Bestelling volgende dag al geleverd

Snelle service en goed telefonisch bereikbaar

Top! Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle en goede levering van top kwaliteit producten! Aanrader

Snel en goed kwaliteit

Netjes geleverd en goede kwaliteit is alles gemaakt!

Boven verwachting

De website oogt wat ouderwets, maar het leveringsproces is modern en goed. Er worden geen beloftes gedaan, maar toch een gevalletje van vandaag besteld, morgen in huis. Ook de info over de levering was keurig op orde.

zeer snel geleverd

Ik ben weer zeer tevreden met met deze winkel BikeSelectDelft b.v. Bedankt

Alles prima, volgende keer graag weer!

Snel en korrekt. Artikel zoals verwacht.

goed, tevreden

zijn vriendelijk en behulpzaam

Verkeerde item besteld en werd direct gebeld, waardoor het juiste product toch bezorgd werd. Heel fijn!

Snelle levering, goed product! Kortom, zeer tevreden!

Compleet geleverd

Snelle verzending

Snelle verzending, product goed verpakt.

Zeer goed.

Mijn ervaring is zeer goed met dit bedrijf Ik had een boodschappen mandje besteld voor op mijn elektrische snorbrommer GOCCIA ben zeer tevreden met mijn bestelling zeer goede kwaliteit echt geen Chinese troep voor weinig geld. Een echte aanrader ook had ik het bedrijf achteraf betaald maar dat geld kreeg ik gelijk weer terug gestort omdat het via Afterpay betaald moet worden daar krijg ik nog een rekening van. Dikke pluim.

Gewoon snel en goed

Snelle service betrouwbaar

Scooter hoes besteld voor Sym mio. Goed advies snelle levering. Hoes is voor de sym iets aan de grote kant.Enige wat ik mis is een klip aan de onderkant zodat hij bij harde wind goed blijft zitten verder prima!

Goede snelle service

Bij vragen wordt er snel gereageerd

Goede kwaliteit en service

Scooterscherm snel geleverd met tussen door updates over de levering.

Snel en goed product geleverd

Uitstekend!

Ondanks dat de website er een beetje verouderd uitziet, prima webshop!

Snel, betaalbaar en correct geleverd

Had een scooterscherm besteld. Eerst even gecheckt of ik de goede had, aangezien ik er hiervoor ook 1 had, maar die was een stuk duurder. Uiteindelijk was dit nagenoeg dezelfde alleen voor de helft van de prijs. Scherm was binnen een dag in huis en heel netjes geleverd door DPD. Ik beveel deze partij zeker aan.

Goeie ervaring met BikeSelectSelft

Had online een onderdeel besteld voor een scooter. Bleek ik het verkeerde besteld te hebben. Ben door het bedrijf gebeld en is dit naar de juiste gecorrigeerd. Het onderdeel was snel binnen. Met dank voor de snelle communicatie en levering

Ik had het een aantal weken geleden besteld ik dacht ik krijg niks had gebeld zij hadden mij netjes uitgelegd dat de levering wat langer duurde zonder dat ik constant ging bellen of mailen hebben zij het opgestuurd heel netjes en professioneel gehandeld

Perfect !

Leveringen zijn goed , prijzen zijn goed en altijd op tijd geleverd.