Heb er al meerdere jaren ervaring mee

Recommended

Price, quality, delivery and time frame ,service epic!

Snelle levering, goede kwaliteit

Prima zaak vlot in afhandeling moeten alleen zorgen dat in de eerste mail die je krijgt wat de levering betreft gelijk het juiste Iban rekening nummer staat en niet later met nog een ander Iban nummer komen dit is zeer verwarrend.

Grandioos!!

Zeer goede service en product. Afspraak is afspraak en dat is toch fantastisch. Mn complimenten.

Top koffer Universeel toptevreden

Witte universele topkoffer besteld bij BikeSelect. Artikel was in eerste instantie niet voorradig, gevraagd of men mij kon berichten indien deze weer voorradig was. Kreeg binnen een paar dagen bericht dat hij weer leverbaar was. Besteld en 2 dagen later in huis. Montage eenvoudig uit te voeren. Gemonteerd op mij E-scooter Etropolis Retro. In mijn geval de koffer iets naar achteren gemonteerd door de hogere rugsteun. Er past gemakkelijk een motorhelm in, 2 sleutels. Ziet er echt mooi uit. Top tevreden.

Hele goede ervaring mee

Mooie scooterhoes en snel geleverd

Goed . snel en netjes verzonden

Behulpzaam en vriendeijk

prima geregeld

snelle,goede levering,keurig verpakt.

Fijn advies, snelle levering!

Advies door de telefoon was prima, bestelling snel geleverd, keurig verpakt!

Goed omschreven wat ik zocht. Snel besteld, makkelijke website en ook erg snel geleverd. Ben zeer tevreden

Goed product. Past iets te strak om de spiegels. Snel geleverd.

Goed product. Past iets te strak om de spiegels. Snel geleverd.

Eenvoudig bestellen via de website. Betaling kan achteraf. Bij vragen staan ze je netjes te woord. Jammer dat ze niet in Nijmegen zitten;)

Goeie service en snelle levering

Goede service snel geleverd top

Adequaat, persoonlijk en uitstekend materiaal

Ik bestelde een scooterhoes, vulde de verkeerde postcode in: direct betrokken en persoonlijk contact en alsnog de volgende dag bezorgd!

perfect !

op een zondag avond besteld, op dinsdag om 10.30 uur geleverd ! dat is nog eens snel !

Snel en netjes

Zeer goed !

A kwaliteit voor een B prijs. Snel verzonden en voor de zekerheid de keus om achteraf te betalen.

Het is niet geschikt voor mijn knietjes.

Ik heb kunst knieën. Maak het wel passend.