Snel besteld en snel geleverd.

Via de site vond ik de juiste hoes voor mijn scooter, en werd ook nog vlot geleverd.

Goed overzicht.

Snel gevonden wat ik zocht en binnen 1 dag thuis bezorgd.

Snelle levering, goede producten voor een goede prijs

Ik had gebeld en de uitlaat was precies zoals beschreven en volgende dag in huis. TOP

Zeker aan te bevelen, gewoon top.

Alles naar verwachting

Product, levering en prijs allemaal uitstekend.

Snelle levering, goede pas vorm op scooter, scherm past op bestaande beugels scheelt veel rompslomp

uitstekend

snel en alles in orde

super!

Werd nog gebeld dat ik waarschijnlijk verkeerde hoes besteld had voor de scooter, werd kosteloos aangepast naar een grotere!

Zeer snel en top geleverd

Snelle reactie na bestelling en snel geleverd. Gebruiksaanwijzing bij scooter scherm klopte niet helemaal.

Goede kwaliteit, prima prijs en accurate levering!!

De website is duidelijk en de bestelprocedure makkelijk, kwaliteit is zeer goed tegen een redelijke prijs. De levering is conform afspraak. Kortom zeer aan te bevelen!!!

Top!!

Goede prijs, levering en product

Levering duurde wat langer maar ik denk dat dit tekort bij de vervoerder lag. bovendien was er besteld op een vrijdag dat is altijd wat moeilijker i.v.m. weekend.

Top product

Top product en snelle levering

Levering op tijd. Product volgens specificaties

Prima.

Zeer goede service.

Had zelf een foutje gemaakt 2 keer het zelfde besteld . En is na de email van mij . Gelijk beantwoord en geregeld . Fijne helm tegen een goede prijs . Bedankt daar voor

Uitstekende snelle levering

Perfect spul en snel geleverd , fantastisch

Prijs en spullen perfect en ook de snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering

Scooter hoes gekocht. Goede kwaliteit en past perfect.

Goed berijkbaar en makkelijk te vinden op internet

Snel, goedkoop en goed

15 minuten nadat de order was geplaatst, werd ik gebeld omdat de bestelde scooterhoes volgens de BikeSelect medewerker large moest zijn i.p.v. medium. Voorgesteld werd dit te veranderen. Wat een goed bedrijf.

Zeer tevreden Product voldoet aan alle eisen

Een dag na bestelling in huis.

Artikel binnen 3 dagen binnen