Vragen op voorhand worden vakkundig en nel beantwoord. Heb je in leveringstijd nog een vraag krijg je telefoon met een vriendelijke duidelijke uitleg. Levering, verpakking,.... Ik dacht en stuk van de woonkamer te doen. Het resultaat is zo goed dat ik vandaag bestel voor de rest van de woonkamer.

Goede prijs en goede kwaliteit

snelle services en de communicatie is oke prima

proefmonster besteld volgende dag in huis. bestelling via de web site snel antwoord en levering binnen 3 dagen

Alles naar wens !!!

Op donderdag besteld en dan op maandagen huis, super. Mooie tapijttegels en makkelijk om te leggen.

Zeer nette afhandeling van bestelling

Werd netjes van te voren gebeld over het tijdstip en inhoud van levering. Klantenservice bestaat gelukkig nog!

snel en accuraat

Snelle levering van proefmonsters en nadien ook van de tapijttegels. Kwaliteit ziet er goed uit op langere termijn is afwachten

Prima service en klantvriendelijk geholpen aan de telefoon. Tapijttegels snel geleverd binnen 2 dagen!

Conform afspraak snel geleverd.

Echt Top en Snel!

De zeer grote levering werd bij ons binnen 3 dagen geleverd . Netjes en compleet. Een aanrader!

Snelle levering en goede kwaliteit

een goede kwaliteit tapijtteges

zoals beloofd op de afgesproken datum geleverd. eerst een proefmonster aangevraagd. ook die was binnen 2 dagen gekeverd,

Vlotte service! Aanrader!

Vlotte service! Aanrader!

Tip top in order

Snelle reactie Snelle levering Kwaliteit in orde

Zeer positief

Duidelijke website, vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, 1e bestelling was in 2018 en deze week opnieuw bij hun tapijttegels gekocht, al met al dik tevreden

Heel persoonlijke service en direct digitaal alle gegevens.

Bij het aanvragen van een kleurstaal tot aan de levering hadden wij snel alle gegevens en info om een keus te maken voor de definitieve aankoop. Ook het persoonlijk contact via de telefoon was uitstekend en het gesprek werd niet afgerafeld maar uitvoerig gevoerd. De levering hadden we een datum afgesproken maar door eerder gereed zijn van onze vloeren konden we deze met 1 telefoontje naar voren halen. Hiervoor hartelijk dank. De bezorging was netjes geregeld en de tapijttegels waren keurig verpakt en afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden met de aankoop bij tapijttegelhandel.

Uitstekende service en zeer vlotte levering

Van een proefmonster tot aflevering partij tapijttegels , snel geregeld, zeer tevreden!

Alles prima verlopen.

Als boven.

Snel en correct !

Uitstekend vanaf bestelling tot ontvangst !

top bedrijf

alles perfect keurig geleverd

Prima winkel

Na wat googelen en vergelijken een proefstukje tapijttegel besteld, dat was snel bezorgd. De kwaliteit van deze Desso tapijtegel is heel goed en mooi, dus besteld. Bestelling ook razendsnel bezorgd. Tegels gelegd, een paar dagen op gelopen Je ziet dat het tegels zijn, maar dat is logisch. Ik ben zeer tevreden. Minpunt: de track en trace heb ik niet gebruikt.... een wachtwoord voor een stapel tapijttegels... belachelijk, dat kan beter kijk masr eens op andere track en trace modules.

Geweldig , prima service , goedkoop en kwaliteit

Ik heb er Desso tapijttegels gekocht die normaal zeker 11 euro per stuk kosten en nu 4,50 euro per stuk . Tot aan de voordeur afgeleverd in mijn appartement op de verdieping . Had 175 stuks besteld en kreeg 180 stuks voor hetzelfde geld ( 20 stuks per doos ). Ook nog een schrijfblok en balpen gratis er bij

Mooie tegels, mooie vloer.

Tegels als op foto; goed op de hoogte gehouden van voortgang levering; geleverd volgens afspraak.

Snel duidelijk vriendelijk

Super goede service en opvolging.

Top.

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!