geweldig goede service

geweldig. correcte antwoorden op mijn vragen vergezeld van (ongevraagd) advies waar ik wat aan had.

een aparte ervaring

Was al enige tijd op zoek naar een nieuwe vloerbedekking, na 18 jaar mag dat wel weer eens een keer. Omdat vaste tapijt niet makkelijk zelf te leggen is kwam ik op de tapijttegel uit. De Tapijttegelhandel bood de oplossing. Goede kwaliteit, vertrouwde merktegels en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar wat het allerbelangrijkste voor mij was toch de klantvriendelijkheid en de goede informatie vooraf. Na ontvangst van de gratis proefexemplaren wist ik het meteen. Nadat de bestelling was geplaatst was deze ook bliksemsnel binnen. Een aanrader dus :-)

Super geregeld

Heel tevreden, we werden zelfs een dag van te voren nog gebeld dat de levering de volgende dag zou komen. Echt helemaal top! Bedankt!

Keurig, goede terugkoppeling

helemaal tevreden!

Goed tapijt, goede klantenservice!

Levering 1 dag te laat door een foutje, maar netjes weer opgelost.

Heel fijn contact, en snelle levering!

Waar naar Koop

Website voldoet goed, afrekenen ging vlot en daarna werd er nog telefonisch contact op te nemen om de dag van aflevering te bevestigen. En vervolgens werden de bestelde tapijttegels goed afgeleverd. Top!

Prima tapijttegels

Een snelle levering en tegels prima ingepakt. Tegen een goede prijs.

Snelle service en aflevering, goed bedrijf

perfect

Bestelling gaat vloeiend via de site, goed begeleid.

Prima tegels, bezorging mag beter

Bestellen ging soepel, tapijttegels naar wens zo gevonden en voor en fijne prijs. De bezorging liet nogal op zich wachten en kwam tot twee keer toe de toegezegde tijd niet na. Zou op zich al minder erg zijn als je er een berichtje van zou krijgen ipv twee keer moeten nabellen...

Beste Geertjan, Hartelijk dank voor je review en je enthousiasme over onze website en ons bedrijf. Vervelend te horen dat de vervoerder die voor ons de leveringen verzorgd, dat niet volgens afspraak heeft gedaan. We doen alles wat binnen onze macht ligt om de levering goed te laten verlopen, helaas is het dit keer niet vlekkeloos gegaan. We nemen dit voorval mee in de volgende evaluatie met het vervoersbedrijf. Heel veel plezier gewenst met de nieuwe vloer en graag tot een volgende keer.

Goede producten, slechte service

Telefonisch besproken dat de producten bij mijn voordeur geleverd zouden worden ivm ziekte, waar de ene dag accoord voor gegeven werd en de volgende dag was het een "spraakverwarring...". Bezorger kon niet parkeren, wellicht maar kort zijn rijbewiis en sprak erg slecht Nederlands.

Beste Philip, Bedankt voor de review. Zoals telefonisch besproken kunnen de tapijttegels niet verder dan de voordeur van een gebouw worden geleverd. Op het moment dat het een appartementencomplex betreft, betekent dat inderdaad beneden in de hal. We betreuren het zeer dat hierover onduidelijk heeft bestaan. Wat betreft de chauffeur; Wij werken met een van de grootste vervoersnetwerken van Nederland. Het is mogelijk dat de chauffeur nog maar kort in dienst is van de desbetreffende vervoerder, daar hebben wij geen zicht op. Veel plezier gewenst met de nieuwe vloer.

snelle levering en goed spul

snelle levering en goed spul

Alles snel geregeld

Makkelijk - overzichtelijk - duidelijk - leuke aanbiedingen!

Alles keurig geleverd en werd constant op de hoogte gehouden van de levering.

Zeer ruime keuze en goed van prijs.

Ruime keuze , zeer goed telefonisch contact gehad met de winkel , rappe levering. Echt zeer goede webwinkel.

Vlotte levering. Prima kwaliteit

Zie titel

Heel tevreden!

Order werd geleverd zoals beloofd op de website. (Zelfs met telefonische verwittiging dat de zending ging vertrekken) De tapijttegels werden netjes en in goeie staat geleverd. Duidelijke instructie hoe je de tapijttegels het best kan leggen en op maat snijden aanwezig. Ik ben alvast een heel tevreden klant!

Prima service!

Snelle service, tapijttegels goed verpakt, goed geholpen aan de telefoon.

Goede service en contact,

Hebben tapijttegels vandaag gelegd en we zijn er heel blij mee, past heel goed bij het interieur van ons chalet, super klasse. Zou het iedereen aanraden bij tapijthandel te bestellen.

Goede kwaliteit tapijttegels voor een prima prijs.

De aangevraagde monsters binnen 2 dagen ontvangen. De bestelde tegels prima en snel geleverd.

snel & correct

prima service

Snelle levering en goed contact!

Eerst een proefmonster opgevraagd, werd snel toegestuurd, na het plaatsen van de order direct de volgende dag al geleverd. op de dag van levering werden wij gebeld dat de bestelde tapijttegels onderweg waren. Keurig netjes verpakt afgeleverd!

Heel tevreden snelle levering. Mooie tapijttegels ontvangen.

Snelle levering op tijd En voldoet aan de verwachtingen

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!