Helemaal goed

Snel geleverd netjes ingepakt

Top scherm voor die prijs !!

Ik zal zeker se volgende bij bike select bestellen en zeker ook de verpakking verdiend een 10 ! Het allerbeste scherm in die prijs klasse incl verzend kosten ook nog top scherm ! Zeker niet de enige die ik koop tot de volgende keer zeker weten !! Gr albert

Hele goede service.

Binnen 24 uur na mijn online bestelling nam ik mijn order in ontvangst. Fantastisch!

Na bestelling de volgende dag netjes geleverd

prima, redelijk snel geleverd

Snelle service en uitstekend product

's middags besteld en de volgende dag geleverd. Perfect geregeld. Goede prijs, en het juiste product met alle bijbehorende bevestigingsmaterialen

Snelle levering stevig product. Ik heb een been kleed voor de scootmobiel gekocht en ben echt verrast zo mooi stevig wind water dicht en ook heerlijk warm. Makkelijk aan te doen door een makkelijk handige klem!

Goedkoop in onderdelen

Merkloos slot besteld voor de Peugeot Kisbee. Origineel kost drie keer zoveel. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling ik kom zeker terug

Doet wat het moet doen

Snelle levering en product voldoet aan verwachtingen. Prima dus.

Slecht

Windscherm besteld en er zit geen gebruiksaanwijzing bij niks. Gewoon een zakje met 25 schroeven en een scherm. En that's. it. Als je bij de ikea een kast koopt dan zit er toch ook een boekje bij met hoe je die in elkaar moet zetten?

Inmiddels is er een montage handleiding per mail verstuurd. Helaas zijn ze bij de fabriek vergeten de handleiding bij uw windscherm toe te voegen.

Goeie prijsvergelijking

Snelle service en goeie prijsvergelijking. Uitlaat voor mijn Sym Fiddle 2 was het goedkoopst van alle aanbieders

Snelle levering, makkelijk online bestellen.

Goede prijs kwaliteit. Snelle levering en prettige en overzichtelijke webshop om te bestellen.

Snelle levering na snel antwoorden op mail

Aardig vriendelijk Heb de accu nog niet geprobeerd Als het de goeie is krijgen jullie een 10

Provisorische website, maar prima levering

Als ik BijeSelectDelft 1 tip mag geven, dan is het toch wel het vernieuwen van de website. Heb die via Google gevonden en straalt niet echt professionaliteit uit dus heb even getwijfeld of ik hier wel moest bestellen. Omdat ze zo’n mooie deal hadden, heb ik het toch gedaan. Een paar dagen later is mijn bestelling keurig bezorgd en heb ik de factuur per mail ontvangen. Over de bezorging niks op aan te merken dus!

prima, duidelijke en snelle service

prima service

Zeer snel!

Een goede en snelle levering! Perfect

Netjes geregeld

Keurig netjes word je op de hoogte gehouden van je pakketje en verzending goed bedrijf

Goed en snel

Goed product

Goede pakket dienst bandbreedte 1 uur

Vriendelijk en kundig

Vriendelijk en kundig personeel. Een aanrader.

Goed,snel, netjes verpakt

Eenvoudig bestellen, keurig volgens afspraak geleverd

Keurig accuraat en snel

Buitenland besteld na vier uur, maar toch de volgende dag al geleverd

goed kwaliteit onderdelen en snelle verzending

ik koop weer bij deze bedrijf.

Goede en snelle levering

Uitstekende kwaliteit