Doet precies wat je verwacht

Een mooie vloer tegen een scherpe prijs

Scherpe prijs, goede service en snelle levering. Een aanrader!

Het kan niet beter, vandaar dit cijfer

Super snelle levering, andere werkdag geleverd, op pallet geleverd voor de deur mijn tapijt tegels, zonder maar iets te zijn beschadigd . Ook het telefonisch onderhoud voor een tapijttegel staal liep heel vriendelijk ,andere dag in huis, staal bekeken vervolgens gelijk bestelling geplaatst .volgende bestelling word weer bij dit bedrijf ,als wij weer tapijt tegels nodig hebben bij onze volgende klus. De tegels sluiten naadloos aan elkaar bij het leggen.

goede en nette levering

goede en nette levering tapijt tegels bevallen uitstekend

2e keer gekocht bij dit bedrijf, prima behandeld

Goede service! Hebben nog gebeld voor levering hoe dit gaat. Echter vanuit vervoer afspraak niet nagekomen van half uur voor aankomst te bellen...

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, netjes telefonisch geholpen, prima bezorging

Ik vond het heel netjes, dat ik even van tevoren gebeld werd met de vraag of het uitkwam dat die dag de bestelling geleverd zou worden. Keurig!

vlotte nette levering .

Dure verzendkosten .

Snelle levering / goede prijs-kwaliteit

Op zich snelle levering maar helaas tegels te weinig. Na een mailtje hierover is het probleem wel direct opgelost maar doordat het weekend er tussen zat heb ik hierdoor de klus niet direct af kunnen maken in mijn vakantie, maar moest ik het daarna na werktijd doen.

Perfect zoals dit bedrijf werkt. Er wordt meegedacht, alle vragen netjes beantwoord, pakket komt op tijd en je wordt netjes op de hoogte gehouden. Super gewoon.

Goede prijs - kwaliteit verhouding en prettig ontvangen gratis monster

Snel, soepel en netjes.

Nette service en snel geleverd

Eerst proefstukken besteld. De kleur was best anders dan het voorbeeld op de site. Maar voor ons juist goed. Daarna op woensdagavond de tapijttegels besteld en vrijdagochtend werden ze al geleverd! Super blij mee!

Vol aandacht

Goede service door proefmonsters en na de bestelling belde ze even op dat de bestelling eraan komt (naast de online afhandeling). Mooie, kwalitatief goede tapijttegels ontvangen.

Prima tapijt tegels

Voor goeie prijs en snel geleverd.

perfect

perfect service en zeer vlotte levering

Dikke Prima

Na de bestelling heeft de verkoper netjes gebeld..

Prima club!

Doeltreffende website, prettig contact.

Mooie kwakiteit, mooi, op tijd en betaalbaat.

Desso regels in Otje groen. Bijzondere tegel, nog kort in bezit maar voelt degelijk aan. En verwerkt prettig

snelle betrouwbare service !

Prima service door Douwe, denkt mee voor welke doeleinden de vloer bedekt moet worden. Ook snelle afwerking en bezorging. Ik beveel deze zaak aan.

Goede communicatie. Keurig verstuurd.

Gewoon super !!!

Alles was makkelijk te bestellen,proefmonsters uitstekend ontvangen. Zending was goed verpakt en op tijd afgeleverd. Bedrijf is gewoon top en goede perfecte service. Ze houden je goed op de hoogte. Dus denk niet 2 keer naar,gewoon hier bestellen...

Ze doen echt hun best om de bestelling en bezorging naar wens te laten verlopen.

Zeer ruime keuze en scherp geprijsd

Keuze wordt vergemakkelijkt doordat proefstukjes snel toegestuurd worden, klantenservice zeer behulpzaam. Bestelproces via website prima en informatie over uiteindelijke (snelle) levering e.d keurig geregeld. Het was onze eerste koop-ervaring maar zeker een goede indruk opgedaan.

goede, snelle service

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!