Topprestatie!

Nu de vloer ligt, even een woord van waardering voor Tapijttegelhandel.nl. Ik had een restpartij tapijttegels besteld. De afhandeling was prima. De communicatie rond de levering en de levering zelf, alles top! Niks B-kwaliteit, een prachtige vloer voor een zacht prijsje. Super tevreden!

Voor het merendeel naar tevredenheid.

Uiterste tevredenheid over het contact met de leverancier en de kwaliteit van de geleverde goederen. Heb er echter wel moeite mee dat er een discussie nodig was tussen de vervoerder en mij, welke als doel had om mij er duidelijk op te wijzen dat ik het onjuist begrepen had dat de goederen tot aan de voordeur / tot in de woning bezorgd zouden worden. Ik meen uit zijn betoog te moeten hebben begrepen, dat hij niet eens de toestemming had om de steekwagen (met de pallet met de goederen) over het woonerf naar mijn woning te vervoeren. (Het was dus een 'voorrecht' voor mij (dit zijn weliswaar mijn eigen woorden) dat hij dat wel had gedaan, waardoor hij nu onder de galerij stond om met mij te communiceren hoe ik de goederen uiteindelijk in ontvangst zou nemen. Met andere woorden: Had hij mij dat privilege niet verleend door zich aan de voorschriften te houden, dan was de pallet met goederen (zo'n 50 kg aan gewicht) gelost aan het begin van het woonerf (zo'n 50 à 60 mtr van mijn flatwoning). Ik zou dan zelf een oplossing hebben moeten bedenken hoe ik de goederen naar mijn woning noest vervoeren. (Nu had ik het geluk dat de bezorger dicht bij mijn garagebox stond, waardoor de goederen uiteindelijk min of meer 'aan huis' konden worden bezorgd. Maar dit was pure mazzel!) Wanneer ik van tevoren had geweten dat de leveringscondities van dien aard waren, dan had ik er waarschijnlijk niet voor gekozen om tot de koop van de tapijttegels over te gaan. (Ik zal deze condities waarschijnlijk tussen de 'kleine lettertjes' over het hoofd hebben gezien. ) NB: Ik maak de keuze "Ja" bij aanbevelen, omdat ik niets aan te merken heb op de leverancier en de goederen. Ik ben hoogstwaarschijnlijk de enig klant die zichzelf onvoldoende op de hoogte heeft gesteld van de leverings-/bezorgingscondities.

Beste Hendrik, Hartelijk dank voor je review en uitgebreide uitleg daarbij. De bezorgers van onze vervoerder hebben de opdracht om de pallet met tapijttegels minimaal tot de eerste deur van het gebouw te leveren, waar het losadres is gevestigd (mits daar bestrating aanwezig is waar een palletwagen overheen kan). Zij hoeven deze dus niet binnen (of boven) te brengen, maar wel tot aan de eerste deur van het gebouw. Het is dus zeker niet zo dat de chauffeur de pallet aan het begin van een woonerf neer mag zetten, zoals aan jou is verteld door de chauffeur die jouw tapijttegels kwam brengen. We zijn heel blij te horen dat de tapijttegels uiteindelijk toch tot aan de deur zijn gebracht en zullen jouw opmerkingen zeker meenemen naar het volgende overleg met onze vervoerder. Heel veel plezier gewenst met de nieuwe vloer!

Top services en als het keertje mis gaat snel en goed opgelost.

Betrokken en super goed en vriendelijk

Duidelijk, scherpe prijzen en een goede service.

Desso tegels gelegd aan de hand van de bijgeleverde leginstructies. Vloer ligt er mooi bij.

