Nog geen oordeel pas aan het gebruiken

Nog geen oordeel pas aan het gebruiken

Goede producten

Gemakkelijk en een snelle levering

Fijn om te horen! Wij wensen je veel succes!

helpt echt

Ik gebruik Magnesium Gold na sportactiviteiten en de vitaminen supplementen dagelijks. Ik merk dat het goed is voor mijn lijf. Virtuoos producten zijn misschien niet de goedkoopste maar wat mij betreft wel de beste producten op de markt.

Fijn om te horen dat onze producten jou helpen met het behalen van je doelen!

Snel, duidelijk en makkelijk

Het bestellen gaat makkelijk, omschrijvingen zijn duidelijk en levering is snel

Marathon saver

Een geweldige 1e marathon gehad mede te danken aan jullie gelletjes. Heel erg kunnen genieten en geen krampen, energie tekort of wat dan ook gehad!!

Prima producten snelle levering

Duidelijke website. Snelle levering

Een goede en zeer service.

Vanuit een duidelijke website een goede bestelling kunnen plaatsen.

Super, snel geleverd en goede kwaliteit

Mijn bestelling is supersnel geleverd en goed afgehandeld. De supplementen zijn van goede kwaliteit en je kan merken dat er is gekeken naar de beste ingrediënten om prestaties en herstel te optimaliseren.

Altijd goed verzorgd en snel hoef nooit wat terug te sturen dat het niet goed is Ben zeer tevreden dank je wel

Snel geleverd. Goed product.

Geweldig goed !

Heel erg prettig in gebruik en heb er m'n voordeel mee!

snelle levering en betrouwbaar

snelle levering en betrouwbaar

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product

Goede producten, snelle levering

Heel de winter al voedings supplementen ingenomen van virtuoos. Bevalt goed, prima in te nemen. Goede en snelle levering. Klantenservice of medewerker goed bereikbaar.

Vlotte bestelling, betaling en levering

Het hele proces verliep heel vlot. Interessant om gepersonaliseerd advies te kunnen krijgen!

Hoge kwaliteit producten & snelle levering

Ik ben super tevreden met virtuoos. De producten zijn nzvt en van hoge kwaliteit. Ik vind de supplementen fijn weg slikken omdat ze in capsule vorm zijn! De levering was ook super snel.

Snel en duidelijk overzicht en test voor advies met daarnaast zeer snelle levering.

Ik heb m'n bestelling pas net binnen en heb de voedings supplementen dus nog niet langdurig kunnen testen maar als dat net zo goed gaat als de (test) adviezen en de snelle levering dan heb ik daar het volste vertrouwen in.

Prima service!

Ik ben ook tevreden over de whey eiwit! Mogelijk kan er iets gedaan worden met de verpakking, elke keer een grote plastic pot is wel belastend voor het milieu..navulling??

Makkelijk en snel

Na een chat met een medewerker is me goed en duidelijk uitgelegd welk product(en) voor mij het beste is/was. Er werd me ook gewezen op de op dat moment geldende aanbieding. Hierna heb ik de producten besteld. Deze zijn snel en netjes verpakt geleverd.

Houdt mijn ijzergehalte op peil

Zeer tevreden over Ijzer Complex Gold. Sinds ik dit neem, geen flauw gevoel meer in het hoofd en lijf na intensief sporten! Neem ook regelmatig Magnesium Gold om kramp en spierspanning te voorkomen. Werkt ook goed!

really happy with the product

I absolutely love this product and use it for my everyday life and my marathon training. I have 5 different product

Prima nazorg!

Na eerder een bestelling gehad te hebben werd het verschil in prijs na korting op hetzelfde produkt keurig terug gestort. Heel sportief. Met vriendelijke groet Ben Stals

Een geweldig product!!!

werkt goed

het werk waar voor ik het nodig heb.

Eenvoudig inzicht en advies

Door de test aan het begin een gericht advies mbt supplementen en het doel wat je wil halen. De terugkoppeling met want andere sporters doen gekoppeld met specifieke sport helpt om een keuze te maken. Ben net een week bezig met de supplementen dus nog te vroeg om een resultaat te melden maar eerste ervaringen zijn zeker positief.