goed product en een snelle levering

goed product en een snelle levering

Besteld, betaald, bevestiging en snel gelevetd.

Makkelijke website en veel artikelen

Ik zocht een beschermhoes voor een scooter en vond snel wat ik zocht. 3 dagen later ontving ik de hoes en tijdens deze dagen werd ik via mailtjes op de hoogte gehouden van verzending. Ik raad deze webwinkel zeker aan.

TOP

snelle afhandeling en het product voldoet helemaal aan de wensen

Gewoon prima

Alles zo hoe is aangegeven.

Prima beschermhoes.

Goed zittende beschermhoes voor mijzelf als ik bij kou en regen met mijn scootmobiel de deur uit moet. Jammer alleen dat hij nogal viezig ruikt.

Super kwalitatief

Snelle levering en goede kwaliteit

geweldig

Snelle levering goede kwaliteit, gewoon super

voor mij perfecte online winkel

ik beste regelmatig onderdelen voor m n scooter waaronder regelmatig banden en ze zijn altijd vlug met de bestelling en het is ook goed materiaal

Is een oke verkoper

Bestelling werd zeer snel verstuurd

Snelle levering . Product ziet er goed uit !

Scootmobielkleed ziet er prima uit ! Bij andere zaken gezocht maar deze is het voordeligst! Vlotte snelle levering ! Dank !

Prima afdek kleed voor op scootmobiels.

Voldoet aan mijn verwachting.

Zoals besteld.

Alles gekregen zoals besteld. Netjes en vlot tegen een goede prijs. Installeren was binnen een vloek en een scheet gebeurd. Aanrader ........ zeker.

Snelle levering. Goed product

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Snelle levering. Alles in orde.

Top snel geleverd en prima pasvorm.

Super.

Service met een !

Windscherm besteld en geleverd! Twee onderdelen voor montage ontbraken, 1 mailtje en per post nageleverd! Geen gezeur of gemaar, topservice!

Binnen 2 dagen binnen zeer tevreden

Xx

Keurig geleverd en op tijd

Heb Bikeselect als zeer goed ervaren,besteld artikel snel in huis en keurig verpakt,een echte aanrader

Snelle levering!

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van moment van verzending. Het bestelde artikel voldoet aan de verwachting. Hele positieve ervaring met BikeSelectDelft, ik had er nog niet eerder een aankoop gedaan.

Goede service!

Uitlaat besteld, werd netjes gebeld dat deze uitlaat niet paste op mijn scooter. Ze gaven een alternatief aan die jammer helaas flink duurder was. Vroeg daarom mijn geld terug, en de volgende dag stond dit al op mijn rekening. Goede service, ga zo door...….

Mooi op tijd volgende dag al in huis

Ben heel tevredenheid ziet er netjes uit goede kwaliteit

👍😀

tevreden, maar niet helemaal.

ik heb een windscherm gekocht voor mijn Sym Fiddle 2. ik heb één beugel een beetje moeten bij buigen om dat ie niet goed paste. ik zou best jullie aanbevelen, maar zal dit wel mee vermelden aan m'n vrienden en familie.