Alles is volgens afspraak verlopen.

Tiles

Very nice tiles!

snel service

duidelijke website en snel geleverd.

Perfecte service

Het is prettig om aankopen bij dit bedrijf te doen. De keuze is ruim tegen aantrekkelijke prijzen. Bovenal zijn de medewerkers zeer vriendelijk en klantgericht. Bij Tapijthandel.nl maak en doe je een goede keus.

Precies wat wilde .snelle levering

Uitstekend. Zoals we hadden aangegeven volgende keer kijken we eerst bij jullie

Prima ervaring

Nette levering volgens afspraak

Prima service, nette levering volgens afspraak

super

snelle levering mooie kwaliteit Tapijt.

Fantastische bezorger die de zware pakketten voor me drieg top top top

Nette en snelle levering

Een zeer positieve verrassing

De tapijttegels die ik ontving waren zelfs mooier dan op de fotos . Al gelegd en zeer tevreden over de qualiteit van de tegels. Ik kan deze leverancier ten stelligste aanbevelen.

In de mail werd gesteld dat eind middag de levering zou plaatsvinden. Echter, rond 9u gebeld dat de bezorger al voor de deur stond. Ik was naar de bouwmarkt, maar kon gelukkig snel binnen 10 minuutjes aanwezig zijn. Pallet stond inmiddels al voor de hoofdingang.

Een goede ervaring.

Voor het eerst tapijt gekocht online. Ze geven duidelijke informatie en en alles verliep prima. Prima kwaliteit voor een betaalbare prijs. Ik ben heel tevreden!

tevreden

Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering.

alles verliep zoals was afgesproken

zie boven. De chauffeur was ook klantvriendelijk

Mooie tapijttegels

Vooraf gebeld. Keurig advies gehad. Kwaliteit vloertegels (desso) geleverd gekregen op de afgesproken dag en tijd. Hele nette chauffeur die zeer zorgvuldig met de dozen omging. Wij zijn heel tevreden.

beter kan niet

100 %

Snelle en goede levering, daarbij was het zeer handig om proefstalen thuis te krijgen van het produkt, zo kon ik een goede keus maken.

Prima levering en nette afhandeling

Vlotte service, goed geregeld.

Zeer tevreden over de klantgerichtheid, kwaliteit en prijs

Heel vriendelijk geholpen bij het maken van de juiste keuze tapijttegels voor een tevreden prijs.

Levering en afhandeling prima

Levering op tijd, geen extra kosten toen ik onverwacht niet thuis was. Zorgvuldig verpakt. Uitreiking door vriendelijke vervoerder.

Prima kwalitatieve tapijttegels voor een goede prijs

Overzichtelijke website, prettig contact gehad via WhatsApp, makkelijk te bestellen, levering kun jezelf aangeven, ochtend van levering krijg je bericht van vervoerder wat exacte tijd is. Tapijttegels goed verpakt, leginstructies bijgeleverd. Kortom, we zijn er erg blij mee.

Bestelling snel geleverd.

Tapijttegels snel geleverd en een vriendelijke chauffeur die ook de lege pallet weer meenam. Bedankt voor de gratis legset, erg handig in gebruik.

Fijn en snel contact. Snelle levering!

Afgelopen weekend heb ik een aantal proefstalen besteld en deze waren gelijk dinsdag binnen. Dinsdagavond heb ik de bestelling online gedaan en vanmorgen waren ze al binnen! Kort samengevat, Super fijn en snel contact en snelle levering.

Verlengde Gildenweg 25

8304BK Emmeloord

527252062

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!