Vlotte levering en goede service

De tegels waren snel binnen. Bij ontvangst bleken er een paar te ontbreken, deze zijn dezelfde dag nog nagestuurd. Top!

tapijttegels naar wens ontvangen

tapijttegels naar wens ontvangen. Helemaal top!

Snel bestellen, snel afgeleverd

Tapijttegels besteld en een paar dagen al bezorgd, Mooie stevige tegels in een mooie kleur. Erg blij mee.

Prachtige tapijttegels voor een prachtige prijs

Zeer handige website en een groot assortiment om tegels eruit te zoeken. Na het maken van een keuze voor welke tegel en de hoeveelheid zeer makkelijk te bestellen. Ben zeer tevreden met mijn bestelling en de prijs daar van. Jammer dat ik de bestelling pas een dag later kreeg aangeboden door Post.NL en vervolgens ergens midden in een winkelcentrum zelf op moest gaan halen.

Zeker een goed product.

Zeer goede kwaliteit tapijt. Snelle verzending.

Fijn bedrijf

Levering was een dag vertraagd. Helaas was transmission het pakket kwijt. Maar met de inzet van Douwe is alles duidelijk gecommuniceerd en helemaal goed gekomen kortom een 10 voor Douwe.

De kwaliteit van de tegels is goed.

Jammer dat de bestelling beneden werd geleverd en ik 60plusser alles met medebwoners die ook niet jong meer waren alles naar boven moesten zeulen

Goede kwaliteit tapijttegels. Duidelijke instructie over het legproces. Top!

gemakkelijk en snel geleverd

Ik moest relatief snel wat tapijttegels hebben en ik heb deze ontvangen. Zoals beloofd binnen 2 dagen. De website is duidelijk en overzichtelijk. De tegels waren goed verpakt en ik kon ze gelijk nog gebruiken. Bedankt!

De gratis monsters en daarna de Perfecte afhandelingen

Ook per telefoon goed gesprek .

geweldig geholpen en geleverd volgens afspraak

Geleverd

Aangekondigde bezorgmoment niet gehaald, later herzien en alsnog bezorgd.

Leveren op de afgesproken datum.

Denken mee bellen extra nog terug om door te geven dat in de bestelde tapijttegels kleurverschil zit bij 2 dozen en geven dit ook aan op de dozen. Er wordt per mail doorgeven door de vervoeder in welk tijdsbestek de bestelling wordt geleverd. Perfect verzorgt.

prima...!!

prima tegels goede kwaliteit

Goed bereikbaar en prima afhandeling

Gekregen wat ik ervan verwachte, prima bezorging

Gekregen wat ik ervan verwachte, prima bezorging

Goede communicatie. Voordelig. Hoge kwaliteit. Snel geleverd.

Goede communicatie. Voordelig. Hoge kwaliteit. Snel geleverd.

Kwaliteit voor weinig

Zeer mooie tapijt tegels, en goedkoop. Echter service aan telefoon niet 100%.. Verder prima bedrijf, snel geleverd..

Goede service netjesAfgeleverd op tijd bedankt

Netjes Afgeleverd en goede service Tapijt is oké

In 2 woorden: Perfect geregeld

Van website, stalen bestellen, bestelling tot aan de levering, alles was perfect en snel.

Kwaliteit voor een aangename prijs

Tegels besteld voor zolderkamer, snelle levering voor aangename prijs.

Goede service en snelle levering

Super snel de proefjes ontvangen en daarna eenvoudig de bestelling geplaatst. Ook de levering van de daadwerkelijke tapijttegels weer super snel! Aanrader!

goede kwaliteit voor een lage prijs

Zij stuurden ons 2x een monster de tweede keer was het raak een hele goede service we hoefden er de deur nite voor uit.

Prachtige tegels snelle levering

Ben zeer tevreden met de tapijttegels. Zijn erg mooi

Verlengde Gildenweg 25

8304BK Emmeloord

527252062

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!