Gewelidig

Mijn bestelling kwam steeds niet door uiteindelijk is dit super goed opgelost door een zeer vriendelijke dame van de klantenservice. Mijn volgende bestelling plaats is zeker weten weer hier

Hi Annemarie, Fijn om te horen dat we jou een passende oplossing hebben kunnen bieden. We zijn benieuwd naar je ervaringen met onze producten en wensen je succes met het behalen van je doelen!

Snel en eenvoudig

Goede producten. Een snelle levering en eenvoudig te bestellen. Toppie….

Hi Benny, Fijn om te horen dat je het bestelproces makkelijk vindt. We versturen op werkdagen binnen 24 uur, meestal heb je de bestelling binnen 48 uur op het door jouw gewenste adres.

Good service

Good order experience

Hi A.B., Happy to hear that your experience with the order process was good. We wish you all the best with achieving your goals!

Snelle en behulpzame klantenservice!

Mijn kortingscode werkte niet en dit werd meteen opgelost en geregeld. Daardoor heb ik alsnog snel mijn bestelling kunne plaatsen :) Producten zijn erg lekker van smaak en een gratis shaker erbij!

Hi Louise, Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen en dat de producten bij je in de smaak vallen!

Zeer goede ervaring

Goede service en heel coulant!

Hi WG, Bedankt voor jouw positieve woorden! Wij wensen je veel succes met het behalen van jouw (sportieve) doelen!

Super caffiene werkt geweldig

Aanbevelen

Hi Dick, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de Cafeïne Gold 50 mg! Wist je dat, deze cafeïne de meest zuivere vorm van cafeïne is? En dat deze bewust niet te hoog gedoseerd is, zodat je zelf de perfecte dosering kunt bepalen. :)

Professioneel en behulpzaam

Hi Tim, Bedankt voor je positieve review! Wij doen er alles aan om iedereen te helpen de juiste producten te vinden die aansluiten bij zijn/haar behoefte.

Erg grote verpakking

Snelle, accurate en nette service! Maar om 1 pakje nu in een te groot doosje te doen wat niet door de brievenbus kan, vind ik niet erg duurzaam. Dat lijkt me een verbeter puntje :)

Hi Marion, Bedankt voor jouw positieve woorden omtrent onze service! Als bedrijf zijn we volop in ontwikkeling en daarin nemen wij het duurzaamheidsaspect ook zeker mee. We danken je voor het meedenken en wensen je veel succes met het behalen van je doelen!

Snelle levering, goede communicatie

Ik gebruik sinds kort de multi health support gold en visolie omega-3 gold. Alles is snel en netjes geleverd en de communicatie hierover is duidelijk. Ook de nieuwsbrieven zijn informatief. Dit alles geeft veel vertrouwen in het merk. Het is nog te vroeg om iets te zeggen over de supplementen zelf, maar er is geen reden om aan te nemen dat dit niet prima zou zijn.

Hi Kim, Bedankt voor je positieve review! Zowel op onze website als in onze nieuwsbrieven doen wij ons uiterste best iedere sporter van interessante en duidelijke informatie te voorzien, zodat iedereen de producten vindt die aansluit bij zijn/haar behoefte! :) We zijn benieuwd naar jouw ervaring met onze producten na langere tijd!

Uitstekende website

Alles duidelijk aangegeven. Producten worden snel en goed afgeleverd. Prima service

Hi Paul, Fijn om te horen dat je onze website als duidelijk hebt ervaren. We versturen op werkdagen binnen 24 uur, meestal heb je de bestelling binnen 48 uur op het door jouw gewenste adres.

Super blij

Super blij met mijn Virtuoos producten. Snelle levering. Top bedrijf en super vriendelijk personeel.

Hi Rose Marie, Bedankt voor deze positieve woorden! We zijn blij dat we jou kunnen ondersteunen bij het behalen van jouw doelen.

Altijd goede service

Top producten en snelle levering

Hi Joris, Fijn om te horen dat je de Virtuoos bestelling snel & in goede orde hebt ontvangen.

Goede en snelle levering

Netjes en snel afgewerkt en geleverd

Hi Nicole, Bedankt voor jouw positieve review! We wensen je veel succes met het behalen van je doelen.

