiment. Kon artikel nergens anders vinden maar hier in diverse afmetingen. Bedankt voor het leuke presentjes wat er bij verpakt zat.

Het duurde wat langer

Het duurde wat langer vanwege nalevering, maar wel netjes alles binnengekregen.

Grote collectie, makkelijk besteld, goede kwaliteit en razend snel geleverd.

Regelmatig bestel ik onderdelen en ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

perfect

Zeer snelle en perfecte levering. Niets op aan te merken.

Goede en snelle afhandeling

Goed verpakt en snel geleverd Ook fijn dat je kunt zien als een artikel tijdelijk niet op voorraad is.

Snel

IK had mijn bestelling al naar 1 dag binnen. Prima onderdelen.

Easy and fast

I usually buy only a number of components and chose Bitsandparts because the shipment costs are low. Parts arrive quickly and are of good quality!

Snelle verwerking en goede producten.

Als in eerdere ervaring met bedrijf. Snelle verwerking van bestelling en Producten van goede kwaliteit

Heel tevreden!

Lang gezocht naar een bepaalde moer voor onze kraan Bij Bits&Parts uiteindelijk gevonden en hij past ook nog. Snelle levering en schappelijke verzendkosten.

Supersnel geleverd!

Veel keuze voor de hobbyist en indien op voorraad snel geleverd!

Middags besteld daags nadien morgens in huis

Nette prijs en snelle levering.

Nette prijs en snelle levering.

Parcel Tracking

Spijtig dat je een account dient te hebben om je bestelling te kunnen volgen of deze nu met of zonder track and trace is. Verder ontvang je geen emails met de stand van verzending... Na mijn bestelling sinds 1 februari heb ik verder geen enkel bericht meer gekregen en weet ik niet waar mijn pakketje blijft.. Trouwens vind ik geen optie om een nieuwe account aan te maken, je komt steeds op een login-scherm... Een account is fijn, maar als je maar eens een enkele bestelling doet moet dit kunnen. Groetjes

Hallo Daniel, Ik vermoed dat onze mail in je spam-map bij Gmail is gekomen. Wij hebben je meerdere updates gestuurd over je bestelling. Je bestelling is 1 februari verstuurd. Je hebt gekozen voor briefpost dus daar zit geen tracking op. Je kunt het beste een nieuw wachtwoord aanvragen (check je spam-map) dan kun je daar mee inloggen op je account. Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Het Bits & Parts team

Snelle service!

Ik had maar een kleine bestelling. Die werd snel geleverd en er zat zelfs nog een kaartje met een bedankje bij!

TOP

Netjes en goed

Bestelling netjes op tijd en goed verpakt ontvangen

Groot assortiment, goede prijs, snel geleverd

Ik kende ze niet, maar wilde dat ik ze eerder gezien had.

Snel geleverd, duidelijke website, kortom: OKEE

Verkeerde ESP32 geleverd

Er is een ESP zonder pinnen voor breadboard geleverd

Hallo, Bedankt voor uw review. Ik zie echter dat u geen contact opgenomen heeft met onze klantenservice, want dan hadden we het waarschijnlijk al kunnen oplossen. U heeft een ESP van Espressif zelf besteld. Dit zijn boards voor ontwikkelaars. Er hadden waarschijnlijk wel pins bij moeten zitten. Als u alsnog contact opneemt kunnen we de pins nasturen. Vriendelijke groete, Het Bits & Parts team

Luitje Broekemastraat 56 1447GD Purmerend

Gebruik s.v.p. ons mailformulier voor contact.