Snel besteld en heel snel thuis bezorgd

Ik heb een maagverkleining gehad en te veel B6 dusdaarom de fijne vitamineszonder B 6 Helemaal blij mee

Verhoogd moet met een t

Na 3000km bepakt met de fiets en elke dag voluit aten wij veel fruit, stevig ontbijt en koffie na 60km met tarte myrtille en in de bidon teissiere sirop met water of karnemelk en 's avonds lekker koken op de camping met een goede Cote du Rhone en kaasjes en yoghurt na. Enige supplement was davitamon tegen zouttekort en vichy aftersun. Pata's kun je op veel verschillende manieren eten mocht je een beetje creatief zijn, fijne zondag.

Topkwaliteit & service

Erg aan te bevelen, zeer kwaliteitsvolle producten. Snelle levering.

Echt compressie sokken!!

Top pruduct !

Perfecte service en dito product!

Van de website tot het bestellen tot de levering en de kwaliteit van het product: ik heb nergens iets op aan te merken, alles ging zonder enig probleem.

Simpel en effectief, zonder teveel bijzaken is het beste.

Positief.

Alles geprobeerd maar niets helpt! Virtuoos werkt/helpt wel!

Zoveel supplementen geprobeerd, maar soms is het alsof je krijtjes moet doorslikken. Bij Virtuoos glijd het gewoon naar binnen. Nixs geperst en het werkt ook nog eens.

Snelle levering, professionele uitstraling!

Ik heb een prima ervaring maar wat mij betreft mag er wel wat vaker een aanbieding zijn ;-) . Ik doe de aanname dat de kwaliteit hoger is dan de concurrenten maar de prijs is ook wel een stuk hoger dan de ‘rest’ en twijfel dan wel eens of ik bij Virtuoos producten zou zou halen of bij een ander.

Een top product die volledig aan mijn wensen voldoet.

Goede smaak,makkelijk klaar te maken met handige doseerschep. En een fijn en belangrijk pluspunt voor mij persoonlijk is dat alles NZVT goedgekeurd is zodat ik alle producten met een gerust hart kan nemen.

Uitstekend!

Prima producten en snelle levering.

Verhelderend

Duidelijke teksten op site. Kon als hardloper goed pakket aanschaffen. Eerste ervaringen qua producten ook positief. Op naar de marathon!

Goeie producten uitstekende service!

Zeer goede vitamines, makkelijk te bestellen en snel in huis!!

Goeie producten met een eerlijk verhaal

Ik maak gebruik van diverse producten en ben daar zeer tevreden over!

Goede service en prima levertijd naar het buitenland

Alles is goed alleen €8 verzendkosten is wel erg hoog. Bij een minimum verzendbevestiging moet die toch wegvallen, maar naar het buitenland helaas niet

Probleem per direct opgelost

Positief!

Altijd snelle levertijden en een keer iets verkeerds opgestuurd gekregen. Contact gehad en kreeg een paar dagen later het juiste product oogestuurd. Het oude product mocht ik houden!

Goede digitale service en webshop voor de fanatieke sporter

Goede heldere webshop gefocust op de fanatieke sporter met een advies op maat.

Gewoon goed en betrouwbaar

Gewoon goed, betrouwbaar

Vind wat je nodig hebt, bestel en herstel

Vlot, makkelijk en overzichtelijk.

Virtuoos is Grandioos

Het bestellen van Virtuoos producten gaat eenvoudig en supersnel is het product aan huis geleverd. Wij hebben voor Virtuoos gekozen omdat je het in een topsport programma kan gebruiken zonder dat je bang moet zijn dat er verboden stoffen inzitten.

Snelle aflevering

Goed product,goed beschreven.

Prima producten

Duidelijke informatieve webshop. Snelle levering, kortom goede ervaring

Heel snel

Heel snel geleverd

Snel geleverd, prima kwaliteit

Snel geleverd en uitstekende producten

Kost wat, maar is het waard

Gebruik het nu 2 jaar als ik periode van intensief sporten heb. Als ik het niet gebruik is herstel veel minder en eerder blessures. Dus ik weet het nu wel. Zelf 50 geweest en is herstel nog belangrijker geworden. Mijn zoon van 21 gebruikt het nu ook al.