Zeer snelle levering door een klantgericht team!

Alle producten zijn van hoge kwaliteit. Goed te mixen met water of melk, en geen te sterke of te zwakke smaak. Vragen worden snel beantwoord en verwerkt met de bestelling, goede service en vriendelijk team.

Snel en correcte levering

Leuk extra cadeau

Goede producten en een snelle levering

Behulpzaam en snel

Goede producten, + korting

Goede info , snelle afhandeling , duidelijke site

Product slaat goed aan merk ook echt de verschillen

Altijd snelle levering, fijne communicatie, altijd goede producten. Buitengewoon tevreden

Goed zoals altijd.

1 minpunt is dat ik geen gebruik kan maken van de 20 % korting. Op een bedrag van bijna 100 euro is best veel.

Prima service en snelle levering

Ik bestel bij Virtuoos vaak de recovery gold. Erg tevreden over. Gelijk na een hardloop sessie een shake geeft mijn lichaam hetgeen dat nodig is om te herstellen en sterker te worden. Via de chat ben ik snel en vriendelijk geholpen. Levering altijd op tijd.

Duidelijke website,bestelling vlug ontvangen, volgende keer bestel ik weer hier.

Vitamins

I have ordered Vitamins from web site. All levels of order were simple, easy going and nice. I didn’t have any questions because all was understand and simple. Much thanks for your work and clear information about my parcel during it trip. I totally recommend this company and their products. Quality - it is about you! Much thanks and best wishes for the New Year

Snelle service en goede vitamines!

Een duidelijke website, makkelijk bestelproces met goede producten. Mijn zoon voetbalt op hoog niveau, en jullie vitamines zijn ook onderdeel van zijn prestaties!

Top producten

Zeer te vreden over de producten. Hoge dosissen voor voldoende aanvulling van bepaalde supplementen en voor snelle opbouw van spieren en conditie. Ben een mountainbiker die traint op een hoog niveau.

Capsules zijn makkelijk in te nemen en de eiwitshake lost goed op!

Snelle levering, duidelijke uitleg. Merk ook daadwerkelijk verschil qua fitheid!

Correct, snelle levering en doet wat het moet.

Steeds een snelle levering. Goede betrouwbare supplementen Leuke kortingen Tof cadeau er bij

Uitstekende kwaliteit en service

Uitstekende kwaliteit, snel geleverd en prima service

Cafeïne Gold 50 mg, een uitstekend product aan een zeer aantrekkelijke prijs.

Door de buitengewone lage cafeïne inhoud (50 mg), uiterst handig om fijn te kunnen doseren in bijzondere omstandigheden. Ik lijd aan een zwaar structureel tekort aan dopamine (maar niet aan de ziekte van Parkinson) en ik neem de cafeïne samen met een kleine dosis Madopar of Prolopa (L-Dopa + Benserazide) en Rhodiola Rosea, en deze tritherapie is gewoon schitterend om de door de lage dopamine veroorzaakte depressieve verschijnsels tegen te gaan. Zeer snelle levering in Brussels. Ik ga zeker opnieuw bestellen. PS : NL is mijn moedertaal niet, dus niet opletten op foutjes.

Snelle levering!

Snelle levering en zoals altijd fijne, betrouwbare supplementen!

Lekker caseïne shake

Lekker lactose vrij caseïne

Duidelijkheid ----klantvriendelijke service

Duidelijkheid na korte test inzake behoeften . Heel snelle service .

Makkelijk & Snel.

Eenvoudig snel bestelproces, snelle levering, uitstekende produkten!

Keurige snelle levering

Bestellen via webshop is makkelijk en aflevering is vlot. Producten goed verpakt

Vlot bezorgd.

Je hoef nooit lang te wachten op je bestelling.

Correcte en snelle levering

Zelfs vanuit de Kempen (België) bestel ik Vituoos