Teleurstellend maar toch nog goed gekomen

Heb een visgraat klik laminaat bij hun gekocht en zou die zouden ze voor me leggen .... Ze hebben iets meer van de vloer gelegd en en kregen de klus niet af .... ik ging ervanuit dat ze dan volgende dag komen of 2 dagen later misschien maar nee ze laten je gewoon anderhalve week zitten met een halve vloer .... en ik maar denken koop bij een nette zaak is wat duurder maar dan heb je wel service..... niet dus jammer ga der niet snel meer heen en zou ook anderen afraden.... *update* marco heeft toch zijn best gedaan om eerder iemand te vinden die de vloer kon afmaken dus na een weekje is mijn vloer gelegd en wow het is wel echt een mooie vloer nu die af is .... tijd om weer relaxt te genieten

Ik had ‘dringend’ nieuwe tapijttegels nodig en heb gebeld of deze de andere dag geleverd konden worden. Ik kreeg Douwe aan de telefoon en hij zou zorgen dat de levering de andere dag bezorgd zou worden. De bestelling via de site afgerond en betaald en na een uurtje werd ik gebeld door Douwe dat het pakket was opgehaald en ik er zeker van kon zijn dat het tapijt geleverd zou worden. Vond ik een super goede service van Douwe. De andere dag werd het geleverd en konden de leggers aan de slag. Prima tapijt, goede kwaliteit voor een mooie prijs. Wat wil een mens nog meer.

vlot stalen gekregen

Snelle service, goed advies!

Super service. Alles ging vlot via de site. Ik werd later gebeld en bedankt voor de bestelling. Ik kreeg advies over hoe de tegels te leggen en zonder probleem kon ik nog 2 rollen tape bij bestellen. Vandaag zijn de tegels en de tape gebracht. Ziet er goed uit. Keurig in dozen op een pallet. Komend weekend gaan we ze leggen, ben benieuwd. Wordt vast heel mooi!

Uistekende winkel met kwaliteitsproducten!

De site was makkelijk te vinden. De keuze was erg groot, voor elke budget wel een kwaliteitstegel te vinden. Vragen werden goed en geduldig beantwoord. De bestelling werd op tijd geleverd. Kortom, een topwinkel!

Heel eerlijk en vriendelijk geholpen

Heel erg tevreden

Niks op aan te merken, prima in orde!

Bestellen was makkelijk en de afhandeling goed!

Top bedrijf

Vriendelijk contact ze denken mee en doen net ff meer dan gewoonlijk. Dik tevreden.

Alles prima in orde

Vloertegels precies wat de bedoeling was. Levering geweldig

correcte levering en goede opvolging

stalen werden snel opgestuurd en kwaliteit tapijttegels beantwoorden aan de verwachting

Goede service en goede kwaliteit

De levering ging niet helemaal goed, extern vervoersbedrijf had mijn lading in de verkeerde bus. Na contact met Douwe, is alles de volgende dag naar tevredenheid geleverd. Mijn dank daar nog voor. Kwaliteit van de tegels zijn top en dat ondanks de lage prijs. Informatie / instructie over zelf leggen staat duidelijk op de site. Al met al een dikke vette 10! Tot de volgende bestelling

Je wordt netjes op de hoogte gehouden van het bestelde

Bedrijf houdt zich aan de afspraak

Zoals afgesproken kwam de pallet tegels thuisbezorgd. Uitleg A4 werkte prima. 2 tegels met een omgeslagen randje helaas. 10% snijverlies in mijn geval vrij ruim gerekend. Prima prijs! Aanbevolen.

Fijne website, bezorging op afspraak goed geregeld. tapijttegels net gelegd maar op het eerste gezicht van heel goed materiaal.

erg

alles super afgehandeld

Duidelijke website en snelle levering. Mooie tapijttegels. Helemaal tevreden.

Proefjes netjes opgestuurd na keuze besteld en netjes afgeleverd

Goede Zaak bellen extra op de dag voor levering of alles door kan gaan

zeer goed

Goede kwaliteit, snelle levering

Vlot, vriendelijk en goeie prijs/kwaliteit

Vlot en vriendelijk geholpen, word ook goed mee gedacht.

Snelle perfecte service

Snelle perfecte service

Prima en snel

Zeer snel geleverd

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!