We zijn heel tevreden met de levering.

Woensdag bestellen en vrijdag werd alles keurig aangeleverd.

Goed contact met leverancier, duidelijke afspraak van levering.

Goede afspraak voor geplande levering.

Perfecte service.

Van te voren 4 stalen aangevraagd. Deze werden verrassend genoeg gratis verzonden. Op deze manier kwamen wij er achter toch liever voor een andere tegel te gaan. Levering ging snel, goed en transparant. Het enige kleine minpunt wat ik vind zijn de onkosten aan de vervoerder. Die zijn buiten proportioneel hoog tov de bestelde artikelen. De verzending was net zo duur als de bestelling.

Misschien een ander transportbedrijf?

De gevraagde stalen en mijn bestelling waren er vlot. Helaas was de medewerker van het transportbedrijf niet erg meewerkend. De antislip had gelekt en alles zat onder! Details zijn bekend bij tapijthandel. Wél jammer dat ik niet het beloofde emailbericht, ter bevestiging van vervanging van eventuele schade, heb ontvangen.

De twee staaltjes werden snel opgestuurd. De tapijttegels werden vlot en goed verpakt geleverd. Contact via e-mail en telefoon verliep prima. Klein minpuntje wat betreft de externe vervoerder; de chauffeur had het te druk om een lostijd door te geven waardoor we een hele morgen voor niets hebben zitten wachten. Na telefonisch contact met de Tapijttegelhandel werden we netjes geinformeerd dat de chauffeur om 14.30 uur zou komen.

Het staaltje wat we eerst hadden aangevraagd was er binnen een dag. En ook de daarna bestelde tapijttegels waren netjes op de afgesproken tijd geleverd. Alles was ook goed verpakt en de tegels zelf waren ook helemaal wat wij zochten. Wij zijn erg tevreden

Helemaal tevreden!

Fijn onderling contact met de onderneming.Produkt zoals bedoeld.

Prima service en levering

Prima !

Makkelijk besteld, goede levering, mooi product

Het bestellen via de site ging heel gemakkelijk. Ook fijn dat je de maten kunt invoeren en er automatisch berekend wordt hoeveel tegels je nodig hebt. De informatie is goed en de kleur kwam goed overeen met de echte kleur. Enige minpuntje was dat via de link geen aflevertijd kon zien. Maar na telefonisch contact was dit zo duidelijk. Ik werd snel en goed geholpen.

super!!

zo tevreden,geweldige service ,bedankt!

Een geweldige ervaring en afhandeling

We hadden tegels besteld zonder monster tegeltje aan te vragen. Door dat per onbenul 2 kleuren op 1 pallet was gelegd waren er net niet genoeg m2. Ze bellen en geven daarin advies van mogelijkheden. Foto's gestuurd van andere maat, daar dat bij ons mogelijk was. Helaas vonden wij de kleur niet passen. Advies een andere kleur die ook bij ons paste. Die hebben wij ook genomen. Ondanks dat deze iets duurder waren deze voor de zelfde prijs gekregen. Netjes op de hoogte gehouden van levering. Netjes op een pallet geleverd. Al met al een geweldige ervaring met hun en vooral dat stukje extra met adviezen.

snelle bezorging en service!

aan te raden

Alles goed ontvangen

Prima!!

Goed geregeld allemaal

b

b

Snel, meedenkend, klantvriendelijk en goede kwaliteit.

Na eerst wat stalen te hebben opgevraagd, kregen we ook nog persoonlijk advies, waarna we een keuze hebben gemaakt. Nieuwe tapijttegels voor de hele zolderverdieping. Na de bestelling was er weer even persoonlijk contact over de aflevering en checken of alles klopte. De tegels werden keurig op de afgesproken tijd afgeleverd en we zijn er heel blij mee, wat een mooie kwaliteit! We moeten ze nog gaan leggen, maar dat gaat zeker ook goed komen. Ik kende dit bedrijf niet, maar ben zeer tevreden en mocht het nodig zijn, dan komen we weer terug.

Snelle correcte levering

Snel en prima geleverd!

Mooie tapijttegels. Snel en goed afgeleverd!

Goed advies, snelle levering en mooie tegels. Ik ben dik tevreden.

Goederen volgens afspraak geleverd.

De door mijn bestelde goederen zijn geheel volgens afspraak geleverd. Van bestellen tot levering, 1 soepele aktie

Keurig

Precies wat er afgesproken was en goede kwaliteit prijsverhouding. Goed telefonisch advies.

Tapijt tegel.

Goed produckt.

Gewoon goed

Gewoon goed

Snelle en correcte levering

Duidelijke site. Goede prijs voor kwaliteitstegel

Goederen werden meteen tot aan de grens met België geleverd. Enkel de transporteur in België stuurde nooit mail met leveringstijd zodat we toevallig thuiskwamen 2 dagen later toen de transporteur net ging vertrekken. Voor de rest alles perfect verlopen. Tegels intussen zelf geplaatst en heel mooi resultaat 👍🏻