goed op de hoogte gehouden

Snelle levering.

Perfect!

Makkelijk bestellen via website, goed op de hoogte gebracht en gehouden wat betreft de levering van de bestelling en bij aflevering is alles keurig netjes voor de deur neergezet.

Goede tegels, prima service!

Eerst had ik een aantal samples aangevraagd, welke gratis (!) werden verzonden. Uit deze had ik een tegel uitgekozen en besteld. Een dag voor de levering kreeg ik een telefoontje dat deze de dag erna geleverd zou worden. Van het bezorgbedrijf helaas geen mail gekregen met tijdvak, maar daar kan Tapijttegelhandel natuurlijk zelf weinig aan doen omdat dit is uitbesteed. De tegels kwamen inderdaad die volgende dag binnen. De kwaliteit is prima en ze liggen heel mooi. Ik zou mensen wel zeker aanraden om eerst samples te bestellen of langs te gaan, de kleur (ondertoon) en structuur van de tegels kan je moeilijk beoordelen via een plaatje.

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Op de website zijn de foto’s duidelijk van de tapijttegels. Deze komen overeen met het product. Hierdoor voldoet het product volledig aan de verwachting. De onderlaag van de tapijttegels is van een zeer degelijk materiaal. De manier van bestellen en het contact is prettig en verloopt soepel. Netjes de ochtend van levering een mail ontvangen met de bezorg tijd. Ze waren er ietsjes vroeger, maar dat was voor ons geen probleem. Pakket is netjes aan de deur afgegevene.

Grote keuze, goede service

De website had een grote keuze. Door de duidelijke uitleg van de producten, kon ik snel de juiste keuze maken. De levering was ook uitstekend.

Mooie tegels, snel geleverd

Online tapijttegels besteld. Mooie tegels en goede prijs (kwaliteit moet je wel betalen). Bij de bestelling per ongeluk verkeerde postcode doorgevoerd maar het werd door Tapijttegelhandel direct opgepakt. Een belletje vanuit Tapijttegelhandel en enkele dagen later had ik de partij binnen.

Duidelijke website staal aangevraagd binnen 2 Dagen in huis kwam overeen met kleur op website . Email dag voor levering

Snel geleverd volgens afspraak

Snel geleverd volgens afspraak, top kwaliteit

Ruime keuze, prettige geprijsd

Er was een grote variatie, ik kreeg een goed advies en was jklaar voor een mooie prijs. Wat wil je nog meer?

Heel tevreden

snelle service en levering

correct afgeleverd

Zeer snelle en goede service zowel bij de offerte alsook de levering

Ook het versturen van monsters zeer snel en goed geregeld

Ik ben geholpen zoals je dat mag verwachten van een goed bedrijf.

Maar ik moet bekennen dat ik toch wel even schrok van de andere bedrijfsnamen waarmee ik te maken kreeg. Het leek toch even dat het niet helemaal kosjer was. Gelukkig bleek mijn wantrouwen onterecht.

snel kunnen ophalen uitstekende prijs

snel kunnen ophalen uitstekende prijs

Prima ervaring; correct verlopen

Goed lopende en duidelijke procedure van product informatie op de site, bestelling plaatsen, betaalprocedure, aflevering en factuur documentatie. Inclusief tussentijdse informatie over verloop van de bestelling en aflevering. Kortom een goede aanrader.

Goed en snel geholpen

Zeker een aanrader

Prima kwaliteit tapijttegels, en een correcte levering.

Aangezien mijn woning gerenoveerd werd en ik tijdelijk op een ander adres woonde, heb ik mijn bestelling laten bezorgen bij familie. Dit is zeer correct verlopen. Via mail kreeg ik bericht wanneer en hoe laat er bezorgd zou worden. Precies volgens de informatie in de mail werd de bestelling afgeleverd. Grote klasse, ik heb het wel eens anders meegemaakt.

zonder problemen besteld en op tijd correct afgeleverd.

zeer tevreden.

Goede kwaliteit

Heel blij met mijn tapijttegels goede kwaliteit. Wat ik wel jammer vond is de bezorging. Tot 19.30 gewacht niks. Kreeg volgende dag mail dat het de dag erna werd bezorgd. Maar desalniettemin heel blij met het product

Communicatie verdient alle lof.

Begeleiding prima. Ook aanwijzingen voor het leggen van de tegels perfect en met een aantal welkome tips Verpakkingsgewicht was voor een particulier wel erg zwaar (3 dozen totaal 58 tegels in één sealing)

perfect, mooie tegels, juiste aantallen

voor de zoldertjes van mijn kinderen heb ik een berg verschillende tegels besteld. die werden op tijd in de juiste aantallen geleverd. enige puntje is dat de info op de site wat beperkt is.

Super goed geregeld !

Bestellen ging makkelijk. Na bestelling een nette persoonlijk mail ontvangen en voorafgaand aan de levering gebeld dat er geleverd ging worden. Super goeie communicatie. Mijn volgende bestelling wordt weer bij tapijttegelhandel.nl !

tevreden

Het was moeilijk kiezen uit de enorme keuze aan tapijttegels maar als je een beetje weet welke kleur, effen of met een andere kleur, dan slaag je absoluut en voor een redelijke prijs.

goede kwaliteit voor een lage prijs

restpartij gekocht voor mijn nieuwe woning. duidelijke informatie en snelle levering van proefmonster. bestelproces duidelijk en snel geleverd door bezorgdienst.

Snel en behulpzaam

Mooie tegels snel geleverd.

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!