Geweldig!!

Goede kwaliteit tapijttegels. Voldoen ruim aan de verwachting. Uitstekende service!

Snelle levering, goede service

Ruime keuze, goed kunnen vergelijken, probleemloze levering. Top!

zoals het hoort

Beste Tapijttegelhandel, U verdient 5 sterren. Er waren wat tegels tijdens transport beschadigd. Dit heeft u meteen nadat ik het gemeld heb opgelost door nieuwe tegels na te sturen. Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering / service

Binnen een dag proefmonster in huis. De uiteindelijk bestelling werd daarna ook vlot geleverd.

Zeer Goed

Zeer Goed

Alles volgens afsraak .

Ben geweldig geholpen ook met bij bestelling op korte termijn is geen probleem alles netjes op tijd geleverd .

Gemak dient de mens !!

Goede website makkelijk en overzichtelijk. Snelle levering, je kan zelf bepalen wanneer je het wilt ontvangen !! Heb gelijk een proefstukje aangevraagd voor de volgende Kamer :-) .

Super service en snelle levering

Ook voor kleinere hoeveelheden is de service uitstekend

Prima, snel geleverd

Snelle levering. Perfecte afhandling

De tegels zijn van goede kwaliteit, en een leuke korting. Snel geleverd met duidelijke leginstructie

goed bedrijf

makkelijk bestellen via de site. vragen kun je via de app stellen, hierop kreeg ik een snelle en duidelijke reactie terug. ik had gekozen de goederen af te halen waar we snel en goed geholpen zijn

Snel en mooi op tijd bezorgd. Zou zo weer bestellen

Snelle levering en goede kwaliteit

De levering vond plaats op de afgesproken dag en ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Het restant kon ik retourneren ook al was het minder dan een doos. Erg tevreden met de service en kwaliteit van de levering

Mooie tegels en vlot geleverd

Zie boven

Goede correcte afhandeling

Nette correcte mensen. Bestelling wordt netjes verzorgd. Snelle levering

Voortreffelijk

Goed geregeld

Vooraf een staal besteld en aansluitend mijn bestelling geplaatst. Voor een telefoontje ontvangen m.b.t. de afleverdag.

Verandering van de bezorgtijd (een dag eerder) werd flexibel opgelost.

Betrouwbaar bedrijf met kwaliteit tegels

De site om te bestellen is praktisch, je kunt zelf de afleverdatum inplannen. De tapijttegels en ondervloer zijn ook tot de voordeur en precies als afgesproken geleverd, ik raad deze firma aan als het gaat om betrouwbaarheid, contact en kwaliteit.

Zoals verwacht, er is geleverd wat besteld is, alles OK

Zoals verwacht, er is geleverd wat besteld is, alles OK

vlug, veilig en voordelig!

goede web site, gemakkelijk uitzoeken en bestellen. Ook op tijd geleverd.

fantastisch

Het product voldeed boven verwachting.

Prima bdrijf met goede producten

Goede tegels ,op tijd bezorgd

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!