Snel en duidelijke begeleiding naar de juiste producten.

De kwaliteit dat bij een goed product hoort.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijke en overzichtelijke site. Besteld in een paar tellen. En snel geleverd Prima

Bestelling op tijd ontvangen, top.

Goede ervaring met Virtuoos

Aantal keer Whey Recovery Gold besteld. Fijn product en werkt goed voor mij als herstelshake na het hardlopen. Aan de smaak moest ik even wennen, maar dat is gelukt! ;)

Goede begeleiding maar mis eventuele bijwerkingen

Online kreeg ik hele goede begeleiding in de keuze van de juiste supplementen. Al mijn vragen werden goed beantwoord. Het enige gemis is een overzicht van eventuele bijwerkingen bij de inname van de supplementen. Bijvoorbeeld bij de inname van ijzer wordt wel geadviseerd dit niet in combinatie met koffie, thee of zuivel te gebruiken in verband met de vermindering van de werking ervan. Maar er is niets te vinden over bijvoorbeeld gevolgen voor je spijsvertering, hoe lang dergelijke bijwerkingen meestal aanhouden of wat je eraan zou kunnen doen om ze te verminderen.

Perfect!

Fijne supplementen test , over de producten heb ik nog geen mening , ben pas begonnen.

goede communicatie, prima producten

je wordt op de hoogte gehouden indien een product tijdelijk niet op voorraad is. De verwachte levertijd wordt waargemaakt.

Ik heb multi gold zonder B6 Ik voel mij prima na een gastric baypass

Goed optijd geleverd en suplementen lijken te doen wat ze moeten doen

uitstekende service

na een verkeerde levering, snel contact gehad en uiteindelijk een dag later de juiste levering gekregen. hetgeen verkeerd geleverd was mocht ik houden. verder gebruik ik nu al een tijdje virtuoos producten en deze bevallen mij goed.

Top producten

Snel geleverd en goeie. Resultaten

Vlot maar niet de smakelijkste

De producten werden perfect geleverd. Enkele zaken besteld, de smaak vind ik veel chemischer als bij andere producten. De vanille whey krijg ik enkel binnen in combinatie met wat fruit of chocolade en ik ben niet de moeilijkste als het op supplementen aankomt.

Goeie service, goed product

Snel geleverd.. product geeft goed resultaat!

Alles werd duidelijk via de mail gecommuniceerd, bestelling was keurig op tijd

Alles goed geregeld en de smaak is ook prima van de producten

nog steeds geen artikel ontvangen

ik heb nog steeds geen artikel ontvangen en is ook nog steeds niet ontvangen door post nl

Levering duurt veel te lang

Virtuoos rekent hoge verzendkosten maar de levering duurt veel te lang, lever datum blijft altijd naar achter schuiven, helaas geen pijl op te trekken met als gevolg dat je zonder komt zitten.

Goede ervaring

Snelle levering, correct werken en redelijke prijzen

Op tijd en kwaliteit

Leveringstermijn werd gerespecteerd, produkten voldoen aan de verwachtingen, vooral Probioticum zorgt voor een herstelde en goede darmflora

Virtuoos is grandioos!

Makkelijk bestellen, snelle levering, goede producten.

Ik zou het fijn vinden om te bestellen zonder beker

Tijdens het bestelproces lijkt het nu mogelijk omdat je de gratis beker uitgevinkt kunt laten maar toch de beker ontvangen. Echt zonde van het plastic.

Duidelijke test waardoor je een “op maat” aanbod krijgt voor je persoonlijke behoefte. Goede uitleg bij de verschillende producten zodat je weet waarvoor je het neemt. Bestelling werd snel afgehandeld en zeer snel geleverd. Ook het persoonlijke gesprek heeft mij, nadat ik de bestelling had gedaan, nog extra informatie gegeven Al met al zeer positief en ben zeer benieuwd naar de resultaten.

Top service!

Door een vertraging bij Post.nl kwam mijn bestelling niet op tijd aan en was ik al onderweg naar mijn trainingsstage in Portugal. Als service heeft Virtuoos daarom verschillende opties geboden en uiteindelijk de bestelling nogmaals verstuurd naar mijn hotel. Hoewel ik aangeboden had om de extra verzendkosten mee te betalen, hebben ze het helemaal voor hun rekening genomen en mij ook nog korting op toekomstige bestellingen aangeboden. Dit soort service is in mijn beleving zeldzaam en ik wens ze veel succes met het verder uitwerken en vormgeven van hun passie!

Mijn sporten gaat goed met virtuoos.

Ik heb de producten, die mij geadviseerd waren naar aanleiding van een goed stel vragen, snel ontvangen. Sinds ik de producten van virtuoos gebruik herstel ik sneller na het sporten. Ik kan mijn training beter volhouden en het voelt gezond aan. Nog een plus punt, de smaak van de producten die ik heb geprobeerd smaken goed en niet zwaar op de maag. Top dus!

Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Prima prijs / kwaliteit verhouding en snelle levering. Overzichtelijke website met goede klantinformatie.

Tot nu toe uitstekend

Het gaat nog wel goed met de trainingen, dadelijk met de wedstrijden atletiek midden lange afstanden moet het uitkomen.