Prima bedrijf, snelle levering, scherpe prijzen, kwaliteit.

Goede producten, snel geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding van de producten

Mooi geleverd, goed verpakt en goede beschrijving erbij. Helemaal goed

Goede en snelle service .

Na ik had gebeld voor advies en daarna mijn bestelling had gedaan was het binnen 2 dagen al in huis . Voor verzending werd ik nog terug gebeld omdat postcode niet klopte .prettig te weten dat het allemaal nog gecheckt wordt voor het verzonden wordt.

Goed en optijd

Goed en optijd

Leuke prijs en snelle verzending

Super mooi windscherm, volgende dag gelijk al in huis! Alleen jammer dat er geen folie op het scherm zat voor extra bescherming want er zat een kleine beschadiging op

Wat je ziet is wat je krijgt

Netjes verpakt , snelle levering,zover ik nu kan bepalen is maat M +scherm iets te ruim voor Piaggio zip. Nu afwachten als de wind gaat waaien of hij erop blijft. Had fijn geweest als er nog een gebruiksaanwijzing bij zat en een koort om de hoes strak te trekken. Kan dus nog geen ja of nee geven als aanbeveling.

Bestelt en de volgende dag in huis! Super!!

Super snelle levering

Pinkster zondag besteld, woensdag in huis. Super snelle levering! En prima scherm. 1 min puntje. Er ontbraken 2 m6 boutjes voor de bevestiging van t scherm. Verder: top en gaarne weer

Uitstekend product en levering

Snelle levering en uitstekend product

Afdekzeil is prima

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Bestelling wordt snel en correct afgewerkt . Duidelijke communicatie via mail en mooi op tijd geleverd.

Snel en correct geleverd

Snelle bezorging was gratis.

Snelle levering en goed product

prima service

snel geregeld, wel elke keer een net iets ander scherm, de 4 gaten zitten dan net iets anders.

Supersnel

Echt supersnel bezorgt

Snelle levering, zag er netjes uit. Gekregen wat ik verwachtte.

nog niet ontvangen

hoi ik heb twee keer met jullie gesproken ik heb nog niet ontvangen ik wacht nog steeds. ik hoor graag van jullie anders wil ik mij geld terug als lang gaat deuren.

Uw klacht is direct gemeld bij de vervoerder, die gaan dan onderzoek starten en helaas duurt dat een aantal werkdagen. Zodra er dan wat meer bekent is worden wij op de hoogte gebracht. Dit ligt buiten onze macht maar we doen ons best.

Goed artikel,geen rotzooi,en snelle levering

Heel netjes

Goed en duidelijk

Goed en goedkoop

Goede service!

Snelle service en goed email contact, fijn zaken doen met ze.

Snel en netjes

De bestelling was snel geleverd en zorgvuldig ingepakt

Prima scooterhoes snel bezorgd en voor een lage prijs

Mooie hoes met ruimte voor windscherm. Zelfde hoes is op andere sites voor meer te koop. Goede deal dus en ook nog heel snel bezorgd.