-> Gebruiksvriendelijk -> Overzichtelijk -> Product snel geleverd

Goede zaak.

Snel geleverd.

Helemaal goed

Snelle levering en helemaal naar wens

Perfect.. What you see is wat you get

Uitstekende koopervaring

Snel, goed en BikeSelectDelft is goed bereikbaar wat ik zelf erg belangrijk vind... Ga er zeker opnieuw kopen als ik iets nodig ben.

Wat een goede service toppie

Geen problemen snelle levering

Prima service!

Werd netjes gebeld, had niet de juiste hoes besteld, de volgende dag al binnen..

Goed bedrijf duidelijkin hun antwoord

Informatie gevraagd en duidelijk antwoord gekregen

snelle service goed spul

goede ervaring met de webshop

Niet gekregen wat ik besteld heb

Heb een windscherm besteld voor mijn scooter. De bezorging ging goed. Op 't moment dat ik aan de slag wilde zag ik dat er geen montagehandleiding bij zat. Heb ik gebeld en is er eentje gemaild. Dit bleek de verkeerde handleiding te zijn waardoor ik weer niet verder kon. Heb ik weer gebeld en bleek dat ik een oude versie windscherm gekregen heb en dus niet de variant op de website die ik besteld heb. Heb al met al geen goede ervaring gehad.

U heeft het windscherm gekregen welk op de website staat, alleen heeft de fabrikant de bevestiging beugels aangepast voor een betere pasvorm, daarbij zijn ze vergeten om een andere montagehandleiding toe te voegen. Door de aanpassing van de beugels zijn er nu 2 soorten handleidingen, helaas heeft u van ons eerst de handleiding ontvangen van het andere model. Op dezelfde dag heeft u gelukkig alsnog de goede handleiding gekregen.

Snel t plaatse

Super goede service dank jullie wel Gr

Geweldige levering

Mooi kleed voor de scootmobiel

Goede service! Snel binnen! Nette prijzen

Supersnelle service 👌👌👌

Avond besteld, volgende dag al in huis, super!! En dat rond Kerst 👌

Ik vind alleen als der bij staat voor zo laat besteld morgen in huis niet kloppen. Ik heb 5 dagen op me windscherm moeten wachten en hij was op voorraad

December is een hele drukke maand voor de vervoerders, door die grote drukte kan het helaas wat langer dan dat het gebruikelijk is.

Perfect geholpen

Was snel geleverd zelfs rond deze drukke tijd en prima handleiding en service

Snel en makkelijk.

Zie hier boven.

Toppie

Titopiee a nifofo bestel gwn

Snelle levering. Prima product. Echter hele slechte beschrijving met onduidelijke foto’s.

Prima winkel

Goed en goedkoop

Levertijd kon sneller

Prima levering 👍🏻

Alles netjes ontvangen.

zeer correct en erg goed afgehandeld

erg goed en correct behandeld