Alles perfect

Prima service , ik werd zelfs gebeld om de levering te bevestigen

Goede & snelle service en een vriendelijke sfeer.

We hadden een zolder te beleggen met tapijttegels en we hadden een kort tijdsbestek om dit te realiseren. Door snel reageren van de tapijtegelhandel hebben we dit kunnen realiseren. Tot de volgende keer!

Top tegelstroken. Volgens afspraak geleverd.

Scherpe prijs. Duidelijke website. Fijn dat je een staal kon bestellen. Volgens afspraak geleverd. Gewoon top.

Super service!

Super service bij een bedrijf die met je meedenkt!

Niks te klagen. Waar voor mijn geld en een top service!!

Simpel weg. GOED!

Supergoed!

Na het bestellen van een aantal proeftegels hebben we snel een goede keuze kunnen maken met telefonisch advies van de Tapttegelhandel. De bestelling was snel binnen!

het is ok

Graag alle tegels in een doos leveren ook al is de doos dan niet helemaal vol. We worden de dag voor levering gebeld dat we een email zullen ontvangen met het bezorgmoment. Vervolgens ontvangen we die niet. Toch wordt onverwacht de bestelling geleverd. De beloofde email komt een halfuur na levering binnen. Het vervoer is dus minder goed geregeld en voldoet niet aan de verwachtingen. Van de chauffeur begrepen we dat transmission alle "lastige" adressen uitbesteed aan andere vervoerders. Dit laat onverlet dat het vervoer goed geregeld moet zijn.

Aanrader

Zeer keurige behandeling, duidelijke uitleg! Aanrader!

Snel en volgens afspraak

Keurig bevestigd, verzendinformatie die klopt etc. Alles precies zoals het hoort !

Ruime keuze en prima service!

Met beide bestellingen zijn wij dik tevreden. Ruime keuze, snelle levering en eventuele vragen eveneens snel en vriendelijk beantwoord.

Prima contact en correcte levering.

Tijdverandering van levering was snel geregeld en keurige chauffeur, netjes afgeleverd. Prima!

mijn ervaring was goed. Vlotte levering zonder problemen en vriendelijk telefoonadvies

Ik ben vriendelijk te woord gestaan. de levering en versturing is zonder problemen gegaan. het pakket met tegels is zonder vertraging afgeleverd.

Mooie Tegels en de service is goed afgehandeld.

Aankoop gedaan via de website. Een goede overzichtelijke website. De aankoop die we hebben gedaan. Goede kwaliteit. Mail ontvangen voor de levering datum en tijd. Goederen gebracht door een klantvriendelijke chauffeur.

Dat is nou goed geregelt!

Van bestellen tot leveren keurig verlopen en snel. Kwaliteit van de tegels valt ook niet tegen!

Uitstekende service!!!

Snelle levering en uitstekende service.

Snelle verzending,

Keurig verpakt, was duidelijk wanneer chauffeur kwam. Tegels zijn goed

Snelle service, vriendelijke mensen

Voor ons kantoor bestelden we een partij tapijttegels. Er was haast bij en de mensen van Tapijttegelhandel.nl hebben zich ingespannen om te zorgen dat onze bestelling sneller geleverd kon worden, ondanks dat het slechts een kleine order was. Alles ging op een zeer vriendelijke manier en het verliep zonder problemen. Aanrader!

Fijne tegels, fijn bedrijf

De kleur is anders uitgevallen dan ik dacht. Prima voor het doel waarvoor ik ze heb aangeschaft. Dus die gok durfde ik wel aan. Wanneer de kleur nauwer neemt, zou je ze het beste in het echt kunnen bekijken. De tegels zijn mooi en van goede kwaliteit. De communicatie was ook heel fijn. Ik raad het aan om je tapijttegels hier te bestellen.

Zo als verwacht.

Goede service snelle service gewoon top

Fijn dat je proef stalen kan bestellen, die je ook gewoon snel in huis hebt. Ook het bestellen van de tegels gaat makkelijk.

Prima goede kwaliteit

Zeer snel, erg tevreden

Goedkoop, voor ons een goede koop. Zeer snel en volgens afspraak.

Prima tapijttegels snel geleverd

Snel en op afgesproken dag geleverd. Heb al een deel gelegd op zolder en ziet er mooi uit.

Prima geregeld en goed bereikbare helpdesk

Bij vragen wordt je goed geholpen en de aflevering is prima verlopen met een belletje vooraf.

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!