Doen wat ze beloven

Duidelijke website, vlotte levering en reageren binnen 1 werkdag op vragen per email.

Prachtig resultaat

Snelle levering, kleur en patroon goed kunnen beoordelen omdat we vooraf een gratis staal hadden aangevraagd.

Heel fijne zaak goede afwerking,en snel thuis Superrrrrr

Heel tevreden

Er was alleen één nadeel, de levering kwam niet op de dag wat afgesproken was. Hele middag gewacht en telefonisch overlegd. De levering wordt uitbesteed aan een distibutiecentrum. Er is geprobeerd contact te leggen door meneer vd tapijttegelhandel wat wel moeilijk was. 2 dagen later, gelukkig was ik thuis want ik was niet op de hoogte, kwam er een vrachtwagen voorrijden. Ik was wel heel bij met de tegels en waren volgens verwachting.

Fijn bedrijf om mee te werken

Naar aanleiding van de proef staaltjes die ik gratis thuis gestuurd kreeg de juiste keuze kunnen maken. Snel geleverd en tussendoor goed per mail op de hoogte gehouden.

Keurig en correct

Uitstekend!

Een restpartij gekocht van goede kwaliteit. Heel erg blij mee!

Netjes en optijd geleverd.

Wij hebben het ook zelf kunnen leggen in 2 slaapkamers...heel tevreden.

Goede prijzen snelle levering

Klantenservice is behulpzaam en vriendelijk. Snelle levering en nette prijzen voor een goede kwaliteit.

Goede keuze en de kleuren kloppen

Besteld en op tijd geleverd dus perfect

Verzendkosten voor tegel bevestiging exorbitant

Tevreden met mijn tegels, maar toen ik bevestigings materiaal ging bestellen mocht ik ook 19euro verzendkosten betalen voor een klein doosje. Daarna mag wel wat aan gedaan worden.

Kwaliteittegels en zeer gunstig geprijsd

Tegels netjes verpakt. Snel geleverd.

Goed en snel geleverd.

goede service

Vriendelijk onthaalt en goede uitleg bij het bellen voor meer uitleg, vlotte levering

Snelle levering en goede prijs

Nette prijs en op de afgesproken datum geleverd.

Snelle service.

De tapijttegels zijn van goede kwaliteit en snel geleverd.

goede service

Telefonisch contact gehad om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. vriendelijke en grappige meneer aan de telefoon gehad. snelle levering ook. Dank!

Alles netjes geregeld, goede kwaliteit

Goede kwaliteit tegels, enkel bij de levering kreeg ik te weinig/geen info over de timing.

Top bedrijf!

Snelle levering. Duidelijke communicatie van levering. Nog even gebelt voor advies en toen vriendelijke te woord gestaan. Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

Goede tegels leggen makkelijk en een hele mooie kleur

Prima bezorging prijs aantrekkelijk voor de volgende slaapkamer leg ik weer dezelfde tegels en kleur

Fijn

Toppie

Wij waren op zoek naar paarse tegel en zijn bij Tapijttegelhandel terecht gekomen, mooie tegel gevonden, besteld voor goede prijs ,alles correct verlopen inclusief bezorging,Top.

Tapijttegels hier halen!

Ruime keuze aan A-kwaliteit tapijttegels voor een prima prijs, ik haal altijd af bij het filiaal in Emmeloord, de bestelling ligt keurig klaar en je wordt vriendelijk geholpen.

Gewoon goed

Snelle en nette service

Verlengde Gildenweg 25

8304BK Emmeloord

527252062

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!