Goede service snelle service gewoon top

Fijn dat je proef stalen kan bestellen, die je ook gewoon snel in huis hebt. Ook het bestellen van de tegels gaat makkelijk.

Prima goede kwaliteit

Zeer snel, erg tevreden

Goedkoop, voor ons een goede koop. Zeer snel en volgens afspraak.

Prima tapijttegels snel geleverd

Snel en op afgesproken dag geleverd. Heb al een deel gelegd op zolder en ziet er mooi uit.

Prima geregeld en goed bereikbare helpdesk

Bij vragen wordt je goed geholpen en de aflevering is prima verlopen met een belletje vooraf.

Afspraak helemaal akkoord!!

Vriendelijk, vakbekwaam personeel, helpt faar waar het nodig is.

Mooi geleverd en vriendelijk chauffeur

Alles liep perfect.

Snelle en correcte sevice en levering.

Een zeer goed bedrijf

Ik had verschillende kleurstalen aangevraagd, deze zijn de andere dag al bezorgd. Waarna ik bestelling geplaatst heb. Ook telefonisch heel goed advies gehad. Top !!

prima service en kwaliteit

prima service en kwaliteit

Snel kwaliteit betaalbaar

Tapijttegels besteld voor mijn nieuwe appartement. Zoeken en bestellen erg makkelijk, nu prachtige Tapijttegels van goede kwaliteit ( zeer dempend ) voor een fijne prijs en snel geleverd! Happy customer :)

echt prima gedaan mensen bedankt

keurige levering ondanks foutje bij transporteur

Top ervaring

Jullie kunnen trots zijn op jullie klantvriendelijkheid en service, wat een fijne ervaring. Na ik mijn bestelling had geplaatst heb ik een mail gestuurd met een vraag over de levering, binnen 1 uur werd ik gebeld en werd mijn vraag beantwoord! Levering was snel accuraat en ook nog met paaseitjes in de verpakking Top! Komende dagen ga ik de tegels leggen. Dank jullie wel en ook een fijne Paasdagen!

Perfecte communicatie en levering

Er werd duidelijk gecommuniceerd, ik werd van goed advies voorzien en de levering kwam keurig volgens afspraak. Hier kunnen heel veel bedrijven nog wat van leren! Bij de levering zaten allerlei extraatjes, waaronder een pen, een schrijfblok en zelfs paaseitjes. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

Zeer tevreden over dit bedrijf

Superfijn contact en meedenkers

Superfijn contact en echte meedenkers

Zeer goede service

Mijn bestelling is geplaats nadat er 2 maal een proefstuk is geleverd. De verzending ziet er goed uit en er is een duidelijke overzicht wat betreft de bestelling

Snel geleverd en goed en snel telefonisch contact.

Snel geleverd en goed en snel telefonisch contact.

Snelle levering & goede kwaliteit

Subliem geholpen op het moment dat het nodig was

Prettig contact en bereidt om wat extra's te doen omdat we namelijk een korte levertijd nodig hadden

Prima service keurige snelle afhandel8ng

Prima bedrijf

Uitgebreid assortiment. Vriendelijke klantenservice. Werd een dag voor levering gebeld met de mededeling dat de vervoerder op de dag van levering een ongeveer tijd via e-mail zou doorgeven wat ook inderdaad gebeurde. Al met al zeer tevreden. Kan tapijttegelhandel.nl bij eenieder aanbevelen. TOP

Prima spul, bezorging (afspraak) slecht

Prijs- en kwaliteit prima, maar aangeven dat iets tussen 13:30 en 15:30 wordt geleverd, vervolgens tussen 17:30 en 19:30, vervolgens de volgende ochtend en tenslotte die middag om 14:00 voor de deur staan (tijdens een Teams call vh werk), niet handig....

Super goed geholpen binnen 1 dag geleverd.

De eerste keer zaken mee gedaan, super advies afspraken nagekomen gewoon top.

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!