Prima producten

Duidelijke informatieve webshop. Snelle levering, kortom goede ervaring

Heel snel

Heel snel geleverd

Snel geleverd, prima kwaliteit

Snel geleverd en uitstekende producten

Kost wat, maar is het waard

Gebruik het nu 2 jaar als ik periode van intensief sporten heb. Als ik het niet gebruik is herstel veel minder en eerder blessures. Dus ik weet het nu wel. Zelf 50 geweest en is herstel nog belangrijker geworden. Mijn zoon van 21 gebruikt het nu ook al.

Goed werkende producten

Al een paar producten besteld van Virtuoos en heb er goede ervaringen mee. Staat veel informatie over de producten op de site. Hele fijne site.

Onmisbaar bij (te) intensieve trainingen

Even niet nieuw besteld en meteen 2 dagen niet kunnen sporten door spieren die verstijfden.

Satisfied customer

Happy to have found a multivitamin without B6 (which is what I need). Thank you for the positive experience!

Goede producten met oog voor de atleet

Goede producten waarbij gekeken wordt wat er noodzakelijk is voor een atleet

Goed!

Snelle levering, alleen erg duur in vergelijking met andere merken met als enige verschil het NZVT keurmerk.

Perfect!

TOPPRODUCT voor een eerlijke prijs!

Gewoon super goed.

Zeer goede kwaliteit en geweldige service!

Zeer snel en duidelijk.

Hele fijne webshop. Na bestelling snelle reactie en de volgende dag geleverd. Hoe mooi is dat?!.

Top produkten en top service!

Vriendelijke klantenservice, snelle levering

Het contact met het bedrijf voelt authentiek en erg behulpzaam. Bestelde product was snel geleverd.

Virtuoos overtreft alle verwachtingen met hun premium supplementen!

Mijn ervaringen met supplementen en hun webshops zijn variërend. Van negatief tot uitstekend maar Virtuoos staat met kop en schouders bovenaan. De kennis en expertise over hun premium producten, prijs / kwaliteit verhouding en de snelle levering spreken mij aan. De magnesium Gold is samen met de Whey classic gold niet meer weg te denken bij mijn levensstijl. Virtuoos = virtuoos!

Snel en fijn product

Ik had mijn bestelling binnen twee dagen in huis! Ik bestelde Metabolism Gold en ervaar het als een goed product!

Great products and customer service.

Their multivitamin shipped quickly to me and it's a great quality vitamin (without B6 which is hard to find). The customer service is very responsive and helpful.

Al meerdere vitamine supplementen geprobeerd die niet veel tot niets voor mij deden. Op advies Virtuoos (vitamine c1000, multi health en D3) aangeschaft en na een week gebruik merkte ik al wat verbetering. Minder moe en lusteloos, meer energie. Mijn dochter van 16 heeft er ook heel veel baat bij. Al met al goede producten die doen wat je ervan verlangd. Zeker een aanrader.

Echt geweldig

Ik heb bij virtuoos magnesium gold en vitamine c1000 besteld en het is echt heel goed spul, het werkt goed! Ook is het fijn om te weten dat hun spullen op doping zijn getest!

Goed product

Goed product en snel bezorgd

Goede kwaliteit en snelle levering

Ideaal voor topsporters, eiwit en creatine superproducten.

Goede kwaliteit producten & snel geleverd!

Goede service en uitstekende vitamines

Iedere twee maanden kom ik terug om nieuwe vitamines te bestellen. Niks op Virtuoos aan te merken!

Goede service erg blij met het product geen slechte ervaringen!

Prettige professionals met producten voor topsporters

Vriendelijke en snelle, maar vooral ook persoonlijk contact. Helemaal gericht op topsporters. Alles is NZVT getest. Een 10 zou ik willen geven als er meer voedingssupplementen en producten zouden worden geboden, die wij graag gebruiken. Ook fijn dat ze precies weten wat wel en niet geschikt is voor veganisten.