Snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Prima spul voor een nette prijs

Ik werd voor zekerheid ook nog even gebeld of het product ook zou passen top hoor 100% tevreden

TOP

De website is duidelijk en overzichtelijk, goede communicatie over de bestelling die supersnel en keurig is geleverd en last but not least: aantrekkelijke prijzen.

Prima kwaliteit prijs verhouding en snelle service

Goed product voldoet helemaal aan de verwachting

Super snelle levering en het windscherm voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Beugels van het windscherm kloppen niet met de originele, moest de oude weer gebruiken.

Redelijk snelle levering, maar volgende keer ga ik weer voor origineel. Buiging van de beugels kloppen niet.

Goede en snelle service

Het product is van goede kwaliteit en ook loodzwaar

Fantastisch geholpen

Informatie gevraagd, keurig geholpen en duidelijk meegenomen voor de juiste keuze !

snelle service

Mooie aanbod en voir een mooie prijs. Communicatie en verzending was uitstekend en snel. Toppers

alles volgens afspraak

Prima ervaring, spullen zoals besteld snel geleverd.

Zondag besteld, order dinsdag verwerkt, woensdag netjes geleverd. Scherm was goed verpakt met beknopte montagehandleiding.

Komt niet belofte na

Er werd aangegeven dat ik de bestelling op zaterdag al zou ontvangen maar kreeg het pas woensdag.

Goede service, kwaliteit en verzending

Snelle verzending en goede kwaliteit!

Bestelde artikel binnen 3 dagen in huis, zelfs met afterpay en wat belangrijker is een prima kwaliteit. Bedank voor de snelle service.

Windscherm besteld voor de scooter, eenvoudig om te bestellen en te betalen, keurig zoals aangekondigd bezorgd

Jammer dat het windscherm beschadigd is Zit een kras op maar dat merkte ik pas op toen hij al gemonteerd was. Dan is het moeilijk uit te leggen dat die kras er al op zat. Maar verders verliep alles perfect ik zou zo weer iets bestellen.

Snelle levering top

Goed maar niet perfect

Product was niet volledig volgens omschrijving en montage set was ook niet juist. Product kwaliteit voor de rest prima!

Supr snelle levering

Top product voor een mooie prijs

Windscherm voor een scooter besteld en deze redelijk snel ontvangen. kwaliteit is zeer goed. Duidelijke monteer instructies.

Had de verkeerde windscherm snel de goede besteld en vlot geleverd. De andere retour gestuurd geld al terug ontvangen

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering. Op vragen wordt keurig antwoord gegeven