Snelle en perfecte levering en afhandeling van de aangevraagde stalen.

De kleur van het aangevraagde staal is niet wat wij willen. Daarom ook geen verdere bestelling. Mvg, Jules Verbeek

Goede prijs kwaliteit en keurige snelle levering.

Goede website, prijs prima en levering snel en heel duidelijk

Topservice

Snelle reacties, snelle levering en bij een gebrek een directe oplossing.

exelent!!!

Zeer goede service en snelle levering zeer mooi product zal zeker nog gebruik maken van Uw dienst

prima service

topkwaliteit tegels voor een mooie prijs. De service is prima! De leverduur van de tegels is kort en de bezorgservice is goed!

mensen contact kwaliteit tegels levering op tijd gewoon Fantastisch !!!!

mensen contact kwaliteit tegels levering op tijd gewoon Fantastisch !!!!

Prima alleen geen bezorgmail ontvangen

Zie hierboven Douwe was zeer snel en attent

De juiste plek voor prijs/kwaliteit

Prima tapijttegels voor uitstekende prijzen, je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, afhalen in Emmeloord is prima te doen, zit vlak langs d snelweg.

Zeer goed geholpen en uitgelegd

Monster aangevraagd en gekregen . gebeld en goed geholpen, Bestelling op tijd geleverd Wij zijn er heel blij mee vloer ziet er mooi uit

Leveren een goede service en houden zich aan de afspraken.

Wij kregen meteen een gratis monster toegestuurd. Nav een aantal vragen via e-mail kwam er meteen een antwoord. Levering geschiedde conform afspraak. Super.

Prima communicatie en levering

Bestelde monsters werden snel bezorgd, daarna heb ik tegels besteld. De levering werd telefonisch en per mail aangekondigd! Per vergissing werden er te weinig tegels geleverd, 1 telefoontje was voldoende om de ontbrekende tegels toegezonden te krijgen, deze arriveerden de volgende dag. Een vergissing kan gebeuren en als deze op zo'n snelle manier wordt opgelost dan vind ik het een TOP bedrijf. Na een mailtje met een vraag werd er zeer snel teruggebeld om te reageren, prima communicatie.

service en snelheid!

Bestelling gedaan en werd netjes bevestigd en zelfs nog door de leverancier nagebeld en gecontroleerd. Snelle levering en keurig zoals verwacht en besteld. Volgende keer zeker weer hier bestellen!

Zeer snelle levering.

Onze ervaring met tapijttegel handel is top.

Ik had 3 staaltjes aangevraagd en naar aanleiding van de beoordeling Desso Fields besteld. Dat was er2 dagen later, inmiddels gelegd in de Studio en het ziet er prachtig uit. Ik zal ze zeker aanbevelen als iemand Tapijt tegels zoekt.

Twee geweldige leveringen

Voor mijn kantoor in het voorjaar een bestelling gedaan en bij Tapijttegelhandel opgehaald. Dit ging erg vlot en kwaliteit van de tegels zijn uitstekend. Nu voor de voorzolder dezelfde tegels besteld en onderlegvloer. Deze werd kosteloos thuisbezorgd. Een dag voor de bezorging nog een telefoontje gekregen dat het de volgende dag zou worden bezorgd.

Goed, snel en niet duur

Voor telefonische ondersteuning makkelijk en snel bereikbaar, snelle levering, goede kwaliteit

Goede prijzen, snelle levering, grote keus.

Geweldige tegels eb super goede service

Super goede tegels eb service

Prima!!

Precies de kleur tegel die ik wilde voor mijn bedrijf tegen een scherpe prijs. Ideaal dat er een proefstukje aangevraagd kan worden. Keurig geleverd, extraatje in de verpakking werd zeer gewaardeerd. Absoluut een aanrader!

ruim assortiment, goeie service en snelle levering

Zeer vriendelijk en snel geholpen. Goeie uitleg mooie producten

goede firma betrouwbare mensen

tegel gevonden even gebeld voor de juiste kleur,toen werd gezegd,ga op de tegel klikken,en bestel een gratis monster.zo gezegd zo gedaan. afwikkeling...Prima!!

Het monster stukje werd sneller verstuurd dan aan gegeven op de website en de snelle levering heeft problemen voorkomen.

Snelle levering van een pallet mix tapijttegels. Super combi gekregen en supersnelle levering.

Prima en betrouwbare webwinkel

Voor de derde keer tapijtegels besteld en het was weer uitstekend! Snelle levering en zeer goede kwaliteit tegels voor een goedkope prijs. Een aanrader!

Het ging helemaal top

Op internet zoeken. Toch de prijs bepalend laten zijn. Tegels a 5 euro tikt toch snel aan. Een staal werd opgestuurd. Snel thuis en krijg je beetje een indruk. Knoop doorgehakt, bestellen bij Tapijttegelhandel. De communicatie over bezorging verliep prima. De bezorging zelf ook, ook al lukte het niet precies om te arriveren in het vermelde tijdvak. Het leggen ging goed. Het sluit mooi aan. De dubbelzijdige tape evenals het mesje is een aanrader. Kamer oogt nu weer top! Dus... zeer tevreden over Tapijttegelhandel.nl