Uitstekend product geleverd

Product weer snel geleverd 1 dag naar bestellen. Zou kon ik het gelijk al gebruiken.

Goede kwaliteit supplementen.

Ik kies voor Virtuoos supplementen, omdat ze goede kwaliteit leveren. Veel supplementen voor een goede werking van het immuunsysteem.

Al jaren een goede conditie dankzij Virtuoos!

Fantastische producten! Voel me er prima bij.

Altijd toppie

Al veel besteld bij virtuoos , duidelijke uitleg bij producten , goed verpakt en bezorgt.

Prima service en producten van hoge kwaliteit

Bestelde producten razendsnel geleverd. De producten zelf zijn echt goed.

Top producten

Er was iets verkeerd gegaan in mijn bestelling, maar na 1 mailtje was dit helemaal opgelost en had ik het de volgende dag alles alsnog in huis! Helemaal top!!

Snel geleverd en goed product

Vitamine supplementen snel geleverd en werken goed. Geen last van mijn darmen wat ik bij andere supplementen wel heb

Overzichtelijke site, snelle levering en goede resultaten bij de sporters, iedereen blij.

Overzichtelijke site, de produkten zijn goed omschreven. Jullie leveren snel en de sporters hebben er baat bij. Dat maakt het tot een prettige samenwerking op afstand.

duidelijke website en snelle levering

website duidelijk, dat wat waar je naar op zoek bent ook kunt vinden , na bestelling is de communicatie duidelijk en word er snel geleverd

Super snelle levering. Duidelijke info op de website!

Snel en correct

producten van hoge kwaliteit met snelle en correcte levering/ betaling.

Topproducten

Geweldige kwaliteit eiwitten. Smaak is super, oplosbaarheid is buitengewoon. Eenvoudig bestellingsproces, snelle levering, goed verpakt.

Heldere communicatie goede producten

Kwaliteit vind ik erg belangrijk en dat biedt Virtuoos.com. Daarnaast is het fijn dat je kan aangeven waar je behoeftes liggen zodat er een aangepast advies voor je kan worden gemaakt. Dat maakt de keuze in voedingssupplementen een stuk makkelijker.

Zeer nette bestel afwerking

Je wordt constant op de hoogte gehouden! Helemaal Top!

Goeie producten

Als topsporter heb je veilige supplementen nodig. Daar ben je bij Vituoos zeker van

Uitstekende service en producten

Uitstekende service en producten

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Leveringen prima, snel

Het product Virtuoos, ik begin steeds meer moeite te krijgen met de vele momenten dat ik de Virtuoos producten moet nemen. Ook de hoeveelheid "pillen" die je moet nemen. Af en toe vraag ik mij af waarom zoveel pillen ....... kan dat niet anders. Ik gebruik de multivitamine (zonder Vit A waarom? - geen Vit B6 waarom?) Magnesium, Krill Omega - 3, VitD3 3000IU, Vit C 1000 Gold, Zink Gold, IJzer Gold. Waarom niet van alle supplementen maar 1 pil i.p.v. 3 of 2 per dag. Groet

Uitzonderlijk goed!

Ik bestelde, in voorbereiding op de race, mijn sportvoeding bij Virtuoos. Nadat ik de bestelling keurig op tijd ontving, bleek er bij het pakken iets mis te zijn gegaan. Daan van de klantenservice hielp me vervolgens via de chat en zorgde dat ik alsnog mijn sportvoeding ontving. De vriendelijkheid, het meedenken en de snelle oplossing zijn oprecht lovenswaardig!

Snelle levering volgens afspraak.

Ruim assortiment en duidelijke toelichting diverse artikelen.

Vertrouwd product met merkbaar verschil

Fijne producten die bij intensieve lifestyle een merkbaar verschil geven

Supplementen zijn echt top en recovery shake , ook fijn qua smaak!

Super producten wat past bij mijn duathlon programma

Top producten en snelle levering!

Very easy to order, informative website and efficient service

First class products with a varied selection.

deze producten zijn een verademing in de wereld van voedingssupllemten

een zeer aangename kennismaking met producten die ook doen wat er op de gebruiksaanwijzing te lezen staat. een zeer goede service naar leveringen toe. heldere uitleg over wat elk product dat ontwikkeld is precies doet.