Snel en correct

Goede service en snel bezorgd, zeer goed verpakt met duidelijke beschrijving

Band besteld en zeer snel opgestuurd. super goed

Voor een band gebeld, goed uitleg gekregen, gelijk besteld en zeer snel geleverd. Fijn bedrijf om zaken mee te doen

snelle aktie

correcte levering

Zeer tevreden degelijk product

Ik werd netjes gebeld omdat een onderdeel niet op voorraad was en heb een goed alternatief onderdeel voor terug gekregen, top bedrijf

Geweldige hoes

Fantastische snelle levering en een hele mooie hoes!! Ik ben heel blij met de hoes voor mijn benen en de beschrijving en kwaliteit van het product voldoet prima.

Makkelijke site met mooie aanbiedingen en snel geleverd

Top bedrijf

Top bedrijf! Voor de eerste keer hier een scooterhoes besteld en kan niet anders zeggen dat de service zeer goed is. Keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling en supersnel verzonden. Ga hier vaker kopen.

Prima prijs kwaliteit

Kundige mensen, geweldige service

Wat een aardige en geduldige mensen bij dit bedrijf. Denken en zoeken actief mee naar oplossingen voor de problemen die je met ze deelt, is mijn ervaring. Dikke pluim, vooral voor Leon!

Goede prijs, snel geleverd!

Allemaal goed.

Besteld en na een dag in huis Toppie

Prima site en duidelijk, spiegels zijn in goede staat binnen gekomen

Prima ervaring

Gewoon perfect

Ik kon het product makkelijk vinden en bestellen. Was fantastisch verpakt en goede levering.

Netjes enkeurige en snelle levering

Zie als hierboven

Goede service en helpt je nog mee kijken of de bestelling echt goed is

Snel, goedkoop en goed

Makkelijke site, strakke e-mail berichten en snelle service. Aanrader

Snelle levering en super kwaliteit!! Aanrader

Ik heb een imitatie windscherm besteld voor mijn piaggio fly oud model. Deze is snel geleverd en de kwaliteit is uitstekend. Ik vind hem mooier dan de originele piaggio scherm. BEDANKT!!!

Geweldige hoes

Nette hoes Snelle levering goede pas vorm

Via website besteld en snel binnen

Producten waren prima

Snel en netjes

Rotzooi

Slechte kwaliteit geen handleiding erbij en de bende niet compleet..

Jammer dat u niet tevreden bent en het niet gemeld heeft. Als u even een email had gestuurd van wat u mist konden we het u nasturen.

Snelle verzending netjes verpakt

Zeer tevreden met produkten

Prima verlopen, zonder problemen

Bestelling is prima en op tijd geleverd, ben tevreden met het hele proces

Snelle levering, kwalitatief goed product

Hoes ziet er stevig uit, en past perfect. Mist alleen een bandje om onder de scooter door te halen.

Ik had een hoes besteld voor een kymco scooter maar ik had mij vergist in de maat maar ik kreeg netjes een telefoontje van een mevrouw of het wel klopte wat ik besteld had en kreeg advies om een andere te nemen en ze had gelijk! Dat is pas service