super

prima product

Supersnel geleverd !!

S.middags om half 3 besteld , vlgnde dag om 13.00 in huis Echt geweldig hoe ze je op de hoogte houden van jou bestelling Zowel door vervoerder en door Bikeselect !

Snel en accuraat, top!

Had blijkbaar verkeerde maat besteld en werd daarom gebeld. Of ik niet beter de grotere maat zou nemen.....Dat wordt zeer gewaardeerd want nu heb ik de juiste maat. Ècht klantvriendelijk, dank jullie wel!

Prima site en snelle levering.

Prettige werkwijze

ik vind de site en het navigeren goed, helder, bestelling en aflevering prima. Zeker weer een optie als ik wat nodig heb.

Ik kreeg snel mijn paketje binnen en het was van goeie kwaliteit

Top! Snel geleverd goede communicatie

goed, snel, geleverd

BikeSelectDelft doet wat het beloofd.

Snelle levering, correcte afhandeling, Prima!!

Snel geregeld

gewoon goed

supersnelle levering

Snel

Goede kwaliteit en snel.

Gewoon geweldig en prijzen zijn super

...

Netjes optijd

Positief!

Hele snelle levering. Goede service. Dus TOP! Ben heel blij met de beenkleed voor scooter

Excellent service

Snelle levering van een prima product. Ze belde mij even omdat ik het huisnummer vergeten was. Perfect!

slecht kwaliteit

Ik vindt het erg jammer , Ik vind het erg jammer ,hij is geleverd met paar krasjesen hij wordt snel beschadigd

Vreemd. Schermen worden voordat ze verstuurd worden gecontroleerd op beschadigingen. Het zou fijn zijn geweest als u dit gemeld had.

Snelle levering.

Super snelle levering

Snelle levering en goed advies, alleen jammer dat de beschrijving niet iets duidelijker was.

Goed product, snel geleverd.

Goed product, snel geleverd,

snelle levering.

Erg goed.

Voor de eerste keer bij jullie wat besteld en alles was naar wens verlopen.

Vlotte verzending!

Mijn ervaring met BikeselectDelft is een goede communicatie over de status van de verzending. En de scooterhoes is snel opgestuurd!

Snel en keurige species zoals verwacht

Goed product