Goede kwaliteit

Super service en kwaliteit

Voor het eerst hier bestelling gedaan voor mijn moeder. Werdt snel geleverd, en ook de mensen van transport heel erg behulpzaam. Zeker een aanrader@

Goede service, snel geleverd, topkwaliteit voor lage prijs

Goede service, snel geleverd, topkwaliteit voor lage prijs.

Goede levering zonder problemen

Levering correct uitgevoerd. Informatie duidelijk. Zeer goede ervaring.

Helemaal goed

Helemaal zoals het hoort. Behulpzaam en snel volgens afspraak geleverd.

Snelle levering van fantastische producten

2 mooie restpartijen gekocht. Wat zijn ze mooi en goed van kwaliteit! Heel blij mee! Levering was snel en goed. Vriendelijke chauffeur. Kortom: aanrader om hier te bestellen!

geweldig

voor herhaling vatbaar kijk ook even op www.vandennoortbouwenadvies.nl

Goed en snel

Precies wat je verwacht van een bestelling Alleen jammer dat de transporteur geen mail stuurde wanneer hij zou komen

Helemaal tevreden

Heb de bovenverdiepeing gelegd met mooie kwaliteit tegels, voor een prima prijs.

prima service

voor herhaling vatbaar

gave tegels voor een prima prijs.

Twee proefmonsters aangevraagd, direct ontvangen en keuze gemaakt. Hoeveelheid uitgerekend, besteld en super snel geleverd op aangegeven tijd door vriendelijke chauffeur. Vrolijk groene Desso tegels zelf gelegd. Was tweede bestelling na vier jaar geleden. Tevreden klant !

te vroeg voor beoordeling

Ik ben nog niet begonnen....de tapijttegels zitten nog ingepakt dus ik kan nog geen beoordeling geven op het produkt. Wel heb ik goede ervaringen met de contacten die ik had met deze vloerhandel en de bezorging ging ook perfect.

prima zaak met prima prijzen

Geweldige service

Voor openingstijd bestellen 30 minuten na openingstijd aan komen met de vrachtwagen en alles ligt klaar. Panterprint tapijt tegel voor mijn dochter. Top

makkelijk besteld

netjes bezorgd

Kwaliteit, snel en goede communicatie.

Zie boven.

Mooi product, goede service, snelle levering

Fijn om te merken dat er nog bedrijven met persoonlijke service bestaan die wel de producten en sneller erig hebben die je van giganten verwacht.

Duidelijke website, prima deal

Duidelijke website, goed aanbod, duidelijk omschreven producten. Besteld, betaald, geleverd in 2 dagen. Dag later zelf laten leggen. Helemaal tevreden.

Begripvol in verband met specifieke omstandigheden

goede service

Ik had eerst om proefmonsters gevraagd, die werden kosteloos geleverd. Daarna zou de vloer op de door ons afgesproken dag bezorgd worden. Daags tevoren belde men, dat het niet ging lukken. Uitgelegd, dat we er speciaal vrij voor hadden genomen en we ook met de afstand zaten (vloer was voor een vakantiehuis elders in het land) Het is keurig opgelost en de vloer is toch bezorgd

goede service

Mooie aanbieding, alles stond netjes klaar bij afhalen. Zonder vragen hebben ze het in mijn auto geladen. Goede kwaliteit .

Uitstekend service en levering binnen 24 uur

We hadden 1000 tapijttegels nodig in een feestzaal waar er waterschade was aan de vloer. We hadden de tegels de dag erna nodig. De verkoper heeft ervoor gezorgd dat dit allemaal gelukt is.

Zeer snelle levering

Prachtige tapijttegels (Desso) snel geleverd. De (voor mij te zware) dozen werden tot aan mijn voordeur op 3 hoog afgeleverd. Top!

Correcte en snelle levering !

Fijn dat er een proefstuk op gestuurd wordt. Dan is het duidelijk wat je besteld. De levering was correct, snel en prima geleverd.

Nadat ik een proefmonster besteld had van een tapijttegel die voor mijn huishouden geschikt was, had ik mijn keus gemaakt. Ik moest echter 2 weken wachten, voordat ik de aankoop kon doen. Iets met eind van de maand zeg maar... Per mail gevraagd of de tapijttegelhandel een partij kon reserveren, maar had antwoord was dat dat niet kon, omdat de restpartijen snel verkocht konden zijn. Begrijpelijk natuurlijk. Afwachten, en als ze verkocht waren een nieuwe keus maken. De pagina met de bewuste tegel heb ik vastgezet, het aantal stond op bijna 1000. Elke dag even gekeken of ze er nog waren, en op de dag van aankoop waren er nog steeds genoeg. Na de aankoop werd het aantal netjes bijgewerkt. Ik houd de tegel bij mijn bladwijzers, wie weet als ik er nog een partij van wil bijbestellen ooit, dan weet ik of ze er nog zijn. Dat ze oersterk zijn en onverslijtbaar, merkte ik met snijden, zoals in een eerdere review ook besproken werd. De meegeleverde mesjes zouden snel bot worden . Maar ik heb zelf mijn Stanleymes gebruikt met mesjes van dezelfde firma. Ik moest ook telkens het mesje omdraaien en vernieuwen, de vezels zijn gewoon keihard en zo sterk dat zelfs het beste mesje snel bot wordt. Inmiddels liggen de tegels en mijn werk-, woon- en leefruimte kreeg direct een heel andere uitstraling. Warm en deftig, ik ben er reuze blij mee. Bedankt Vloerenhandel, ook voor de service en bezorging, alles keurig geregeld. Veel succes en continuïteit gewenst met uw bedrijf. Huub

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!