Het monster stukje werd sneller verstuurd dan aan gegeven op de website en de snelle levering heeft problemen voorkomen.

Snelle levering van een pallet mix tapijttegels. Super combi gekregen en supersnelle levering.

Prima en betrouwbare webwinkel

Voor de derde keer tapijtegels besteld en het was weer uitstekend! Snelle levering en zeer goede kwaliteit tegels voor een goedkope prijs. Een aanrader!

Het ging helemaal top

Op internet zoeken. Toch de prijs bepalend laten zijn. Tegels a 5 euro tikt toch snel aan. Een staal werd opgestuurd. Snel thuis en krijg je beetje een indruk. Knoop doorgehakt, bestellen bij Tapijttegelhandel. De communicatie over bezorging verliep prima. De bezorging zelf ook, ook al lukte het niet precies om te arriveren in het vermelde tijdvak. Het leggen ging goed. Het sluit mooi aan. De dubbelzijdige tape evenals het mesje is een aanrader. Kamer oogt nu weer top! Dus... zeer tevreden over Tapijttegelhandel.nl

Goed bedrijf en advies.

Prima advies en goed product. Bestelling lag keurig klaar om opgehaald te worden.

Een echte aanrader

Het uitzoeken van de tapijttegels en het plaatsen van de order waren een eenvoudig proces. De prijs is natuurlijk zeer scherp dus ook dat is een groot voordeel. De berichten erna en het telefoontje ter controle gaven veel vertrouwen in de afloop. De levering van de tegels werd keurig gedaan en de pakken zagen er goed uit. Ook de tegels zien er goed uit en het leggen is een fluitje van een cent. (met dank aan de handige video) Zeker met het loeischerpe mes en uitstekende plakband liggen de tegels zo op de gewenste manier. Voor een volgende keer weet ik wie ik moet hebben!

Echt een aanrader!

Wat een vriendelijkheid, service, en prettige mensen.

Adequate levering

Vriendelijk, kundig, meedenkend, meewerkend, oplossingsgericht. Mijn liefje wat wens je nog meer!

alles volgens afspraak geleverd.

de goederen kwamen netjes op een pallet binnen,de chauffeur belde even,dat hij er was,de goederen nagekeken,alles in orde. een opmerking;de houder voor de mesjes[gele] is waardeloos en gevaarlijk,het blokkeersysteem werkt af en toe niet. de houders gelijk weggegooid en naar de action nieuwe gekocht,die zijn wel goed.jammer van de 10 euro. gr jan van der hoeven

Beste meneer van der Hoeven, Vervelend te horen dat het handvat van uw mes niet voldeed aan onze eisen en uw verwachtingen. We zijn blij te horen dat de tapijttegels goed zijn ontvangen en het plaatsen toch goed is gelukt. Veel plezier gewenst met de nieuwe vloer en heel graag tot ziens.

Snel, netjes en conform afspraak. Blij mee!

Goede kwaliteit tegen een schappelijke prijs. Keurig afgehandeld.

Helemaal top

Goedkoop en toch goed, ook een goede levering

Top service.

Snel, klantvriendelijk en meedenkend. Top service.

Leuk geholpen goed advies heel veel keus. Goed bedrijf.

Houdt zich aan de afspraken en uitstekende kwaliteit tegels. Ga er zeker weer bestellen.

Na mijn bestelling werd ik opgebeld over hoe de gang van zaken. Er werd keuring vertelt wanneer mijn bestelling de deur uit zou gaan en hoe laat ik het kon verwachten.

Duidelijke, eenvoudige webshop en correcte levering.

Goeie informatie en duidelijk, eenvoudige goedwerkende webshop.

gewoon weer eens eerlijk

Gewoon TOP geen tweede derde keus . Gewoon goed spul voor een afgesproken prijs levering zoals afgesproken kom zeker terug

Prima kwaliteit en snelle levering.

Goede prijs-kwaliteit verhouding en binnen een paar dagen heb je je bestelde goederen in huis. Je wordt kort voor de verzending gebeld dat de spullen onderweg zijn. Had al eerder een uitstekende ervaring dus waarom zou ik ergens anders gaan kopen!

Perfecte service en mooie tegels

Tegels zijn makkelijk te leggen dankzij de duidelijke instructie. Bij levering was 1 doos in de verkeerde kleur maar na een telefoontje werd dit keurig netjes opgelost. Kortom ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Levering is snel en de service perfect.

Prima en duidelijke levering

Had eerst monsters besteld en werd daarover gebeld of ik vragen had. Netjes en vriendelijk zonder opdringerigheid. Tegels binnen een week geleverd, duidelijk en op tijd.

Goede service en klantvriendelijkheid.

Had een bestelling staan, maar nog niet besteld, dit zouden we later doen. Na 1 dag werden we gebeld door een vriendelijke medewerker dat er nog een bestelling in het winkelmandje zit. Aangeven dat we die nog moesten afronden, daar was de medewerker mee in zijn nopjes.(Zou ik ook geweest zijn als verkoper) Je kunt op de site zelf een datum aangeven voor de dag van de levering. Wat mij betreft, ga ik niet meer naar een ander.

Mijn 1e ervaring met tapijttegelhandel is uitstekend , vlotte levering en vriendelijk contact

Mijn 1e ervaring met tapijt tegel handel is uitstekend. Vlotte levering ev vriendelijk contact.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Kwaliteitsmateriaal voor een mooie prijs, vlotte afhandeling!

Kwaliteitsmateriaal voor een mooie prijs, vlotte afhandeling!

prima geregeld

ze belden na de bestellen voor de leverdatum en waren erg flexibel in het plannen hiervan!