Goed produkt. Snelle levering

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Naar volle tevredenheid afgehandeld.

Altijd goed!

Ik koop graag bij Body-Style, zowel in de winkel als online. Kwalitatief goede producten, vriendelijk personeel, snelle verzending. Gewoon goed.

PRIMA!

Goed en snel verloop van de bestelling . Helemaal TOP !

Prima sokken in mijn geval

Goede kwaliteit. Een van de weinige adressen die sokken hebben met geen elastiek in de borden

Geweldig goed !

Goede en snelle service👍

Goede en snelle service👍

Prima ervaring en wat kan er mis gaan aan 4 paar herensokken :-)

Ik vraag mij wel af of de waarde wordt toegevoegd aan mijn spaartegoed. In de winkel is dat wel zo

Beste Ben, bedankt voor de review. De artikelen die u in de webshop besteld, worden toegevoegd aan uw spaartegoed in de winkel. Ons kassasysteem koppelt automatisch de webshop aankopen met de winkel aankopen op basis van het door u gebruikte e-mailadres. In uw geval stond er een ander e-mailadres bij ons in het systeem, dus heb ik het nu handmatig voor u toegevoegd. Alles wordt uitgelegd op deze pagina: https://www.body-style.nl/spaarsysteem. Ik hoop dat het duidelijk is zo. M.vr.gr, Sascha

Behulpzaam en meedenkend

Ik wilde veranderen van denier waardoor mijn ‘oude’ kleuren niet beschikbaar waren. Ik heb toen fantastisch goed advies gekregen en draag met veel plezier mijn nieuwe kleuren panty’s

Top, ik ik blijf klant!

Mijn zoektocht naar een slip van Marie Jo Jane had ik beter gelijk hier kunnen beginnen. Was nergens meer te koop, maar hier wel en gelijk nog iets gekocht. Zeer snelle en verzorgde levering met attentie.Zo blij met de ontvangen artikelen😀. Groet Marina

Super service!

Hele (verrassend) snelle levering, netjes verpakt en goede korting op producten die elders niet meer verkrijgbaar waren. Zeer tevreden!

Zoals altijd: top

Snelle levering, netjes verpakt, ruim Assortiment

Op vrijdag middag besteld en zaterdag het net verzorde pakketje al in huis.

Top ervaring

Echt zo blij met de snelle en vooral nette levering. Leuk om er nog een attentie bij te ontvangen. Ga zeker vaker bestellen.

snelle levering en.super service

Heel snel ontvangen, leuke attentie erbij en I love Mey❤. Zeker tot een volgende keer.

Snelle en correcte service

Op vrijdag besteld en zaterdag werd mijn bestelling al geleverd. Ik stond er even versteld van.

probleemloos afgeleverd

probleemloos afgeleverd

betrouwbaar, snelle service, Telefonisch goed bereikbaar

snelle nalevering bij onvoldoende voorraad

Pluspunten

Perfect bezorgd en snel. Heel tevreden..

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kwalitatief hoogwaardige producten

N.V.T.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heldere website, snelle levering

Over BODY-STYLE.NL | BEENMODE | BODYFASHION

Body-Style beenmode & bodyfashion is een speciaalzaak in het hartje van Alkmaar. Al sinds 1959 worden hier kousen, sokken en panty's verkocht en tegenwoordig kun je er ook terecht voor dames en heren ondergoed. In de webshop van Body-Style wordt (bijna) de hele collectie uit de winkel aangeboden. Heb je iets in de winkel gezien wat je graag opgestuurd wil hebben, of zoek je iets speciaals of bijzonders? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag met passend advies.