Snelle levering , van een mooie hoes

De kwaliteit van de hoes is erg goed! Hij past heel goed!

Prima en snel geleverd

Goed service

Snelle verzending

Duidelijke website en nette prijs en korte levertijd

Snelle bezorging van een product met maarliefst 50% korting

Super !!!

Goede communicatie ,afspraak nagekomen mbt de levering en afhandeling van de bestelling

Super goed

Goed hoor ook klant vriendelijk

Snel en prima

Snelle levering en goede accu alles zat er bij , Topie Gaan jullie zo door .

Snel, goede prijs kwaliteit

Top geregeld

snelle service

Snel, goede kwaliteit en betaalbaar

Snel, goede kwaliteit en betaalbaar

Goed geholpen, duidelijke site, geen handleiding

Ik was vergeten mijn huisnummer door te geven tijdens het bestelproces. Gelukkig m'n nummer wel doorgegeven dus hebben ze mij keurig opgebeld. Product windscherm van goede kwaliteit alleen GEK dat er geen tekening of handleiding bij zat voor montage. Vandaar 1 ster eraf want dat lijkt me toch wel handig. We hebben zelf uitgezocht via foto:s van andere scooters hoe zo'n windscherm gemonteerd dient te worden. Al met al niet heel ingewikkeld.

geweldig

Heb een benendeken voor op de scooter besteld en deze was zelfs een dag eerder binnen dan de track en trace aangaf. Product doet wat het moet doen en heeft een geweldige prijs/kwaliteit.

Supper

Snelle levering Goede prijs kwaliteit verhouding Zekker een aan rader ik ga hier vaker bestellen

Goede service en product goed aangekomen

Dit was 1 van de goedkopere hoezen die ik kon vinden voor de scooter, en ben er helemaal tevreden mee. Het pakketje arriveerde een dag na bestelling al via DHL. Het was netjes verpakt in een grote envelop. Verder zit er een zak bij van dezelfde stof als de hoes om de hoes goed in te kunnen bewaren in bijvoorbeeld je buddy. Opvouwen is wel een ramp, vanwege de uitsteeksels enzo, maar proppen werkt ook prima. De hoes past perfect om mijn NIU N1s met windscherm en achterrekje. Hij heeft nog wat speling, zodat hij niet volledig aan de scooter vastgeplakt zit. Het elastiek gaat mooi over het voorwiel en je kenteken heen, wat ervoor zorgt dat met een normaal windje, de hoes er niet vanaf zal vliegen. Ik ben zeer tevreden.

Snelle bezorging, netjes verpakt en een nette prijs.

Ik heb hier een windscherm gekocht voor een sym fiddle 2 voor een mooie prijs en de bezorging was ook netjes en vlot verzorgd. Alleen de tekening van het monteren had ander bevestigingsmateriaal dan dat er daadwerkelijk geleverd werd. Dat was wel even verwarrend maar uiteindelijk zit het scherm er toch netjes en stevig op. Ik durf BikeSelect dan ook warm aan te bevelen.

Uitstekend,wat ik besteld heb was er snel.

Ik had een cadeau voor mijn zoon besteld en het was er al de andere dag,het was goed ingepakt super.

Heel snel en goed service

Goeie service

Goede servies en niet duur

Goede servies en niet duur en snel geleverd

Prima ervaring

Prima levering goed product en snelle levering

Hele snelle levering

Heel tevreden van mijn bestelling deze was heel snel geleverd en mooi ingepakt tegen eventuele schade onderweg.

Goede kwaliteit

Ruime keus, aardige prijzen en vlot geleverd!!