Makkelijk & Snel.

Eenvoudig snel bestelproces, snelle levering, uitstekende produkten!

Keurige snelle levering

Bestellen via webshop is makkelijk en aflevering is vlot. Producten goed verpakt

Vlot bezorgd.

Je hoef nooit lang te wachten op je bestelling.

Correcte en snelle levering

Zelfs vanuit de Kempen (België) bestel ik Vituoos

Good value for supplements with high quality

Overzichtelijk en goede producten

Duidelijke uitleg op de website met een makkelijk overzicht van alle supplementen. De eiwitpoeder die ik had besteld kwam heel snel en smaakt erg lekker! Ook nog een gratis bidon! :)

Duidelijke website, snelle levering en goede kwaliteit producten

Ik ben een fanatieke duursporter en heb dankzij gebruik van Whey Classic Gold een snel herstel!! Zeer blij mee!! In combinatie met de Maurten producten ben ik een happy afneemster van deze website ☺

Super! Duidelijke product informatie op de website.

Zeer duidelijke product informatie op de site. Er is voor iedere sporter iets te vinden. Hoge kwaliteit product. Super!

Snel, duidelijk, goede kwaliteit

Zeer hoogwaardige supplementen welke altijd gekeurd zijn op kwaliteit, hierdoor kan ik ze als topsporten zonder zorgen gebruiken wat een goed en fijn gevoel geeft!

Snel en passend in mijn schema

Duidelijke uitkeg en test om te kijken wat het beste bij iemand past. Goed omschreven producten en een snelle levering.

Ben erg tevreden over de producten die ik afneem

Producten die gebruik zijn een extra aanvulling, en is op dokters advies. Ben 55 en best wel sportief. Ik vertrouw op deze producten en merk dat het me positief ondersteund. Ik gebruik IJzercomplex gold, en D3-3000 IU Gold

goed assortiment, snelle levering, duidelijke communicatie

bijna 5 hele sterren, een halve ster aftrek omdat er een hele grote omdoos wordt gebruikt voor de verzending. Vervoer van lucht! Virtuoos is prima verder!

Top producten!!

Ze werken goed en zijn makkelijk in te nemen

Snel geleverd en goed verpakt!

Fijne communicatie!

In eerste instantie wat onduidelijkheid over de bestelling door omstandigheden maar super snel en vriendelijk geholpen.

Behulpzaam en kwaliteit

Ik had een erg fijne ervaring. De producten zijn van de gewenste kwaliteit en ik werd snel geholpen bij vragen. Ik kreeg een duidelijk antwoord en voelde me gehoord

Goed en lekker product

Ik heb al meerdere keren Recovery Gold met vanille smaak besteld. Ik vind het lekker en makkelijk in gebruik na een lange duurloop. Tip of vraag voor Virtuoos: Kunnen jullie navulverpakkingen in het assortiment opnemen? Nu krijg ik een grote doos met daarin de grote plastic pot. Ik heb dus inmiddels meerdere plastic potten van jullie product. Navullen zou handig zijn. Scheelt misschien ook met verpakkingsmateriaal?

Levering conform verwachting

Heldere omschrijving van de producten.

Positieve ervaring

Door de opvolging van jullie kant ben ik tevreden,men kan terecht voor problemen en vragen Vindt ik heel positief Grts Willy

Altijd nselle en goede services

Snel en punctueel!

Snelle bezorging, altijd op tijd en fantastische producten!

Kwaliteitsproducten super snel aan huis geleverd!

Betrouwbare supplementen van hoge kwaliteit. Je voelt ze werkelijk hun ding doen in je lichaam! Telkens goede service op alle vlakken. Zeer snel aan huis geleverd. Leuk om indien nodig hulp of toelichting te kunnen vragen bij één of ander product.

Goede service, snelle levering naar het buitenland (ik speel in de Bundesliga) en goede kwaliteit

Het product is snel geleverd, de kwaliteit is top. Bestel al jaren bij virtuoos en zal dat ook blijven doen.

Snelle levering goed verpakt

Alles prima.