Elke bestelling is het telkens voor mekaar

Zeer tevreden. Prettig contact, vlot leveren, goede kwaliteit

Alles vlekkeloos verlopen.

Goede services

Kleur tapijttegels deed aan de verwachting. Netjes verpakt, afgeleverd bij de voordeur. Service ten top. Staat zeker als aanbeveling bij fam vrienden etc.

Erg tevreden.

Alles is volgens afspraak verlopen. Bedankt.

Makkelijke bestelling en goede aflevering

Zeer tevreden. Snelle levering. Ook word je goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Prachtige tegels ontvangen. Het op gestuurde staaltje. Klopt precies met de geleverde tegels en kleur. Dank jullie wel voor de fijne levering. Gr. wil veen

Snel, goede communicatie

Alles was naar wens. Snelle levering. Tapijttegel komt overeen met foto. Goede communicatie over levering.

Duidelijke website, mooie producten

Product voldoet volledig aan mijn verwachting, en snelle levering.

Eerst een proefstukje tegel besteld, welke binnen een paar dagen arriveerde. Vervolgens een bestelling van 1188 tegels geplaatst, die ook weer binnen een paar dagen arriveerde. Kan niet anders zeggen dan dat ze aan de verwachtingen voldeden.

Mooi product en snelle levering

Enorm tevreden over de prijs, het product en de levering!

Brede keus tegen een aantrekkelijke prijs

Keuze werd makkelijk gemaakt door de proefmonsters die beschikbaar zijn. Daarnaast een snelle levering.

niet doen als je positieve proactieve klantvriendelijkheid en -tevredenheid wil tegenkomen

- proactief bericht vanuit leverancier omdat bleek dat 2m2 minder op de 44m2 pallet lag dan op de website stond. geen probleem, was pallet voordeel dus was paar m2 teveel; geld zelfde dag toch terug voor missende meters - grijze zichtrand op meerdere tegels; kwam qua legging wel uit edoch geen tegels meer over voor slaapkamertje. aantal die niet goed waren werden zonder discussie vergoed, en direct met transporteur volgende dag geleverd Geen gezeur, klantfocus en snel handelen; ik word daar heel blij van.

Top product

Netjes op tijd geleverd .

Klantgerichte service

Levering nog te ontvangen. Goede ervaring bij telefonisch contact i.v.m. informatie over de aan te schaffen artikelen. Uiterst vriendelijk en behulpzaam. Succes met jullie bedrijf.

Prima keus en vervoer perfect geregeld

Ik had tapijttegels voor mijn 84-jarige vader besteld, deze werden op de afgesproken datum tot in de woning afgeleverd door Jongstra transport. Chapeau!

Zeer goed contact met de verkoper

De serviceman was zeer behulpzaam en corrigeerde mijn fout

Superrrrr

Zag iets op de site via watsapp vragen gesteld op zeer korte tijd netjes antwoord. Daarna besteld zelf een klein foutje gemaakt en binnen paar minuten word ik gebeld door bedrijf en wordt het telefonisch opgelost door vriendelijke man. Bestelling geplaatst en na paar dagen wordt netjes een mail met dag tijd via vervoerder gestuurd en die had voor de tijd de pallet netjes afgeleverd. Superrrrr

Alles precies volgens belofte

Alles is precies geleverd zoals besteld, en helemaal op tijd.

Helemaal goed een 10

Helemaal goed een 10

Vriendelijk geholpen en groot assortiment.

Geholpen door een vriendelijke meneer en er was veel keus in voordelige en leuke tapijttegels.

Slecht

De tegels zijn door de vervoerder over het hekje in de tuin gegooid we zouden bericht krijgen hoe laat ze kwamen maar niet schijnt dat ze voor acht uur smorgens al gebracht zijn zit een bel aan de deur waarop ze konden drukken jammer dat ik er te laat aan dacht om een foto te maken deze vervoerder niet meer nemen

Beste J.B. Bedankt voor uw beoordeling, jammer dat het afleveren niet naar wens is verlopen. We proberen de bezorging zo goed mogelijk te faciliteren. Dat betekend inderdaad een track & trace per mail en in sommige gevallen een telefoontje voor aankomst. Vaak gaat het goed, maar zo te lezen is het bij u niet zo verlopen. Wij vinden dat erg vervelend en zullen uw feedback terugkoppelen naar onze bezorgpartner. Hopelijk kunt u inmiddels genieten van een mooie tapijttegelvloer, voor een scherpe prijs. Mvg, Marco

Prijs / kwaliteit is prima. Het is netjes afgeleverd op de aangegeven dag.

mooie degelijke tapijttegels

Ik apprecieer de mogelijkheid om stalen aan te vragen en aldus de kwaliteit en de kleur te toetsen aan de voorstelling van de website. Ik zou nooit tapijt "blind" kopen. De voorstelling op de website is wel vrij realistisch.

Duidelijk en eenvoudig te bestellen

Super tapijt voor een lage prijs en netjes volgens tijdstip afgeleverd op adres

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!