Vriendelijk geholpen en groot assortiment.

Geholpen door een vriendelijke meneer en er was veel keus in voordelige en leuke tapijttegels.

Slecht

De tegels zijn door de vervoerder over het hekje in de tuin gegooid we zouden bericht krijgen hoe laat ze kwamen maar niet schijnt dat ze voor acht uur smorgens al gebracht zijn zit een bel aan de deur waarop ze konden drukken jammer dat ik er te laat aan dacht om een foto te maken deze vervoerder niet meer nemen

Beste J.B. Bedankt voor uw beoordeling, jammer dat het afleveren niet naar wens is verlopen. We proberen de bezorging zo goed mogelijk te faciliteren. Dat betekend inderdaad een track & trace per mail en in sommige gevallen een telefoontje voor aankomst. Vaak gaat het goed, maar zo te lezen is het bij u niet zo verlopen. Wij vinden dat erg vervelend en zullen uw feedback terugkoppelen naar onze bezorgpartner. Hopelijk kunt u inmiddels genieten van een mooie tapijttegelvloer, voor een scherpe prijs. Mvg, Marco

Prijs / kwaliteit is prima. Het is netjes afgeleverd op de aangegeven dag.

mooie degelijke tapijttegels

Ik apprecieer de mogelijkheid om stalen aan te vragen en aldus de kwaliteit en de kleur te toetsen aan de voorstelling van de website. Ik zou nooit tapijt "blind" kopen. De voorstelling op de website is wel vrij realistisch.

Duidelijk en eenvoudig te bestellen

Super tapijt voor een lage prijs en netjes volgens tijdstip afgeleverd op adres

Goede service, product zoals omschreven

Zoals de titel al zegt heb ik ontvangen wat ik wilde! De levering was meer dan op tijd ;). En op de dag dat we het graag geleverd wilden hebben.

Reageren snel op vragen

Geven goede uitleg op vragen.

Prima service en goede kwaliteit

Heel fijn dat ik gratis proefmonsters kon bestellen. Prima kwaliteit en goede, snelle service!

Goede keuze snelle levering

Optijd geleverd en goed contact tussen bedrijf en klant

Keurige klantenservice

Snelle levering, prima prijzen

Heel fijn

Had 4 tegels gekocht om thuis op gemak te kunnen kijken,zeer snelle levering,ben zeer tevreden

Prima en duidelijke communicatie

Goede communicatie mbt verzending

Uitmuntend

alleen maar lof

Een goede ervaring.

Uitstekende tapijttegels geleverd voor een scherpe prijs

Ik had de tegels in drie dagen in huis zoals beloofd (het weekend zat ertussen). Prima ervaring, alles correct geleverd. Alleen het meebestelde Topex snijmes voldeed niet; het mesje is verstelbaar en behoort vastgezet te kunnen worden met het blokkeermechaniekje. Maar dat deblokkeert direct weer waardoor het mes naar binnen schuift. Ik kon het alleen oplossen door een klein stukje tapijt voor het knopje te proppen.

Prima service, makkelijk te bestellen en snelle levering

Snelle levering mooie vloertegel

Tapijttegelhandel is een een heel correct bedrijf!

Ga zo door...

Prima op afgesproken tijd.

Op tijd gebeld voor de levering.

Een voorbeeld van service en de klant op één zetten.

Er waren verkeerde tegels bezorgd. Kreeg vriendelijke excuses en binnen 3 dagen werden ze omgeruild. zeer fijn klantcontact!

Snel volgens afspraak geleverd.

Zie boven ;-)

Helemaal top!

Ik heb een bestelling geplaatst, binnen een hele korte periode kreeg ik mijn bestelling keurig leverd! Prachtige tapijttegels. Het was best nog wel moeilijk om te kiezen uit de vele keuzes. Ik had daarom een paar staaltjes uitgekozen, ook dat werd snel opgezonden! Ik raad dit bedrijf zeker aan. Voor weinig geld veel keuzes! Top gedaan dank jullie wel.

TOP

duidelijke site, snelle levering, vriendelijk telefonisch contact

Verlengde Gildenweg 25

8304BK Emmeloord

527252062

Over Tapijttegelhandel.nl

Bij Tapijttegelhandel.nl heb je de meeste keus in tapijttegels van de Benelux. Je bestelt je tapijttegels eenvoudig online, maar bent ook van harte welkom in onze showroom van meer dan 800 m2 in Emmeloord. Wij hebben tapijttegels van alle grote merken, denk aan Desso, Modulyss en IVC. Daarnaast hebben we een grote eigen collectie. Al deze tapijttegels koop je bij ons voor de laagste prijs. Tot snel bij Tapijttegelhandel.nl!