Betrouwbaar, snel en goed

Duidelijke informatie, kwalitatief goede producten, en snel geleverd.

Supplementen die er echt toe doen.

Ik gebruik de diverse supplementen nu al geruime tijd en ben zeer tevreden over hun werking als ondersteuning bij de dagelijkse voeding en als hulp bij het sporten.

Enorm goed bedrijf!

Site is om te beginnen al heel uitgebreid en krijgt enorm veel te weten over de producten. Zodra je wat uitgezocht hebt en besteld, wordt je enorm goed op de hoogte gehouden via de mail hoe het met je pakketje staat. Mijn pakket stond de volgende dag al voor de deur. Pakket is heel goed ingepakt en beschermd. Ben daarbij ook nog enorm tevreden over mijn producten, heb er enorm veel profijt van tijdens mijn trainingen!

Zeer duidelijke website, dus makkelijk in gebruik, bestelling kwam goed verpakt compleet en onbeschadigd binnen. Top!

Snelle levering en ook nog een leuke atentie erbij. In een woord geweldig.

Goede producten

Goed producten, die mij helpen mijn lichaam gezond en sterk te houden.

super service!

Gebruik al heel lang producten van Virtuoos. super service ze zo on line te kunnen bestellen

Goede snelle service met goede producten!

mijn bestelling wordt altijd snel geleverd en ik vind de supplementen fijn doordat het capsules zijn, dus makkelijk in gebruik.

Geweldig voor mij!

Ik heb twee jaar geleden een gastricbypass gehad en moet daarvoor goede voedingssupplementen innemen om bij te vullen wat mijn maag niet meer uit voedsel alleen kan halen zeer belangrijk dus Wat wil nu het geval ik heb in die twee jaar verschillende merken supplementen geslikt sommige vielen redelijk goed en sommige werd ik ronduit ziek van ik heb al een vermogen uitgegeven aan supplementen die later jammer genoeg in de vuilnisbak belande Maar jullie supplementen zijn heel goed te verdragen en makkelijk in te nemen super blij mee !

Deskundig en snel

Duidelijk en overzichtelijke site.

Tot nu eentje van beste producten wa ik ben tegen gekomen

Transparante service en producten

Gebruiksvriendelijke site met transparante en heldere omschrijving van producten en service. Producten worden snel geleverd. Een must have voor de actieve sporters.

Proffesioneel qua service, levering en product

Antidoping supplementen die duidelijk omschreven worden. Type sport of doeleinde. Blijven in ontwikeling! Nieuwsbrief is persoonlijk en met nieuwe kennis en feiten. Kortom tevreden en voor ons (binnen de topsport) een betrouwbaar merk.

Snelle levering, goede supplementen

Tevreden over de levering. Omschrijving van supplementen is duidelijk. En ze staan op de antidoping lijst.

Snelle levering en duidelijke omschrijvingen op de website.

Door de duidelijke productomschrijvingen op de website de juiste keuze kunnen maken. Zeer snelle levering van de bestelde producten. Zeker een aanrader.

Precies goed

Besteld wat nodig is , snel bezorgd dus precies goed

aanrader

Snelle antwoorden goed advies,dankbaar voor het gesprek en ga er zeker iets mee doen.gr

Kwaliteit

Een zeer gebruiksvriendelijke online omgeving met de juiste informatie voor de klant om zijn/haar keuze te maken. Een compleet assortiment van supplementen om je dagelijkse routine te ondersteunen.

Kan altijd op ze vertrouwen. Ik krijg mijn suplementen altijd en ook snel

Virtuoos is een perfect product voor topsporters.

Duidelijke site, met alle benodigde supplementen en vitamines voor een topsporter. Het is goedgekeurd door de NZVT wat ook heel belangrijk is. Daarnaast staan er nog heel veel andere nuttige informatie op de website waar je veel aan hebt. Snelle levering. Helemaal tevreden:)

het beste op de markt.

kwalitatieve hoogstaande produkten, zeer divers en uitgebalanceerd en geschikt voor diverse type sporten of als ondersteuning van niet - sporters die revalideren of mensen die uit een ziekte komen en op een natuurlijke wijze hun dagelijkse voeding willen versterken

Altijd snel en goed

Top producten

Niet vermoeid meer bij zware trainingsweken. Erg blij met de producten.

Goed en lekker eiwitpoeder

Goed eiwitpoeder waar je op kan vertrouwen kwa doping etc! Ook lekker.

Super snelle levering

Goede adviezen, fijne producten en super snel geleverd