Ik heb multi gold zonder B6 Ik voel mij prima na een gastric baypass

Goed optijd geleverd en suplementen lijken te doen wat ze moeten doen

uitstekende service

na een verkeerde levering, snel contact gehad en uiteindelijk een dag later de juiste levering gekregen. hetgeen verkeerd geleverd was mocht ik houden. verder gebruik ik nu al een tijdje virtuoos producten en deze bevallen mij goed.

Top producten

Snel geleverd en goeie. Resultaten

Vlot maar niet de smakelijkste

De producten werden perfect geleverd. Enkele zaken besteld, de smaak vind ik veel chemischer als bij andere producten. De vanille whey krijg ik enkel binnen in combinatie met wat fruit of chocolade en ik ben niet de moeilijkste als het op supplementen aankomt.

Goeie service, goed product

Snel geleverd.. product geeft goed resultaat!

Alles werd duidelijk via de mail gecommuniceerd, bestelling was keurig op tijd

Alles goed geregeld en de smaak is ook prima van de producten

nog steeds geen artikel ontvangen

ik heb nog steeds geen artikel ontvangen en is ook nog steeds niet ontvangen door post nl

Levering duurt veel te lang

Virtuoos rekent hoge verzendkosten maar de levering duurt veel te lang, lever datum blijft altijd naar achter schuiven, helaas geen pijl op te trekken met als gevolg dat je zonder komt zitten.

Goede ervaring

Snelle levering, correct werken en redelijke prijzen

Op tijd en kwaliteit

Leveringstermijn werd gerespecteerd, produkten voldoen aan de verwachtingen, vooral Probioticum zorgt voor een herstelde en goede darmflora

Virtuoos is grandioos!

Makkelijk bestellen, snelle levering, goede producten.

Ik zou het fijn vinden om te bestellen zonder beker

Tijdens het bestelproces lijkt het nu mogelijk omdat je de gratis beker uitgevinkt kunt laten maar toch de beker ontvangen. Echt zonde van het plastic.

Duidelijke test waardoor je een “op maat” aanbod krijgt voor je persoonlijke behoefte. Goede uitleg bij de verschillende producten zodat je weet waarvoor je het neemt. Bestelling werd snel afgehandeld en zeer snel geleverd. Ook het persoonlijke gesprek heeft mij, nadat ik de bestelling had gedaan, nog extra informatie gegeven Al met al zeer positief en ben zeer benieuwd naar de resultaten.

Top service!

Door een vertraging bij Post.nl kwam mijn bestelling niet op tijd aan en was ik al onderweg naar mijn trainingsstage in Portugal. Als service heeft Virtuoos daarom verschillende opties geboden en uiteindelijk de bestelling nogmaals verstuurd naar mijn hotel. Hoewel ik aangeboden had om de extra verzendkosten mee te betalen, hebben ze het helemaal voor hun rekening genomen en mij ook nog korting op toekomstige bestellingen aangeboden. Dit soort service is in mijn beleving zeldzaam en ik wens ze veel succes met het verder uitwerken en vormgeven van hun passie!

Mijn sporten gaat goed met virtuoos.

Ik heb de producten, die mij geadviseerd waren naar aanleiding van een goed stel vragen, snel ontvangen. Sinds ik de producten van virtuoos gebruik herstel ik sneller na het sporten. Ik kan mijn training beter volhouden en het voelt gezond aan. Nog een plus punt, de smaak van de producten die ik heb geprobeerd smaken goed en niet zwaar op de maag. Top dus!

Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Prima prijs / kwaliteit verhouding en snelle levering. Overzichtelijke website met goede klantinformatie.

Tot nu toe uitstekend

Het gaat nog wel goed met de trainingen, dadelijk met de wedstrijden atletiek midden lange afstanden moet het uitkomen.

Top producten snel in huis!

Al jaren klant bij Virtuoos voor supplementen ter aanvulling van mijn vegetarische dieet. Nagenoeg altijd besteld en de volgende dag al in huis.

Top producten!

Kwalitatief erg goed, zelfde qua levering etc.

Uitstekend, gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Nette aftersales communicatie. Informatie waar je iets mee kunt. Heb wel eerst de zelftest op de site gedaan en van daaruit bestelling geplaatst.

Top producten, snelle levering, fantastische info

Er wordt duidelijke informatie gegeven over de producten, de enquête vooraf is helemaal top en duidelijk. Hierdoor heb ik ook de juiste producten kunnen aanschaffen. Daarnaast krijg je nog duidelijke informatie achteraf via mail, heel blij mee De levering was ook goed geregeld en snel Al met al, een zeer tevreden klant Mijn dank hiervoor!

Prima snelle levering

Ook voor de eerste bestelling: snelle correcte levering

De juiste suplementen na een goed advies

Samen met Daan mijn doelen en ideeën besproken en op basis daarvan gesproken over de nut en noodzaak voor bepaalde suplementen. Niet elk suplement is noodzakelijk voor elke sporter en had mijzelf hierin goed verdiept. Met het aanvullende advies een keuze gemaakt voor Beta Alanine gecombineerd met Creatine om mijn prestaties in het mountainbiken naar een hoger niveau te tillen. Het is te kort om een goed oordeel te geven of het daadwerkelijk effect heeft. Maar tot nu toe lijkt het wel een meetbaar effect te hebben dmv recente vermogensrecords.

professioneel en snel

Ik ken Virtuoos al jaren als een professioneel bedrijf, met hoge kwaliteit supplementen en sportvoeding. Hulp en advies zijn snel en accuraat.