Prettig en snel

Super snel geleverd

Gebeld voor info en vriendelijk te woord gestaan door de medewerker, via de site een scooterhoes besteld en de volgende dag netjes bezorgd , top .

Geleverd zo als beloofd

Goede service en snelle levering

Scooterhoes besteld. Had eerst even gebeld om er zeker van te zijn dat ik de juiste zou bestellen. Werd vriendelijk te woord gestaan. Kwaliteit prijs verhouding perfect. Volgende dag in huis.

voldoende.

Ik heb een slechte montage set gekrijgen. voor windscherm. Moest ik boren, tappen, slijpen, om goed te krijgen.

Beter kon het niet.

....goed advies en snelle levering!

Bij mijn zoektocht naar een nieuw en betaalbaar windscherm voor de scooter van onze dochter kwam ik al snel terecht op de site van Bike Select Delft. Alhoewel de site wat amateuristisch oogt/navigeert, helpt het goede telefonische advies me snel aan het juiste windscherm. Na 'n paar dagen het pakket keurig verpakt ontvangen. Montage was snel gefixed, dank aan 'n duidelijke handleiding. Kortom; 'n aanrader voor je scooter onderdelen!

Goed product , goedkoper dan elders, snel bezorgd , goed verpakt

Perfecte service!

Helm aangekocht.. helaas een maatje te klein.. na retour sturen heb ik een maatje groter besteld. Paar dagen laten stond het geld van de te kleine helm weer terug op de rekening! Perfect geholpen. Geen commentaar.

Snelle service en levering!

Besteld en geleverd, snel en goedkoop.

Montage beugels voor ‘luxe’ imitatie windscherm erg slecht

Een windscherm voor mijn Kymco Agility 50 besteld en snel ontvangen. Echter past de montage set niet en heb ik na veel moeite het windscherm enigszins beroerd kunnen monteren, waardoor tevens het scherm licht beschadigd is geraakt. Telefonisch contact gehad over dit probleem met een ietwat arrogante meneer, wie mij vertelde dat dit normaal is en dat ik de beugels zelf maar even goed moest buigen. Een vrij matige oplossing naar mijns inziens die niet bepaald lekker werkt gezien de beugels niet netjes met het windscherm aansluiten als je ze buigt. Volgende keer maar een origineel windscherm bestellen.

Hele goede service

Is goed verpakt en met duidelijk beschrijving , ben zeer tevreden met product wat heb besteld

Snel geleverd, was op voorraad, werd vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice. Wat ik niet begrijp is dat het product goedkoper is als je het in de winkel afhaalt (dit buiten de verzendkosten om…).

top

snel direct professioneel,

Makkelijk om te bestellen

Mooie spullen en kwaliteit

Levering top ! Kwaliteit scherm ook super !

Wat ik al zij , verzending zonder probleem . Kwaliteit van het windscherm ook super . Maar de beugels die er bij zijn gekomen zijn echt een ramp . De scooter moest perse klaar voor een klant dus heb de beugels lopen buigen verwarmen en nog meer buigen. Daarna heb ik ze opnieuw gespoten en toen zat alles pas goed . Als ik niet in tijdnood zat had ik het liever terug gestuurd

Jammer dat u te weinig tijd had anders hadden we kosteloos een nieuwe beugel set toegestuurd.

goede service

mijn eerste ervaring is heel goed met jullie,

Prima uitleg fijn gesprek Bestelling volgende dag in huis

was good experience

it was great .. maybe a feedback to improve the website: the site is not looking professional and trusted. Im saying this because I was afraid that your website is fake. but it is not. Will come bake again.

heel prettig en snelle reactie tijd, echt top!

makkelijk online te vinden en goede service

Past niet goed

Zelfde merk, toch ander scherm. Bouten waren te kort en er zaten wat krassen op het scherm. Klapperde ook erg. Heb het zelf met wat rubber ringen en langere bouten verholpen.

Prima snel geleverd niks op aan te merken

Goed geholpen Mij gebeld dat ik een L hoes moest hebben . Gelijk een mailtje gestuurd , heb gelijk betaald En ze hebben het gelijk opgestuurd Mvg B

van der Lelijstraat 93 A

2614EH Delft