Betrouwbaar

Snelle levering en goede service.

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Prima prijs, goede kwaliteit!

Helemaal prima tot 2x toe

Alles volgens afspraak, goed geleverd, zeer tevreden

Ziet er goed uit

Ik was niet thuis bezorger heeft dozen buiten achtergelaten en mijn vrouw kon de zware dozen niet naar binnen tillen jammer verder alles naar behoren.

Zeer snelle levering en goede communicatie.

Uitstekend bedrijf

Fijn contact via de mail en telefonisch. Denken mee. Levering volgens afspraak. Strakke prijzen. DUidelijke website.

Ik werd prima geholpen. Snelle service en op tijd bezorgd. En goede kwaliteit! Ik ga hier zeker meer bestellen!

Heel tevreden

Tapijttegels voor zolder besteld snelle levering netjes verpakt en goede kwaliteit Tevreden klant

Supersoepel

Snelle afhandeling en het tapijt wat wij ontvangen hebben is van top kwaliteit

Helemaal top!

Zeer vriendelijke en behulpzame man. Mooie tegels, ik raad het iedereen aan!

Al jaren een vertrouwd bedrijf

Ik kom hier al jaren voor een partij tapijttegels, ik verhuis nogal vaak, en ook deze keer weer een mooie partij kunnen vinden. Voorheen had ik een grotere auto en kon ik het ophalen, nu met een kleine auto voor thuis bezorgen gekozen en dat is ook prima verlopen. Mocht ik in de toekomst weer verhuizen ga ik zeker weer langs :-)

Volgens afspraak geleverd en een goede kwaliteit Desso tapijttegel.

Conform beschrijving aflevering zoals afgesproken

Tapijthandel nam telefonisch contact met ons op.

Netjes en afspraken nakomen

Nette en vriendelijke communicatie

Partij tapijttegels gekocht. Eerst gebeld voor wat meer informatie. Vriendelijk te woord gestaan. Alle vragen beantwoord. Bestelling werd netjes en snel geleverd.

Goede uitleg met telefonisch contact

De keuze van mijn tegels werden goed onderbouwd , omdat ik een hond heb , adviseerde de verkoper , Bouclé tegel ,( geweldig makkelijk schoon maken )dus dank aan man van de telefoon dienst

Alles is volgens afspraak verlopen.

Tiles

Very nice tiles!

snel service

duidelijke website en snel geleverd.

Perfecte service

Het is prettig om aankopen bij dit bedrijf te doen. De keuze is ruim tegen aantrekkelijke prijzen. Bovenal zijn de medewerkers zeer vriendelijk en klantgericht. Bij Tapijthandel.nl maak en doe je een goede keus.

Precies wat wilde .snelle levering

Uitstekend. Zoals we hadden aangegeven volgende keer kijken we eerst bij jullie

Prima ervaring

Nette levering volgens afspraak

Prima service, nette levering volgens afspraak

super

snelle levering mooie kwaliteit Tapijt.

Fantastische bezorger die de zware pakketten voor me drieg top top top

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!