Altijd topkwaliteit

Tevreden van de producten. Sporten op een hoger niveau is enorm moeilijk zonder de juiste voeding en bijbehorende supplementen. Zeer blij dat ik ze ooit heb ontdekt!

Gemakkelijk en snel

Top producten

Jammer dat de pillen ZO GROOT zijn daarom moeilijk te slikken!!

Geen fijne ervaring

Snel, gemakkelijk kortweg top

Heel duidelijke site met goede uitleg van de producten en hun ingrediënten. gecombineerd met top producten wat moet je meer hebben.

TOP producten van een TOP leverancier.

Ik ben zeer tevreden over Virtuoos. Bestellingen worden zeer snel en correct geleverd. Maar dat niet alleen. Mij spreekt, in tegenstelling tot andere merken, de transparantie over de herkomst van de grondstoffen en het productieproces erg aan. Van élk supplement is een uitgebreide factsheet te downloaden. De producten die ik gebruik zijn van hoge kwaliteit en bevallen me prima. Dit alles geeft mij voldoende vertrouwen om klant bij Virtuoos te blijven. Één minpuntje. Wat je ook besteld; in alle gevallen betaal je verzendkosten! Dat kan beter volgens mij.

Top producten

Een zeer vlotte afhandeling van de bestelling!!!!

Zeer goede service - echter het product valt iets tegen

De service is prima. Snelle levering en goed - niets op aan te merken. Het product wat ikzelf gekozen heb val wat tegen. De smaak is wel heel erg zoet :) Had beter eerst een proefpakket kunnen nemen. Weer wat wijzer geworden dus...

Goede service,

Ik merk dat de vermoeidheid die bij mij toesloeg doordat ik 4 tot 5 keer per week train nu minder is . Ik zit op atletiek dus duurlopen is mijn ding verder spieronderhoud doe ik aan krachttraining in de sportschool Daarnaast doe ik sinds een jaar aan kickboksen . Het viel niet mee om de juiste supplementen te kiezen die voor mij geschikt waren. Maar met de test ben ik een eind gekomen.

Goede producten en zeer snelle service

Goede kwaliteit van vitaminen. heel blij met alle Virtuoos producten, die ik bestel. Snelle service.

Goede service, mooi product

Na een keuze wijzer te hebben ingevuld heb ik een product besteld. Je ontvangt naast het product een gratis Shakebeker of in een ander geval zelfs nog een ander product. Erg tevreden over de levering en kwaliteit.

Goede service!

Bestelling snel binnen gekregen en van goede kwaliteit!

Snelle levering en alles wordt goed verwoord

Prima producten na jaren een ander merk gehad te hebben ben ik blij dat ik voor Virtuoos heb gekozen. Was dit merk al langere tijd aan het volgen.

Snel bestellen, snel geleverd , fijne producten!

Bestellen gaat makkelijk, snel en bestelling werd snel geleverd. Paar keer een vraag per mail gestuurd en hier ook snelle reply op gehad. En goed geholpen met m’n vragen dus ook nog eens top service, Dank!!

Snelle levering producten netjes verpakt een extra leaflet erbij.

Snelle levering van een topproduct!

Makkelijk te bestellen, goede leverservice. Erg fijne producten van hoge kwaliteit. Een vaste klant erbij.

Snell en goed

Niks om te klagen snell binnen en goede producten

Snelle levering, goede kwaliteit producten, behulpzame klantenservice

Producten waren heel snel binnen en zijn van goede kwaliteit. De transparante en duidelijke informatie op de site worden ook erg gewaardeerd, en de klantenservice is behulpzaam en vriendelijk. Al met al geen verbeterpunten te benoemen, ik zal hier zeker nogmaals bestellen.

Erg snel geleverd en duidelijke website

Het bestellen verliep erg soepel en ik was verrast dat de bestelling een dag later al binnen was.

Altijd tevreden en topkwaliteit!

Als ik supplementen of eiwitten nodig heb bestel ik deze altijd bij Virtuoos. Goede kwaliteit producten, alles goed in verhouding en alles professioneel gestest!

Gewoon goed.

Top producten en een zeer snelle levering.

Goede producten snel geleverd

Ik vind de Virtuoos producten van hoge kwaliteit. Vriendelijk personeel en altijd snel geleverd.

Super klantvriendelijk

Goede supplementen die werken! Super service!

Super goed

Ik heb de beste beslissing genomen om bij jullie te gaan bestellen

Prima producten lange levertijd

De producten bevallen ontzettend goed, kwaliteit is hoog. Levertijd was wat lang. Persoonlijk vind ik de eiwit shake vanille te zoet. Ik heb liever een frisse of neutrale smaak.

Goede service.

Had iets verkeert bestelt mocht retour.

Skrynmakker 11

8447 GH Heerenveen