Overzichtelijke website, met uitgebreide omschrijvingen van hun leveringsprogramma, eenvoudig te selecteren, en word snel en correct uitgeleverd. Vertrouwde kwaliteit van de produkten, en zijn gebruikersvriendelijk verpakt met bijsluiters, een aanrader.

Top en super service!!!

Site werkt prettig en bestellingen worden snel geleverd. Bij mijn laatste bestelling kreeg ik een paar uur later een mail met een aanbieding. 1 mail was voldoende om de korting te laten toepassen aan mijn bestelling. Heb snel mijn geld terug gekregen. Reactie op mail was trouwens ook heel snel. Bedankt Virtuoos.

Gekozen voor Vertuoos omdat het 1 van de enige aanbieders was met supplementen zonder B6. Bestelling snel ontvangen, voor de rest tevreden.

Snelle levering , helaas maurten producten ontvangen met zeer korte houdbaarheidsdatum

We hadden een grote bestelling geplaatst van maurten producten voor het hele wedstrijdseizoen. De producten werden snel geleverd maar helaas waren er twee dozen bij waarvan de houdbaarheidsdatum al na een maand verstreek .Gelukkig is het netjes opgelost dmv het snel versturen van nieuwe producten met de juiste houdbaarheidsdatum .

Top bestelling

Na een makkelijke selectie op de website, kwamen de bestelde artikelen netje op tijd binnen. Artikelen zaten goed verpakt.

Gebruik de multy en d3 al jaren er tevreden

Professionele advies snelle levering top

Professionele begeleiding top levering

Snelle levering, duidelijke webite

Product was snel te vinden op de website, duidelijke beschrijving. Snelle levering

Ik ben heel tevreden over de producten van Virtuoos

Ik ben heel tevreden over de producten van Virtuoos

Integratori

Il nutrizionista di mia figlia Acuti Maria che pratica ciclismo mi ha parlato di voi per il bicarbonato utile nelle gare.sono al primo acquisto

Goede website met veel informatie. Makkelijk selecteren. Levering was erg snel.

Zoals altijd weer uitstekend

Producten zijn van top qualiteit, ook het 1e advies gesprek was heel goed en leerzaam. Geen schreeuwerige verpakkingen gewoon goede spullen en snelle levering

Makkelijk

Makkelijk zoeken en bestellen

Goed advies gekregen en snel geleverd

Goed advies gekregen tijdens telefonisch contact. Daarna besteld en de volgende dag netje op geleverd gekregen.

Vragen worden snel beantwoord!

Echt een top service. Als je een vraag per mail stuurt krijg je direct antwoord met een volledige toelichting.

Fijne site en producten!!

Informatievoorziening is goed!

Geweldige producten

Duidelijke omschrijvingen van de producten. Super snelle en goed verpakte levering.

1 woord geweldig

Super produkten. Mega goeie service. Goede hulp

Top producten

Gemakkelijk te bestellen, ook in België. Snelle levering. En natuurlijk goede producten!

Fijne producten en snelle levering

Fijne producten, goed contact en snel geleverd

Zeer snelle levering door een klantgericht team!

Alle producten zijn van hoge kwaliteit. Goed te mixen met water of melk, en geen te sterke of te zwakke smaak. Vragen worden snel beantwoord en verwerkt met de bestelling, goede service en vriendelijk team.

Snel en correcte levering

Leuk extra cadeau

Goede producten en een snelle levering

Behulpzaam en snel

Goede producten, + korting