Correct, snelle levering met een persoonlijk briefje. Heel tevreden.

Hi Bert, We streven ernaar iedereen te voorzien van de juiste producten die aansluiten bij de persoonlijke behoefte, daar hoort ook een persoonlijke benadering bij. Wij zijn blij te horen dat dit gewaardeerd wordt!

Super producten

Super producten , zeer goede kwaliteit. Korte levertijd! Al jaren bestel ik naar tevredenheid de producten die voor mij van toepassing zijn.

Hi HJ, Wij zijn blij om te horen dat wij jou al jaren kunnen ondersteunen met producten die aansluiten bij jouw persoonlijke behoefte!

Erg tevreden

Snel bezorging en producten werken erg goed

Hi Mark, Goed te horen dat wij jou naar tevredenheid kunnen ondersteunen bij het behalen van jouw doelen!

Snel en correct geleverd

Levering zoals je mag verwachten. Overzichtelijke site met duidelijke informatie.

Hi Jeff, Fijn om te horen dat je via onze site duidelijke informatie hebt kunnen vinden. We streven ernaar om iedereen van voldoende en duidelijke informatie te voorzien zodat iedere sporter de juiste producten vindt die aansluiten bij de persoonlijke behoefte en doelen! We zijn benieuwd naar je ervaringen met onze producten na langere tijd.

Snelle bezorging, goede supplementen

Hi Jesper, Fijn om te horen dat de levering spoedig is verlopen en dat je tevreden bent over onze supplementen. We wensen je succes met het behalen van je doelen!

Gut

100%100 git

Thank you for the positive review! We wish you good luck with achieving your goals!

Snel geleverd. Product nog niet gebruikt.

Hi Els, Bedankt voor je positieve reactie omtrent de levering! We zijn ook benieuwd naar je ervaring met onze producten na langere tijd.

Snel en duidelijk online advies over de producten

Ik had enkele vragen bij het product aanbod voor wielrenners. Ik kwam verrassend snel in gesprek met een echte adviseur zonder de rondslomp van met een AI chatbox te moeten praten. Daarnaast snelle levering en ongetwijfeld een kwalitatief product.

Hi Stijn, Fijn om te horen dat jouw gesprek met onze voedingsdeskundige Daan het gewenste resultaat heeft opgeleverd! Wij zijn erg benieuwd naar je ervaring met onze producten over een langere tijd. Succes!

Zeer tevreden over de supplementen en vegan protein. Hoge kwaliteit sportvoeding!

Hi Paula, Bedankt voor jouw positieve review! Wij wensen je heel veel succes met het behalen van je doelen.

Goede en duidelijke omschrijving van de producten.

Snelle levering. Geen rompslomp en een mooi product.

Hi Ralph, Fijn om te horen dat je de Virtuoos bestelling snel & in goede orde hebt ontvangen. Wij hopen dat de producten net zo goed bevallen als het bestelproces :-)

Goede betrouwbare producten

Makkelijke site goede uitleg over wat de producten doen . Goede test voor welke producten je kan gebruiken. Snelle levering.

Hi Sjef, Bedankt voor jouw positieve woorden. De Virtuoos supplementen test is een handige tool voor elk type sporter. De test geeft je inzicht in welke vitamines jouw gezondheid en fitheid het beste ondersteunen, maar ook welke supplementen jou kunnen helpen om het onderste uit de kan te halen en jouw beste prestatie neer te zetten. We zijn natuurlijk ook benieuwd naar je ervaring met onze producten over een langere tijd.

Wacht al een week op mijn pakket...

Beloofde bezorging binnen 48 uur klopt dus niks van...

Hi Evelien, Na je reactie hebben wij direct actie ondernomen door een extra sample pakket naar je af te sturen. Uiteindelijk is alles op tijd aangekomen en kun jij gebruik maken van onze producten. We werken altijd samen met de klant om een passende oplossing te vinden en zijn blij dat dat ook in jouw geval is gelukt! :) We wensen je veel succes met het behalen van je doelen!

Bedrijfsgegevens

Skrynmakker 11

8447 GH Heerenveen

+31 (0)88 777 21 11

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.