Goed advies, snelle levering en mooie tegels. Ik ben dik tevreden.

Goederen volgens afspraak geleverd.

De door mijn bestelde goederen zijn geheel volgens afspraak geleverd. Van bestellen tot levering, 1 soepele aktie

Keurig

Precies wat er afgesproken was en goede kwaliteit prijsverhouding. Goed telefonisch advies.

Tapijt tegel.

Goed produckt.

Gewoon goed

Gewoon goed

Snelle en correcte levering

Duidelijke site. Goede prijs voor kwaliteitstegel

Goederen werden meteen tot aan de grens met België geleverd. Enkel de transporteur in België stuurde nooit mail met leveringstijd zodat we toevallig thuiskwamen 2 dagen later toen de transporteur net ging vertrekken. Voor de rest alles perfect verlopen. Tegels intussen zelf geplaatst en heel mooi resultaat 👍🏻

Snelle en perfecte levering en afhandeling van de aangevraagde stalen.

De kleur van het aangevraagde staal is niet wat wij willen. Daarom ook geen verdere bestelling. Mvg, Jules Verbeek

Goede prijs kwaliteit en keurige snelle levering.

Goede website, prijs prima en levering snel en heel duidelijk

Topservice

Snelle reacties, snelle levering en bij een gebrek een directe oplossing.

exelent!!!

Zeer goede service en snelle levering zeer mooi product zal zeker nog gebruik maken van Uw dienst

prima service

topkwaliteit tegels voor een mooie prijs. De service is prima! De leverduur van de tegels is kort en de bezorgservice is goed!

mensen contact kwaliteit tegels levering op tijd gewoon Fantastisch !!!!

mensen contact kwaliteit tegels levering op tijd gewoon Fantastisch !!!!

Prima alleen geen bezorgmail ontvangen

Zie hierboven Douwe was zeer snel en attent

De juiste plek voor prijs/kwaliteit

Prima tapijttegels voor uitstekende prijzen, je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, afhalen in Emmeloord is prima te doen, zit vlak langs d snelweg.

Zeer goed geholpen en uitgelegd

Monster aangevraagd en gekregen . gebeld en goed geholpen, Bestelling op tijd geleverd Wij zijn er heel blij mee vloer ziet er mooi uit

Leveren een goede service en houden zich aan de afspraken.

Wij kregen meteen een gratis monster toegestuurd. Nav een aantal vragen via e-mail kwam er meteen een antwoord. Levering geschiedde conform afspraak. Super.

Prima communicatie en levering

Bestelde monsters werden snel bezorgd, daarna heb ik tegels besteld. De levering werd telefonisch en per mail aangekondigd! Per vergissing werden er te weinig tegels geleverd, 1 telefoontje was voldoende om de ontbrekende tegels toegezonden te krijgen, deze arriveerden de volgende dag. Een vergissing kan gebeuren en als deze op zo'n snelle manier wordt opgelost dan vind ik het een TOP bedrijf. Na een mailtje met een vraag werd er zeer snel teruggebeld om te reageren, prima communicatie.

service en snelheid!

Bestelling gedaan en werd netjes bevestigd en zelfs nog door de leverancier nagebeld en gecontroleerd. Snelle levering en keurig zoals verwacht en besteld. Volgende keer zeker weer hier bestellen!

Zeer snelle levering.

Onze ervaring met tapijttegel handel is top.

Ik had 3 staaltjes aangevraagd en naar aanleiding van de beoordeling Desso Fields besteld. Dat was er2 dagen later, inmiddels gelegd in de Studio en het ziet er prachtig uit. Ik zal ze zeker aanbevelen als iemand Tapijt tegels zoekt.

Twee geweldige leveringen

Voor mijn kantoor in het voorjaar een bestelling gedaan en bij Tapijttegelhandel opgehaald. Dit ging erg vlot en kwaliteit van de tegels zijn uitstekend. Nu voor de voorzolder dezelfde tegels besteld en onderlegvloer. Deze werd kosteloos thuisbezorgd. Een dag voor de bezorging nog een telefoontje gekregen dat het de volgende dag zou worden bezorgd.

Goed, snel en niet duur

Voor telefonische ondersteuning makkelijk en snel bereikbaar, snelle levering, goede kwaliteit

Goede prijzen, snelle levering, grote keus.

Geweldige tegels eb super goede service

Super goede tegels eb service