Tapijttegels hier halen!

Ruime keuze aan A-kwaliteit tapijttegels voor een prima prijs, ik haal altijd af bij het filiaal in Emmeloord, de bestelling ligt keurig klaar en je wordt vriendelijk geholpen.

Gewoon goed

Snelle en nette service

alles snel goed afgehandeld

goed bereikbaar bij vragen Bestelling vlot afgehandeld prima

Het is zo prachtig geworden had ik niet verwacht

Kwaliteit en prijsverhouding, zeer gewaardeerd.!

Tapijttegelhandel denkt met de klant mee. Ik heb het zeer op prijs gesteld dat zij mijn order langer als gebruikelijk is, hebben willen vasthouden. De levering is ook uitstekend gegaan en alles werd via mijn lift netjes in mijn hal bij de voordeur bezorgd.

Goede dienstverlening en communicatie

Kreeg snel en accuraat antwoord op mijn vragen

Goed, betrouwbaar en punctueel.

Ruime keus en informatieve website. Zijn goed bereikbaar en reageren snel en accuraat.

Veel keuze, goede prijs, prima verzending

Er is altijd veel keuze voor een goede prijs en snelle levering.

Kwaliteit

Helemaal TOP!!!

Alles verliep naar wens. Snel staaltjes geleverd. De tegels, van goede kwaliteit en beslist niet duur, werden tevens gratis en binnen twee dagen gebracht door bijzonder vriendelijke en behulpzame chauffeur. We kijken terug op een bijzonder fijne ervaring met dit bedrijf.

Topper

Ruime sortering, uitstekende prijs, echt mooie tapijt tegels ,netjes verpakt en geleverd volgens afspraak Top.

Betrouwbaar

Snelle levering en goede service.

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Prima prijs, goede kwaliteit!

Helemaal prima tot 2x toe

Alles volgens afspraak, goed geleverd, zeer tevreden

Ziet er goed uit

Ik was niet thuis bezorger heeft dozen buiten achtergelaten en mijn vrouw kon de zware dozen niet naar binnen tillen jammer verder alles naar behoren.

Zeer snelle levering en goede communicatie.

Uitstekend bedrijf

Fijn contact via de mail en telefonisch. Denken mee. Levering volgens afspraak. Strakke prijzen. DUidelijke website.

Ik werd prima geholpen. Snelle service en op tijd bezorgd. En goede kwaliteit! Ik ga hier zeker meer bestellen!

Heel tevreden

Tapijttegels voor zolder besteld snelle levering netjes verpakt en goede kwaliteit Tevreden klant

Supersoepel

Snelle afhandeling en het tapijt wat wij ontvangen hebben is van top kwaliteit

Helemaal top!

Zeer vriendelijke en behulpzame man. Mooie tegels, ik raad het iedereen aan!

Al jaren een vertrouwd bedrijf

Ik kom hier al jaren voor een partij tapijttegels, ik verhuis nogal vaak, en ook deze keer weer een mooie partij kunnen vinden. Voorheen had ik een grotere auto en kon ik het ophalen, nu met een kleine auto voor thuis bezorgen gekozen en dat is ook prima verlopen. Mocht ik in de toekomst weer verhuizen ga ik zeker weer langs :-)

Volgens afspraak geleverd en een goede kwaliteit Desso tapijttegel.

Conform beschrijving aflevering zoals afgesproken

Tapijthandel nam telefonisch contact met ons op.

Netjes en afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Verlengde Gildenweg 25

8304BK Emmeloord

527252062

[email protected]

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.