Perfect !!! Goeie en snelle service

Snel bezorgd, binnen 24uur in huis

Mooie windscherm ,snelle levering en ruim binnen de aangegeven tijd bezorgd door DPD

Beter kon het niet

Het site is makkelijk in gebruik bij het product krijg je beschriving die niet te lang is maar kort maar krachtig dus ben er zeer tevreden

Top.

Snel bezorgd.

Snel en makkelijk!

Goede producten zoals beloofd Snel bezorgd zoals beloofd En een makkelijke site!

Snel en uitstekende communicatie

Top winkel

tevreden over berstelling en snelle levering

na de bestelling had ik mijn product al na 2 dagen in huis , top gedaan

Snelle levering , van een mooie hoes

De kwaliteit van de hoes is erg goed! Hij past heel goed!

Prima en snel geleverd

Goed service

Snelle verzending

Duidelijke website en nette prijs en korte levertijd

Snelle bezorging van een product met maarliefst 50% korting

Super !!!

Goede communicatie ,afspraak nagekomen mbt de levering en afhandeling van de bestelling

Super goed

Goed hoor ook klant vriendelijk

Snel en prima

Snelle levering en goede accu alles zat er bij , Topie Gaan jullie zo door .

Snel, goede prijs kwaliteit

Top geregeld

snelle service

Snel, goede kwaliteit en betaalbaar

Snel, goede kwaliteit en betaalbaar

Goed geholpen, duidelijke site, geen handleiding

Ik was vergeten mijn huisnummer door te geven tijdens het bestelproces. Gelukkig m'n nummer wel doorgegeven dus hebben ze mij keurig opgebeld. Product windscherm van goede kwaliteit alleen GEK dat er geen tekening of handleiding bij zat voor montage. Vandaar 1 ster eraf want dat lijkt me toch wel handig. We hebben zelf uitgezocht via foto:s van andere scooters hoe zo'n windscherm gemonteerd dient te worden. Al met al niet heel ingewikkeld.

geweldig

Heb een benendeken voor op de scooter besteld en deze was zelfs een dag eerder binnen dan de track en trace aangaf. Product doet wat het moet doen en heeft een geweldige prijs/kwaliteit.

Supper

Snelle levering Goede prijs kwaliteit verhouding Zekker een aan rader ik ga hier vaker bestellen

Goede service en product goed aangekomen

Dit was 1 van de goedkopere hoezen die ik kon vinden voor de scooter, en ben er helemaal tevreden mee. Het pakketje arriveerde een dag na bestelling al via DHL. Het was netjes verpakt in een grote envelop. Verder zit er een zak bij van dezelfde stof als de hoes om de hoes goed in te kunnen bewaren in bijvoorbeeld je buddy. Opvouwen is wel een ramp, vanwege de uitsteeksels enzo, maar proppen werkt ook prima. De hoes past perfect om mijn NIU N1s met windscherm en achterrekje. Hij heeft nog wat speling, zodat hij niet volledig aan de scooter vastgeplakt zit. Het elastiek gaat mooi over het voorwiel en je kenteken heen, wat ervoor zorgt dat met een normaal windje, de hoes er niet vanaf zal vliegen. Ik ben zeer tevreden.