Duidelijke en snelle communicatie en levering

….

Goede service, prima product en snellevlevering

Snelle levering, kreeg snel een mail terug na een vraag. Netjes verpakt en helemaal weer happy met mijn scooter windscherm. Niet meer vliegjeshappen;)

Makkelijk en snel

Makkelijk besteld , werd gebeld dat een product verkeerd was , snel opgelost en super snel mijn teveel betaalde geld terug gekregen. Gewoon TOP !!

Snelle levering.

Jammer dat het windscherm voor Peugeot Kisbee niet mooi aansluit bij Cockpit. Komt er namelijk tegenaan dus met enige spanning gemonteerd.

top bedrijf

als je iest niet goed invult word je meteen gebeld top

Goede snelle reactie

Ik heb een vraag gesteld om het juiste artikel te selcteren. Deze vraag werd de volgende dag vriendelijk beantwoord waardoor ik de juiste order kon plaasten. Het artikel werd binnen 2 dagen geleverd. TOP!!

Goede snelle verzending en bezorging, goedkoopste keuze online qua product. De beschrijving voor zelfmontage was niet heel duidelijk, schroefjes hebben op beschrijving een code, maar zitten met z'n alle in 1 zakje zonder vermelding van bovengenoemde code. Lastig te ontcijferen dus. Ook miste er wat ringetjes. Wel alles zelf kunnen monteren, die ringetjes zijn niet noodzakelijk.

Ik bestelde online een windscherm voor een Sym Fiddle 2. De betaling wilde niet erg na een telefoontje met een vriendelijke mevrouw het bedrag handmatig overgemaakt. Dinsdag om 13.00 uur besteld en woensdag om 11.00 uur bezorgd.

Prima geholpen.

Ik had de verkeerde afdekhoes besteld. Een .edewerkster maakte mij daarop attent zodat ik de juiste kreeg.

Prima.

De zending was vlug geleverd en voldeed helemaal aan de verwachting.

bestelde op tijd ontvangen

goede ervaring door correcte levering

Snelle service en snelle levering

Ik werd direct gebeld om te controleren of ik het juiste artikel heb besteld voor mijn scooter, dit nagekeken en meteen aangepast. Top service binnen een dag binnen

Netjes , product als omschreven , snelle levering Zeer tevreden !

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Prima bedrijf en snelle levering en goede service

Ik ben zeer tevreden over het product en snelle levering,

Goede producten voor een goede prijs.. En snelle levering

Service

Snelle levering, duidelijke omschrijving

Zeer vriendelijk geholpen

Zeer prettig telefonisch geholpen met de online bestelling. De bestelling 8s snel verzonden en goed aangekomen.

Duidelijke site. Klantenservice was vriendelijk en zeer behulpzaam.

Goed product en snel geleverd

Goede producten en snel geleverd

zeer snel en netjes verpakt geleverd

Goedkoop en snel geleverd.