Procedura ordine facile e veloce

Procedura ordine facile e veloce attendo i prodotti per testarli

• Ci consiglieresti? Si

Geweldig product

Helpt me bij mijn prestatie

Easy order

Everything was smooth

Top product

Vitamine C merkte gelijk een verschil.

Overzichtelijke website - uitgebreid assortiment met duidelijke beschrijvingen - korte levertijd - korte communicatielijnen met Klantenservice.

Ik gebruik al jaren de supplementen van Vurtuoos. Enige waar mijn lichaam goed op reageert. Enige wat jammer is is dat de laatste tijd veel dingen er niet zijn waardoor ik dus zo nu en dan moet wachten.

Voorraadbeheer niet op orde

Vorige bestelling was er geen ijzer, nu geen probioticum en metabolism. Moet echt beter

Very fast delivery

I ordered at Virtuoos for several times. Everything was fine and - 4 days from order to delivery to Germany. Great Job. Will come back again

Goed product en snelle levering

Duidelijke website waar je snel de juiste supplementen vindt. Vandaag besteld en morgen in huis!

Gebruik het al jaren. Via mijn arts voorgeschreven. Beval mij prima.

Snel en correct

Zeer snel geleverd

Goede webshop met duidelijke omschrijving van de producten.

top

producten en service zijn super.

Prima spul

Sinds ik de multivitamine slik, geen jichtklachten meer. Ben ik te laat met innemen, doorgaans na ontbijt maar soms vergeet ik dit en wordt het na de lunch, merk ik dit meteen aan zere handen. Organisatie deugd, maar inderdaad ontvang je de kortingscode vaak net na je dure bestelling…

Ideale producten

Prefecte producten voor ieder soort sport!

Goede producten, geen antwoord op vragen

Al lang klant bij Virtuoos. Producten zijn goed,website is duidelijk. Maar die ene keer dat ik een inhoudelijke vraag had, kreeg ik geen antwoord. Ook komt het geregeld voor dat je als regelmatig bestellen de klant, net een paar dagen na je bestelling een kortingscode krijgt, dat is wel zuur. Naar mijn mening moet je überhaupt geen korting geven in deze product categorie en/of ook een korting voor loyale klanten.

Snel en betrouwbaar

Maurten gels besteld. Netjes geleverd en volgens instructies achtergelaten (want ik was niet thuis ten tijde van levering). Fijn gebruik gemaakt van de kortingscode van podcast Naar de Vaantjes.

Perfect en snelle service

Snelle levering van goede producten

goede service, doping vrije producten

Ik gebruik zelf geen producten van Virtuoos maar bestel ze voor een aankomende marathon loopster in Ethiopie. Virtuoos is niet verkrijgbaar in Ethiopie en ik neem het mee als ik van Nederland daarheen reis. Ze is zeer tervreden over de producten en wijdt een deel van haar marathon overwinningen aan het gebruik van Virtuoos en dat ik ze voor haar meeneem. Bestelling in Nederland gaat heel makkelijk, en producten komen snel aan en zijn goed verpakt. Het zou alleen fijn zijn als de recovery whey ook in een zak beschikbaar zou zijn. De pot is zwaar en neemt veel ruimte in.

Snel en correct geleverd.

Ik had te laat gezien op de site dat ik een kortingscode kon ingeven voor bepaalde producten. Daardoor miste ik de korting. Kan die niet standaard doorgerekend worden bij afrekenen?

Snel en correct

Fijne snelle levering!

Prima producten en levering

Goede producten met een lekkere smaak. De levering was snel. Eén opmerking die ik al eerder gemaakt heb. Het zou fijn zijn wanneer je het product in een navulverpakking zou kunnen krijgen. Nu heb ik meerdere grote plastic bussen. Het verpakkingsmateriaal voor verzenden kan dan veel kleiner dan de grote doos die nu gebruikt wordt. Hopelijk wordt dit in het assortiment opgenomen.

Al jaren gebruik ik de supplementen van Virtuoos

Goede service en snelle levering En altijd goede informatieve verhalen van topsporters en de werking van de supplementen

Snelle levering, fijne producten

Een snelle levering van fijne producten. Met een kortingscode van de podcast 'naar de vaantjes' een aantal fijne producten van Virtuoos met korting kunnen kopen, daar word ik blij van :)!

Topkwaliteit producten en snelle levering

Topkwaliteit producten en snelle levering